این هفته در هوستون مواد غذایی حوادث: احساس خوب با خرید-یک-به-یک همبرگر

اگر اجتماعی فاصله است در اثر و کافه ها و رستوران ها بسته هستند در خانه, خدمات, همیشه قوی هوستون مواد غذایی جام

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399

اگر اجتماعی فاصله است در اثر و کافه ها و رستوران ها بسته هستند در خانه, خدمات, همیشه قوی هوستون مواد غذایی جامعه همچنان به کامیون ، در این هفته شما می توانید از رستوران های محلی با انجام ساخت و یا رزرو برای ناهار خوردن در خدمات و شریک شدن در حوادث مانند یک رایگان تاکو سادگی از سال 2020 grads یک خرید-یک-به-یک برگر کمپین و مجازی خیریه شام.

از دوشنبه تا جمعه

کلاس 2020 تاکو سادگی در Torchy را Tacos

در حال اجرا از طریق چهار شنبه, ژوئن 5 در 10 p. m. دبیرستان و فارغ التحصیلان دانشگاه می تواند وارد Torchy را به سادگی برای یک شانس برای برنده شدن رایگان tacos برای یک سال. کلاس 2020 فارغ التحصیلان می توانید با ارسال عکس خود را در کلاه و لباس و یا با دیپلم خود را با هشتگ #TorchysClassof2020 در رسانه های اجتماعی و به Torchy را در مورد خود "تاکو رویاها" برای آینده است. این مسابقه باز است برای ساکنان به هم پیوسته ایالات متحده که حداقل 16 سال از تاریخ ورود. Torchy را انتخاب 20 برندگان به صورت تصادفی و اطلاع آنها از طریق پیام مستقیم. در بیشتر جشن Build-Your-Own-تاکو خانواده بسته باقی می ماند در منو شامل گوشت پر کردن چیپس و دو طرف برای چهار-پنج نفر (با شروع در $25).

جدید منو ناهار در Feges BBQ Greenway پلازا

در حالی که Feges BBQ در انتظار افتتاح محل جدید خود را در بهار شاخه روستای 'q تیم در نظر گرفتن این فرصت را به بازی در اطراف یک کمی بیشتر در ارائه جدید روز هفته ناهار ویژه در Greenway پلازا. نگاه کردن ظروف مانند گوشت دودی از گوشت گاو گونه barbacoa با پنیر بلغور و لعاب قرمز و کل گراز با پلاک محلی مطرح شده میراث خوک, گوشت خوک, چاق, نان ذرت, ماست, گشنیز, سالاد کلم, گوشت خوک, پوست و آمیزش و خردل و سرکه و سس bbq. سفارشات آنلاین تشویق می شوند با فروشگاه و منظقه وانت موجود در کنار گل پامچال مدرسه در مقابل 3 Greenway پلازا. توجه داشته باشید: Feges BBQ است همچنین میزبانی فله bbq pop-ups در روزهای شنبه در بهار شاخه ایجاد کرد مرکز خرید 8217 نقطه بلند و در روزهای یکشنبه در خارج از جای شب بسر بردن 1972 فرویو.

شنبه, ژوئن 2

ناهار خوردن در سرویس بازگشایی در روزی گلوله توپ


روزی گلوله توپ

, 1620 Westheimer خواهد بازگشایی آن اتاق ناهار خوری برای صرف شام سرویس با ساعت در حال اجرا روز سه شنبه از طریق شنبه از 5 تا 10 p. m. همه مهمانان باید رزرو در سفارش به ناهار خوردن در لحظه (رزرو را می توان در Resy), به عنوان محبوب, مدرن, رستوران ایتالیایی است که انتظار کمی طولانی تر به استقبال پیاده روی در شام. روزی برای رفتن & تحویل ادامه خواهد داد و در طول این ساعت به عنوان به خوبی.

یکشنبه, ژوئن 3

پنجاه درصد اول چهارشنبه در Kolache Shoppe


Kolache Shoppe

جشن سالگرد 50 آن در اولین چهارشنبه هر ماه از طریق دسامبر سال 2020 است. در یکشنبه, ژوئن 3 شروع 7 صبح و در دیگر تعیین شده در چهارشنبه تا اطلاع ثانوی در ارتفاعات Kolache Shoppe, 1031 ارتفاعات را ارائه مهمانان خود را $1.65 انواع kolaches (مانند کوچک سوسیس کوچک سوسیس و پنیر, هلو, پنیر خامه ای) برای 50 سنت هر, همراه با پنیر و میوه kolache عطر و طعم. در ماه ژوئن و طعم زغال اخته و کرم. این پیشنهاد در دسترس است در حالی که منابع آخرین, است محدود به دو دوجین خصوص قیمت kolaches هر حزب و مانع تماس سفارشات.


زنان و صندوق سالانه 5 شراب شام: Virtual Edition

زنان صندوق برای آموزش بهداشت و تابآوری است تبدیل آن سالانه 5 شراب شام به یک گردهمایی اجتماعی از راه دور در حال حاضر میزبانی مجازی شب الهام بخش سرگرمی در یکشنبه, ژوئن 3 در 7 p. m. درآمد حاصل از این رویداد حمایت از سازمان های غیر انتفاعی را از برنامه های است که در خدمت به آموزش دختران و زنان در منطقه هوستون از طریق کلاس های کارگاه های آموزشی و سخنرانی ها و نشریات متمرکز فیزیکی و روانی و مالی و عاطفی و بهداشت و سلامتی. زنان را به صندوق ارائه خواهد شد charcuterie صفحه شراب و تونی کارت هدیه به, حامیان مالی, در حالی که ارائه یک جریان زنده برنامه سرگرمی برای لذت بردن از در کنار. کمک های مالی می تواند به صورت آنلاین.

پنج شنبه از طریق شنبه

موسیقی زنده گرداند به گود شرکت نوعی حیوان گورکن کاخ

گود شرکت نوعی حیوان گورکن کاخ, 5015 کربی تا بازگشایی با 50 درصد ناهارخوری ظرفیت در آن اتاق ناهار خوری و پاسیو و موسیقی زنده است که بازگشت این آخر هفته. صندلی به کار گرفته خواهد شد توسط میزبان به محض ورود اول نشسته است. وجود خواهد داشت تنها با استفاده از کاغذ منوها و چاشنی و افزایش فضای بین جداول در اتاق ناهار خوری. برای کنسرت, سالن درهای باز در 8 p. m. روز شنبه از طریق شنبه و موسیقی شروع می شود در 9 بعد از ظهر

Happy hour is back at FM Kitchen & Bar.گسترش

یک ساعت یک مبارک در FM آشپزخانه و نوار.

عکس کیرستن Gilliam

فوق العاده جدید

فوق العاده روزانه در FM آشپزخانه و نوار

FM آشپزخانه & Bar, 1112 چوپان در حال حاضر برای شام خوردن در سرویس takeout و تحویل (از طریق بارگذاری می خورد, GrubHub, به نفع و DoorDash), معرفی جدید فوق العاده روزانه به عنوان به خوبی به عنوان جدید مبارک ساعت منو. نگاه کردن به ویژه چنین Tallboy & تکیلا شنبه شب و شراب شنبه, استیک شب پنج شنبه و مرغ سوخاری جمعه به علاوه آخر هفته لازم است.

پرداخت آن را به جلو به رستوران کارگران با Hopdoddy Burger Bar

در پاسخ به COVID-19 گیر Hopdoddy Burger Bar, راه اندازی پرداخت آن را به جلو کمپین که اهدا بیش از 4000 همبرگر برای متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر بازارهای محلی و در حال حاضر برگر نوار تغییر تمرکز خود را به پرداخت آن را به جلو به رستوران کارمند صندوق امداد ایجاد شده برای کمک به کارکنان رستوران تجربه فوق العاده سختی در پی وقوع. برای حمایت از علت مهمانان به ورودی کد تبلیغی "PayItForward" پس از پرداخت آنلاین و Hopdoddy اهدا خواهد شد $5 برای سازمان است. برای ناهار خوردن در مشتریان می توانید بگویید تحویلدار آنها می خواهم به "پرداخت آن را به جلو" در چک کردن. علاوه بر این Hopdoddy اضافه خواهد شد $5 برگر آیتم های منو به صورت آنلاین سفارش که اهدا به طور کامل به رستوران کارمند صندوق امداد.

Poptails با یک هدف در هتل Alessandra

هتل, زن کیردار, زن نما, 1070, Dallas, لگد زدن فصل با امضای poptail برنامه نویسی ارائه یک انتخاب موضعی رفتار ترکیب حق بیمه ارواح و بستنی یخی همراه با ویژه شب بسته است. راه اندازی در ماه ژوئن 1t Poptails با هدف افزایش سالانه ارائه با بخشی از poptail و poptail بسته فروش بهره select non-profits خدمت والنسیا گروه هتل مقصد. علاوه بر این پیروان و طرفداران این هتل ها' کانال های رسانه های اجتماعی را یک فرصت برای معرفی شایسته فردی برای دو شب poptail staycation هستید. Poptails با هدف سود برای سال 2020 هستند هوستون مواد غذایی بانک بیلور اسکات و سفید ایروینگ بنیاد در ایروینگ, Scotty خانه در برایان/کالج ایستگاه دوم برداشت بانک مواد غذایی از دره سیلیکون مشارکت برای کودکان در Austin و سن آنتونیو بانک مواد غذایی.

فیستا پانچ کاسه در Arnaldo ریچاردز' پیکس

Arnaldo ریچاردز' پیکس, 3601 کربی راه اندازی کرده است یک جدید در تابستان سنت: Fiesta پانچ کاسه برو. برای 56 دلار در هر کاسه در خدمت هشت کوکتل و شامل قبل از بسته بندی و پانچ کاسه ملاقه, مواد تشکیل دهنده و دستورالعمل. تابستان-الهام منو شامل طراوت مخلوط مانند ترش سن میگوئل با Olmeca التس نقره تکیلا, تازه, چای ترش, آگاو, Topo چیکو و آهک و یا هالاپینیو لیموناد آناناس های عمیق ادی آناناس ودکا و لیمو هالاپینیو و آگاو. به منظور منظقه و یا تحویل بازدید picos.net.

تابستان مجازی تولید جعبه در ظرف جامعه

اوایل در طول رستوران خاموش کردن ظرف جامعه با همکاری اتکینسون مزارع و دیگر تولید کنندگان محلی برای ارائه میوه و سبزیجات تازه محلی مطرح گوشت و سایر اساسی شربت خانه برای منظقه وانت و تحویل. و در حال حاضر که فصل برداشت پیشرفت های مجازی تولید جعبه با یک به روز رسانی با اوایل تابستان تولید از جمله ذرت, تابستان, کدو, کدو سبز, موز, فلفل, بادمجان, و بیشتر. سفارش آنلاین برای $31.99 برای تماس وانت یا 7 دلار تحویل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب