این رزومه ساختمان راهنمایی می تواند یک راه طولانی در "دنیای جدید'

ساخت یک رزومه قوی در این روزهای سخت کمک خواهد کرد ناگفته در راه است. Pixabay توسط ADITI ROY اقتصاد جهانی در حا

توسط ABDOOSNEWS در 28 اردیبهشت 1399
Resume
ساخت یک رزومه قوی در این روزهای سخت کمک خواهد کرد ناگفته در راه است. Pixabay

توسط ADITI ROY

اقتصاد جهانی در حال تجربه یک تغییر هرگز مانند قبل; در سراسر اقتصادی و اجتماعی بخش جدید "عادی" از بازار کار است که تمام مجموعه را تغییر دهید. به عنوان رشد تولید ناخالص داخلی راکد باقی می ماند قوی سر ساختمان می شود ضروری است.

تقاضا برای مهارت های خود را با تغییر عنوان به خوبی و به صورت فعلی نیروی کار وجود دارد ممکن است نیاز سرسخت برای یادگیری و upskilling خود در یک فاصله زمانی منظم.

کسب و کار در سراسر صنایع خیره در یک دوره مشخص شده توسط عدم قطعیت است. هجوم بیکاران به بازار کار حاکی از نیاز به ایستادگی کردن به زمین ، ایجاد یک طرح بازیابی پرورش انعطاف پذیری کاوش در گزینه های حرفه ای, به روز رسانی رزومه یک شبکه عملا و بهبود جستجوی کار و مهارت های مصاحبه تبدیل شده است و نیاز به ساعت. در جریان سناریوی آن را حتی بیشتر مهم است به نشان می دهد که یکی از این توانایی برای غلبه بر چالش ها ،

"اقتصاد جهانی واقع شده است متزلزل COVID-19 شیوع منجر به افزایش افراد متقاضی برای مشاغل به دلیل بیکاری است. به منظور ایستادگی کردن جویندگان کار نیاز به چین برای شرکت ها و نقش آنها به دنبال ایده مرکزی باید این باشد که از ایجاد ارزش. حرفه ای ها باید به وضوح شناسایی مهارت های خود را. بیشتر توانایی انطباق و به نمایش گذاشتن مهارت های قابل انتقال می تواند به طور قابل توجهی بهبود شانس خود را برای فرود که مهم مصاحبه اول. همچنین مهم است به استفاده از تمام ابزار و منابع شما را در اختیار خود را به نمایش گذاشتن نه تنها مهارت های سخت اما نشان دادن اعتماد به نفس و قابلیت اطمینان و صحت" گفت: Ruchee Anand, مدیر, مربوط, استعداد و یادگیری راه حل های هند است.

در اینجا 7 نکته برای نوشتن یک رزومه قوی در زمان بی ثباتی اقتصادی:

چنگ زدن به توجه بالا: بسیاری از مردم ایجاد کلی رزومه/CV و cover letter که آنها اسپری کردن به عنوان بسیاری از کارفرمایان بالقوه که ممکن است. به جای اینکه شناخته شده به سادگی به عنوان کسی که می خواهد یک کار بود کسی که 'ایجاد ارزش. جلوگیری از نوشتن کلی حرفه ای خلاصه و به جای آن به کارگزینی سنجش حرفه ای عکس که شامل نکات کلیدی و موفقیت از زندگی حرفه ای خود را. ویترین تخصص با برجسته صنعت-کلمات کلیدی خاص و سخت مهارت های چشمگیر در قالب لیست گلوله ای است که می تواند کمک به یک مشخصات ایستادگی کردن.

Resume
رزومه کاری ساختمان خواهد بود یک تکه از کیک را با این توصیه. Pixabay

استفاده از 'تماس استراحتی': به عنوان بخشی از رزومه کاری خود را با استفاده از تماس استراحتی که تصویری, شکستن محتوا و اجازه می دهد تا چشم خود را به تمرکز توجه خود را بر روی نکات مهم, شما می خواهید مطمئن شوید که کارفرما را ببینید. از جمله یکی از ترین دستاوردهای قابل توجه می تواند به خصوص مفید برای جذب و استخدام مدیر و یا متقاضی ردیابی سیستم ،

سعی کنید رزومه تصویری: یکی دیگر از راه به ایستادگی کردن از طریق رزومه تصویری که نمایش می گذارد چیزی از زندگی حرفه ای خود را پس زمینه است که مطمئن شوید که برای تحت تاثیر قرار دادن استخدام مدیر, به خصوص اگر شما آن را در قالب یک داستان. ترفند در اینجا این است که به مختصری خاص و اضافه کردن یک تماس به عمل است.

به روز رسانی مشخصات حرفه ای خود را: شانس هستند که استخدام و استخدام مدیران نیز نگاهی به مشخصات خود را. ساخت impactful مشخصات ضروری است – شروع با به روز رسانی اصول اولیه چنین به عنوان عکس نمایه و تجربیات. تاکید بر مهارت های شما کشت در موقعیت های قبلی مهم است که در کمک به شما افزایش به بالای نامزد استخر. در واقع کاربران با پنج یا بیشتر از مهارتهای ذکر شده در پروفایل لینکداین خود را کشف می شوند تا 27 برابر بیشتر در جستجوهای توسط استخدام.

انتخاب بهترین فرمت رزومه: بسته به شرایط شخصی و حرفه ای خود شرایطی را انتخاب کنید بین یک ترتیب زمانی و کاربردی ترکیب یا هدفمند رزومه با توجه به آنچه متناسب با کار خود را تجربه آموزشی پس زمینه و مجموعه ای از مهارت های. استفاده از یک قالب رزومه به عنوان یک نقطه شروع است که اجازه می دهد تا برای سفارشی سازی شخصی. اضافه کردن اطلاعات خود را به قالب رزومه و نگاهی به رزومه کاری نمونه.

خندق one-size-fits-all رزومه: بیش از 50 درصد از حرفه ای پیدا کردن آن به چالش کشیدن برای سفارشی کردن رزومه خود را برای یک نقش خاص. بهینه سازی رزومه کاری خود را با توجه به شرح شغل و نوشتن سفارشی رزومه برای هر کار. استفاده ظریف رنگ برجسته به منظور جلب توجه به جزئیات مهم است. شما می توانید قالب سبک نوشتن خود را با توجه به هر دو کارفرمایان و نرم افزار رباتها. ترفند این است به استفاده از کلمات کلیدی مناسب اما نه کپی یکی دیگر از رزومه کاری و یا مشخصات کار. نگه داشتن رزومه کاری خود را در دو صفحه به عنوان هر دو نرم افزار رباتها و استخدام مدیران ترجیح می دهند مختصر و کوتاه از سر گرفته است.

همچنین بخوانید: 'بازرس Ghote' سری توسط H. R. F. Keating تنظیم می شود تا برای پخش

 
مهارت های قابل انتقال کلیدی خواهد بود: در حالت عادی اضافه کردن انتقال مهارت ها مانند مهارت های ارتباطی (مانند صحبت کردن و نوشتن), حل مشکل برنامه ریزی استراتژیک مدیریت پروژه و تصمیم گیری و غیره.), مهارت های فردی (رهبری همدلی و خدمات به مشتریان) و مهارت های سازمانی (به عنوان مثال قابلیت اطمینان و مدیریت زمان) می تواند به طور قابل توجهی بهبود شانس خود را برای رسیدن به این مرحله است. این مهارت ها موثر ثابت زمانی که شما می خواهید به تغییر حرفه و تغییر صنایع به این توانایی ها و استعدادهای نه صنعت خاص. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن