این سلام فن آوری کمک خواهد کرد که مبارزه با ویروس در پارچه

Donear گروه به تازگی همکاری برای ایجاد پارچه های با کیفیت بالا و فایده و یک سپر در برابر باکتری ها و ویروس ها

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

Donear گروه به تازگی همکاری برای ایجاد پارچه های با کیفیت بالا و فایده و یک سپر در برابر باکتری ها و ویروس ها به طور یکسان با استفاده از NEO TECH® فن آوری با توجه به سناریو از مد و سبک زندگی, دسته بندی تطبیق 'جدید طبیعی است. راجندرا Agarwal (MD Donear گروه) نظرات: "ما همیشه می خواستم به گسترش forte ما در پلی ویسکوز و فاستوني پارچه – می شود آن را برای آستین کت یا لباس.

این همکاری اضافه شده است یکی دیگر از پر در کلاه برای دستیابی به موفقیت فن آوری با ضد تاج پارچه نشان می دهد که اثرات آن در عرض چند دقیقه به جای ساعت! من به شدت بر این باورند که ضد ویروسی پارچه را افزایش دهند ما تاسیس گروه حجم معاملات (از 1300cr) حداقل 15٪." "این فن آوری باعث می شود ما بهترین راه حل مناسب برای آینده است." مشهور طراحان مد و مشهور سبک باید ابراز نظر خود را در نوآوری آورده
به نساجی هند در بازار است.

هندی, طراح مد, Rocky ستاره اظهار داشت: "این نئو تکنولوژی ضد ویروسی پارچه است که برای کمک به مردم احساس امنیت به عنوان ایمنی اولویت بالا است. من واقعا هیجان زده برای استفاده از این پارچه در کنار مجموعه و قطعا نمایش گذاشتن آن در هفته مد لندن در فصل آینده است. مد همه چیز در مورد نشان دادن ملاقات با مردم و معاشرت, این پارچه های جدید و نوآوری است قطعا رفتن به یک کمک بزرگ."

Virus in fabrics
مشهور طراحان مد و مشهور سبک باید ابراز نظر خود را در نوآوری را به نساجی هند در بازار است. Pixabay

نارندرا کومار احمد مدیر خلاق آمازون افزود: "من فکر می کنم آن است که زمان مناسب را به شما معرفی چیزی شبیه به این که ترس در مورد اینکه چگونه این ویروس در حال گسترش است به عنوان نوآوری فوق العاده است برای این واقعیت است که آن می تواند فراتر از فقط در حال حاضر و Covid-19 فقط بخشی از آن چه ما صحبت از موسسات, شرکت های بزرگ, لباس, و غیره. این پارچه دارای یک دامنه بزرگ, در آوردن امنیت برای مردم است."

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در توییتر

متخصص مشهور و موسس که کولی پریا Patil گفت: "من فکر می کنم این تکنولوژی شگفت انگیز است و من می خواهم برای دیدن چگونه آن را ترجمه و در یک گسترده تر مد دامنه. و من می خواهم به استفاده از این پارچه ها برای من به عنوان لوازم جانبی این شگفت انگیز خواهد بود. پس من هم کار در صنعت مهمان نوازی و با توجه به این واقعیت است که مایع استاندارد در بیمارستان ها بسیار بالا این پارچه را انجام دهید تا به خوبی در این صنعت است.

همچنین بخوانید: در اینجا برخی از راهنمایی های موثر برای حفظ پسوریازیس در خلیج

نه تنها برای صنعت مد و شرکت ها این پارچه باید مورد استفاده در صنعت مهمان نوازی و همچنین برای لباس مدرسه و گسترش استفاده از این پارچه در طیف گسترده ای." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب