Treebeards به تاریخ 26 ژوئن در میدان بازار

Treebeards, 315 تراویس خواهد درهای خود را به طور دائم ژوئن 26, با توجه به آن در Facebook صفحه. پست با ذکر یک "

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399

Treebeards, 315 تراویس خواهد درهای خود را به طور دائم ژوئن 26, با توجه به آن در Facebook صفحه. پست با ذکر یک "افزایش اجاره خواستار صاحبخانه" را به عنوان دلیل دیگر قادر به خدمت به مشتریان خود از دیرین نقطه در بازار مربع است.

جنوبی-سبک رستوران سنتی در خدمت آسایش مواد غذایی مانند مرغ سرخ شده با مرغ و میت لوف همراه با Cajun and Creole ظروف مانند مرغ و سوسیس و بامیه میگو etouffee. آن را برای اولین بار باز در پرستون در سال 1978 قبل از راه اندازی در زمان نقطه مرکز شهر در سال 1980.

از آن شده است یاد New Orleans-سبک ثابت 40 سال گذشته اضافه کردن به طعم میدان بازار محله با آن ساختمان های تاریخی و مرکز پارک فضا. با وجود باز بودن صرفا برای ناهار آن پنج مرکز شهر مکان نگهداری می شود قوی مشتریان از کارگران و ساکنان. دیگر خدمات سریع رستوران های واقع در مکان های مانند 1100 لوئیزیانا در تونل سطح و در Pennzoil محل 711 لوئیزیانا. برای بسیاری از diners اما گل سرسبد محل با آهن آن بالکن و جنوب جذابیت های مورد علاقه.

با تمام اخبار بد در مورد هوستون رستوران جامعه در گذشته چند ماه این یک ضربه بزرگ. هنوز هم صاحبان طرح به ادامه افتتاح محل جدید در 9655 کتی آزادراه در ماه جولای به ما گزارش شده در اینجا در هوستون مطبوعات. از آن خواهد شد اولین Treebeards خارج از مرکز شهر و وجود دارد خواهد بود یک نوار و پاسیو. بنابراین کسانی که در سمت غرب خواهد بود قادر به لذت بردن از برخی از لوبیا قرمز و برنج بسیار به زودی.

در طول همه گیر بحران Treebeards نیز آغاز شده است انجام pop-ups در اطراف شهر با خانواده بسته و منوی کامل نیز هست. بسته شامل سنتی است که 9 دلار در هر فرد ارائه می دهد و میگو etouffee قرمز لوبیا و سوسیس, باغ, سالاد, فرانسوی, نان و آن Buttercake و یکجور دوربین عکاسی مربع. بسته های دیگر شامل مرغ سرخ شده ($10 در هر فرد) و بامیه ($10 در هر فرد). این بسته نیاز به یک حداقل از چهار نفر. این هفته رستوران ظاهر خواهد شد تا در ارتفاعات سرو کتی و غرب دانشگاه. بررسی آن در Facebook صفحه و یا وب سایت برای جزئیات بیشتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب