این هفته در هوستون مواد غذایی حوادث: کاتا Robata (و آن Miso خرچنگ مک) بازده

اگر اجتماعی فاصله است در اثر و کافه ها و رستوران ها بسته هستند در خانه, خدمات, همیشه قوی هوستون مواد غذایی جام

توسط ABDOOSNEWS در 1 اردیبهشت 1399

اگر اجتماعی فاصله است در اثر و کافه ها و رستوران ها بسته هستند در خانه, خدمات, همیشه قوی هوستون مواد غذایی جامعه همچنان به کامیون ، در این هفته شما می توانید از رستوران های محلی با انجام جشن 420 با "bodacious" برگر یادگیری خود را کوفته و لذت بردن از یکشنبه مرغ سرخ شده شام. در اینجا نگاهی به این هفته داغترین آشپزی اتفاقات:

دوشنبه, آوریل 20

Bodacious همبرگر و رایگان 4.20 Adriano در بازار مال فروشان بز یخ خانه

در ادامه به ارائه صفر-تماس با منظقه, pick-up, بازار مال فروشان بز یخ خانه, 2105, Dallas, جشن 420 با ارائه Bodacious همبرگر رایگان 4.20 adriano (برای فرو بردن) و منظور طرف از سیب زمینی سرخ کرده یا "dank" IPA برای $10. این Bodacious برگر همراه با یک خانه-زمین چمن-تغذیه 44 مزارع patty آمریکایی پنیر بیکن ترد پیاز کبابی jalapeños, ترشی, دود هالاپینیو مایونز و سس BBQ. دریافت منظقه انتخاب کنید تا از 11 صبح تا 9 بعد از ظهر

مجازی آبجو مزه در بشقاب پرنده

بشقاب پرنده ها در سراسر تگزاس را متحد برای مجازی آبجو مزه میزبانی آدم اوری از تخته سنگ اوری دم شرکت در 6:30 p. m. شامل شش اوری دم شرکت. آبجو در دسترس برای انتخاب کنید تا در بشقاب پرنده یا تحویل از طریق UberEats این ترکیب شامل آبجو از Liliko را Kepolo بلژیک-سبک سفید به گلابی هلو امپریالیستی IPA. اوری را راهنمایی Beerknurds از طریق هر یک از آبجو در زندگی @flyingsaucer95 رسمی Instagram صفحه و باز کردن بحث و گفتگو برای پرسش و A. بلیط 55 دلار برای بشقاب پرنده ها اعضای باشگاه در فروشگاه فقط و 60 دلار به صورت غیر UFO اعضا و شخص ثالث تحویل خدمات) شامل شش آبجو یکی Twinkie یک مزه کارت و شربت خانه پیشنهادات جفت شدن. محدود منو از بشقاب مورد علاقه از جمله بال همبرگر و لود موشک-tots نیز در دسترس برای منظقه وانت و یا تحویل سفارش. برای بلیط تماس خود را محلی بشقاب پرنده به انتخاب و یا سفارش آنلاین از طریق UberEats.

روز شنبه, مارس 21

کاتا Robata بازده

کاتا Robata, 3600, کربی, است, باز, برگشت, برای منظقه خدمات در دسترس روزانه 4 تا 8:30 بعد از ظهر با کمی کاهش می یابد منو. نکات برجسته عبارتند از سوشی و ساشیمی, رول, رامش, کباب gyoza به علاوه شراب و آبجو و خاطر. سفارشات می توانید به صورت آنلاین قرار داده شده.

چهار شنبه, آوریل 22

روز زمین زندگی می کنند در مزارع امید

به افتخار روز زمین دستور العمل برای موفقیت بنیاد خواهد بود میزبانی مجازی زمین روز جشنواره زندگی از امید مزارع 10401 اسکات و بخارپز در Facebook از 9 صبح تا 2 بعد از ظهر در این سال علائم 50 سالگرد روز زمین و پایه و جشن با یک روز پر از فعالیت برای تمام سنین از جمله پخت و پز دموی سه سرآشپزها محلی باغبانی کلاس مزرعه پیاده روی بازدیدکننده داشته است با مزرعه حیوانات, یوگا و زمان داستان.

پنج شنبه و جمعه

برادر تولید کشاورزان در بازار, Texas Roadhouse

با توجه به جاری تقاضا برای محصولات تازه و آماده-به-گریل, استیک, برادر, تولید و , Texas Roadhouse ادامه خواهد داد به میزبان درایو-از طریق بازارهای کشاورزان در سراسر هوستون در طول چند هفته آینده. حوادث اجازه می دهد تا به انتخاب کنید تا مزرعه تازه ملزومات آماده-به-گریل استیک و ارزش خانواده بسته در یکی از راحت درایو-از طریق متوقف شود. هر 40 دلار تولید بسته شامل, تازه, سیب, موز, ذرت, تخم مرغ, شیر, پیاز, پرتقال, سیب زمینی, کدو, توت فرنگی, گوجه فرنگی و کدو. این هفته خرما شامل چهار شنبه از ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر در Kingwood, Texas Roadhouse, 23750 Hwy 59 شمالی; و جمعه از ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر در 13345 FM 1960 غرب 20840 کتی و 124-B FM 1960 مکان.

دوشنبه, مارس 23 از طریق پنج شنبه, آوریل 22

کامیون مواد غذایی Pop-Up در آنی Cafe & Bar

با توجه به موفقیت آن پاپ آپ آنی کافه نوار 1800 پست بلوط در حال حاضر میزبانی سه روز بارگیری کامیون مواد غذایی pop-up و درایو-از طریق این برنامه شامل ظروف توسط سرآشپز اجرایی Robert Del Grande. آمار آن در روز پنج شنبه از طریق شنبه به لذت بردن از یک منو های مختلف با 5-6 ظروف و کوکتل برو هر شب. مهمان می تواند وارد پارکینگ در پست بلوط توسط La جدول و سپس از طریق رانندگی و یا راه رفتن و سفارش به محض ورود و قبل از خروج سفیر در راه است.

سهشنبه, مارس 24

Take-Home گوشت گاو در Jonathan مالش اصلی

اصلی جاناتان مالش در Hedwig Village 9061 Gaylord است میزبانی "چه گوشت گاو خود را از شب" ارائه بزرگوار شام برای دو نفر شامل یک انتخاب از 16 اونس نخست بدون استخوان نیویورک یک 16 اونس نخست بدون استخوان آرژانتینی دنده-چشم یا 8 اونس, میراث, angus فیله مینیون هر پخته شده به سفارش. آن را همراه با سالاد و دو دسر و یک خانه بطری شراب برای 150 $به علاوه مالیات و حق بیمه. پرداخت و وانت بار را می توان هنگام سفارش. همچنین تحویل رایگان در سه شعاع مایل. تماس 713-465-8200.

جمعه و یکشنبه

آخر هفته فوق العاده در وزن + اقدامات

وزن + اقدامات, 2808 کارولین اضافه شده یک زن و شوهر سرگرم کننده چیزهای جدید به آن takeout منو. لذت بردن از همبرگر جمعه ها شامل سنگ قرمز چیزبرگر با پنیر چدار housemade تراشه برای $10 در تمام طول روز و یا آن یکشنبه مرغ سرخ شده شام با مرغ سرخ شده (هشت تکه), orecchiette مک n, پنیر, لوبیا سبز و ذرت succotash و قرص نان برای $45.

چهار شنبه, مارس 25

من شما را از آنچه در او Cookin': کوفته و طعم تایلند

زنان-led, غیر انتفاعی, من باید چه او را از داشتن همچنان مجازی "من شما را از آنچه در او Cookin'" کلاس آشپزی سری (به عنوان به خوبی به عنوان یک آشپز خصوصی و خدمات تحویل غذا محوری) بهره برداری هوستون بالا مواد غذایی و آشامیدنی استعداد برای تجربه های تعاملی. روز شنبه, مارس 256 از 4:45 تا 6 بعد از ظهر آشپز ساناز گارسیا از قوم و خویش طبخ خواهد شد تا طعم تایلند پوشش چگونه به طبخ تا خود را homestyle کوفته. Adele Corrigan از 13 سانتیگراد را فراهم جفت شراب و اصلی mocktail/کوکتل توسط سارا Crowl از Squable نیز نشان داده شود. مواظب برای اطلاعات بیشتر و قیمت گذاری.

Feges BBQ Pop-Up در بهار شاخه ایجاد کرد خرید

هر شنبه در طول این بحران Feges BBQ تنظیم خواهد شد تا در پارکینگ آینده آن محل در بهار شاخه ایجاد کرد مرکز خرید 8217 نقطه بلند. سر وجود دارد از 9.m. تا 1 بعد از ظهر به سهام تا در bbq به صورت فله از جمله گوشت سینه, کشیده, گوشت خوک, گوشت, دنده, سوسیس دودی کشیده مرغ و بوقلمون, همه سرد و خلاء مهر و موم شده به همراه خانواده بسته در دسترس است. دستورات را می توان با شروع روز یکشنبه ساعت 4 بعد از ظهر تا جمعه 3 p. m. برای شنبه انتخاب کنید تا. هنگامی که شما در رسیدن به پارکینگ دنبال یک چادر و یک Feges BBQ ثبت نام. پارک و رویکرد جدول از یک فاصله امن و اجازه دهید کارکنان خود را می دانم که نام خود را سفارش دهید. آنها خواهد شد و سپس جای خود را در کیسه های روی میز برای انتخاب کنید تا.

درایو از طریق در شهری برداشت شنبه بازار کشاورز

این شهری برداشت شنبه بازار کشاورزان در حال حاضر ارائه درایو از طریق سرویس علاوه بر باز هوا بازار, باز بودن هر شنبه. مشتریان می توانند سفارش آنلاین مورد علاقه خود را با فروشنده و مهمانان را به طبقه دوم پارکینگ در نزدیکی آسانسور در شهری برداشت کشاورزان بازار 2752 بوفالو سریع السیر بین 8:30 صبح و 11:30 صبح به انتخاب کنید تا سفارشات خود را.

The Bellaire location of Bernie’s Burger Bus has introduced grill-your-own Bernie’s Backyard Burger Kits.گسترش

در بللیر محل برنی برگر, اتوبوس, معرفی کوره-your-own برنی حیاط خلوت برگر کیت.

Photo by Jodi هورتون

اجتماعی فاصله ویژه

برنی حیاط خلوت برگر کیت در برنی برگر اتوبوس بللیر

علاوه بر آن takeout برگر منو و فوق العاده مانند آن "نام خود را قیمت" Bodega این بللیر محل برنی برگر, اتوبوس, 5407 بللیر خواهد شد با ارائه 25 دلار برنی حیاط خلوت برگر کیت. $25 کیت شامل چهار 44 مزارع خانه-گوشت چرخ کرده بتس نان و پنیر و برش housemade ترشی و سس گوجه فرنگی و مایونز و خردل. شما همچنین می توانید ارتقاء خود را برگر باش با یک پاینت از محبوب تلو تلو خور پیاز یا سیر و گوجه فرنگی از برنی Bodega.

پاپ تا بازار و آب انبار در روستایی

در هفته گذشته, روستایی, 1836, Polk, راه اندازی جدید پاپ تا بازار و نوار آبجو. در حال حاضر علاوه بر آن takeout, منو رستوران ارائه خواهد شد آماده به گرما وعده های غذایی آماده به طبخ وعده های غذایی مشروبات الکلی و اقلام مواد غذایی و بیشتر برای وانت منظقه و تحویل هفت روز هفته است. تماس 832-321-7799 برای وانت.

منوی جدید راه اندازی در جای شب بسر بردن


جای شب بسر بردن

سال 1972 Fairview راه اندازی کرده است جدید فصلی منو شامل غذاهای مانند فصلی سالاد توت فرنگی همیشه-معروف مرغ 'n کوفته های KFD (Krispy اردک سرخ شده) نارگیل میگو و بلغور و برنج پودینگ. کل منو (که با تخفیف 15 درصد) در دسترس است برای carryout و منظقه وانت با تحویل رایگان درون 4.5 مایل در محله اغذیه فروشی و مشروب فروشی. نیز وجود دارد که 30 درصد تخفیف برای تمام شراب و آبجو.

رایگان رفتار شیرین در سوتهسید پرواز پیتزا

Southside پرواز پیتزا, 2240 جهت اتحاد پیوست او-ب کمپین #TexansHelpingTexans ارائه رایگان کوکی ها و یا کیک های شکلاتی با هر منظقه وانت و یا تحویل سفارش از طریق ماه آوریل.

اولین پاسخ تسکین بسته در Dickey کباب گودال

مهمان می تواند کمک ساندویچ به اولین پاسخ دهندگان در جوامع جدید اولین پاسخ تسکین بسته در Dickey کباب گودالکه شامل بسته های نرم افزاری از پنج یا ده گوشت خوک کشیده, کلاسیک ساندویچ. علاوه بر این Dickey خانواده متعهد شده است برای مطابقت با هر ساندویچ اهدا به دو برابر تلاش ها برای تغذیه اولین پاسخ دهندگان. به شرکت مهمانان می توانید به dickeys.com و اضافه کردن اولین پاسخ تسکین بسته به سفارش خود را. اگر مهمان می خواهم به کمک آنها می توانید از اضافه کردن هر تعداد از فردی ساندویچ به کمک مالی خود را. سپس Dickey را در همکاری با Dickey بنیاد انجام خواهد داد تحویل در مهمان طرف.

عشق خیابانی برای جنوب دود

Karbach Brewing Co. و کریس چوپان باید تیمی برای یک ابتکار جدید است. برای هر مورد معادل خیابانی عشق خریداری به رفتن در کافه ها و رستوران ها در سراسر ایالت تگزاس Karbach اهدا خواهد شد $1 به جنوب دود بنیاد خیریه تاسیس شده توسط آشپز مشهور کریس چوپان به افزایش بودجه برای حمایت و کمک به خدمات کارگران صنعت.

بهار طعم در Jeni پر زرق و برق بستنی


Jeni پر زرق و برق بستنی

اسیر طعم بهار در آن نام تجاری جدید بستنی مجموعه, تراس, صبحانه. فرار به مورد علاقه خود را پاسیو و ایوان یا ایوان با طعم کارامل, گردو, چسبنده, نان, تمشک, رز ژله شیرینی بی شیرینی و شیرین کرم بیسکویت و هلو مربا. یخ کرم در دسترس هستند از طریق تحویل به صورت محلی.

مجازی one-on-one مزه کردن شراب در مسینا Hof

مسینا هف از شما دعوت به برنامه خود را بسیار خود را خصوصی one-on-one مجازی شراب تجربه مزه با مسینا هف مزه اتاق مدیر. جای شراب سفارش برای شراب بسته — از "سر به صورت قرمز" (75 دلار) به "تصویب شامپانی" ($65) و بیشتر به برنامه ریزی برای تحویل خانه, منظقه, pick-up و یا حمل و نقل و سوال در مورد خوراک شناس مواد غذایی, محصولات ظروف و دیگر موارد است که می تواند اضافه شده به بسته بندی خود را. تماس 979-778-9463 ext. 223 (Bryan); 830-990-4653 (هیل کانتری); یا 817-442-8463 (انگور)

رایگان کودکان و نوجوانان غذا در انتخاب خانه آجر میخانه + شیپور خاموشی

از هم اکنون تا سه شنبه, ژوئن 30 , آجر خانه میخانه + شیر در گلوستون شکر زمین و نپتون را ارائه می دهد بچه ها غذا را با یک خرید از یک فرد بزرگسال دخول. ویژه در دسترس است برای به رفتن و منظقه تنها سفارشات.

Fogo به رفتن در Fogo de Chão

Fogo de Chão به تازگی راه اندازی یک جدید Fogo به منو بروید و در حال حاضر آن را تا سه جدید آماده-به-خوردن و آماده-به-کوره وعده غذایی بسته نرم افزاری برای کمک به ایجاد زمان وعده غذایی یک کمی آسان تر است. این Fogo To-Go بسته های نرم افزاری شامل کامل Churrasco تجربه صفحه اصلی (با شروع در $95 تغذیه, شش یا بیشتر); تاریخ شب کباب ($98 مناسب برای دو) و جشن پک که شامل کیک ($75 تغذیه چهار و شامل یک بسته شمع کیک).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن