این جهان تیروئید بعد می دانیم اهمیت TSH تست برای نوزادان

هر کودک باید TSH تست در هنگام تولد. Pixabay مغز همچنان در حال رشد برای 2-3 سال پس از تولد که برای هورمونهای ت

توسط ABDOOSNEWS در 4 خرداد 1399
Thyroid
هر کودک باید TSH تست در هنگام تولد. Pixabay

مغز همچنان در حال رشد برای 2-3 سال پس از تولد که برای هورمونهای تیروئید حیاتی هستند. اگر یک نوزاد را تیروئید کار نمی کند به طور معمول به هر دلیلی – تشکیل نشده و به درستی (به نام dysgenesis) و یا نمی تواند به درستی عمل (dyshormonogenesis) و سپس به مغز و بدن نمی تواند به اندازه کافی هورمون (کم کاری تیروئید) و نمی تواند رشد کند به طور معمول.

در رحم مادر هورمون های تیروئید ممکن است کمک کند اما پس از تولد کمبود فاجعه است باعث از دست دادن 5 امتیاز ضریب هوشی هر ماه از زندگی است. نتیجه – دائم عقب ماندگی ذهنی! برخی از راهنمایی های بهداشتی از دکتر انجو Virmani می تواند در مفید آمده است برای بچه های کوچک است.

در جهان تیروئید روز IANSlife صحبت به دکتر انجو Virmani, مشاور ارشد متخصص غدد, Madhukar رنگین کمان بیمارستان کودکان با بیش از سه دهه تجربه به دانستن بیشتر در مورد اختلال تیروئید در کودکان است.

او می گوید: "مشکل این است که کودک معمولا عادی به نظر می رسد در هنگام تولد; زمان مشکلات متوجه آسیب غیر قابل برگشت می تواند بسیار شدید باشد. هر کودک باید TSH تست در هنگام تولد."

Thyroid
اگر تیروئید کار نمی کند و سپس به مغز و بدن نمی تواند به اندازه کافی هورمون و نمی تواند رشد کند به طور معمول. Pixabay

"اگر کم کاری تیروئید رخ می دهد در کودکان, عوارض بیماری هستند راحت تر به معکوس اگر در زمان تشخیص داده شده. کم کاری تیروئید مانع از رشد مغز رشد جسمی و بلوغ است. در شدید ترین فرم یک cretin – کوتاه و کسل کننده, کند, سنگین, کودک با رنگ پریده پف صورت خشونت صدا خمیری پوست خسته و بی حال ، شاید يبوست شاید با یک گردن تورم. معمولا همه نشانه ها و علائم وجود ندارد – آن را به صورت مشکوک و تست شده برای. کودکان مبتلا به بیماری های خود ایمنی مانند دیابت و گندم آلرژی هستند بیشتر در معرض ابتلا به کم کاری تیروئید و باید به طور منظم تست" دکتر Virmani اشاره می کند.

او می افزاید: "پرکاری تیروئید نادر در کودکان مخالف است. کودک گرسنه است اما از دست دادن وزن, داغ, عرق, سندرم بیش فعال و اضطراب قادر به تمرکز; با چشم های برجسته. تشخیص آسان است اما درمان پیچیده تر است. بیش از حد و یا کمکاری مدرسه عملکرد رنج می برد."

همچنین بخوانید: تغذیه بسیار ضروری برای آنهایی که کمی توسعه

بنابراین آنچه را که به خانه پیام? او در پاسخ: "لطفا به یاد داشته باشید که هر کس سزاوار یک آزمایش تیروئید در زمان تولد با درمان زود هنگام در صورت نیاز. در کودکان بزرگتر و نوجوانان و اگر وجود دارد هر گونه پیشنهادی علائم به طور خلاصه ذکر شده در بالا فکر می کنم تیروئید – آسان برای تست آسان برای تشخیص آسان برای درمان! چرا cretin?" (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن