به عنوان شهرستان امکانات تفریحی قرار دارد برای باز کردن جوانان بیس بال لیگ ایستاده و تهدید رهبران می گویند

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:52 PM EDT مارس 20, 2020بازگشایی Lee County امکانات تفریحی در ادا

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399

بازگشایی Lee County امکانات تفریحی در ادامه با county, زمین بازی, استخر, ماهیگیری در اسکله ها و جاذبه های دیگر برنامه ریزی شده برای بازگشایی جمعه.

اما در یک جامعه با یک بازی بیس بال, سنت, الماس باقی خواهد ماند عاری از جوانان لیگ بیس بال عمل است که قله در ماه مه افزایش نگرانی کرد و ادامه داد: محدودیت در پخش توپ در پارک های عمومی ممکن است کل برنامه را به سقوط.

فقط انتخاب کنید تا بازی شامل 10 بازیکن — یک بازیکن بیشتر از آنچه که یک تیم خواهد زمینه تحت متعارف قوانین — مجاز است.

محدودیت های در نظر گرفته شده برای مطابقت با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری استانداردهای اجتماعی فاصله.

دستیار شهرستان مدیر کریستین بردی گفت: شهرستان کمیسیون در این هفته است که در شهرستان تفریح برنامه رهبران در حال کار با جوانان در سازمان های ورزشی در طرح به بازگرداندن بازی لیگ در حالی که منطبق با این دستورالعمل CDC.

در ضمن محدودیت در تفریح و سرگرمی ملی در ادامه در اثر.

شما ممکن است علاقه مند در: بدنسازی, صاحبان رستوران, مدیر, تی شرت صاحب مغازه شجاع تعطیلی القای امید در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

هوارد طلا, معاون رئيس جمهور از لیگ کوچک در جنوب فورت مایرز خواسته county کمیسیون به نگاهی به نزدیک در بازگشایی رشته های ورزشی برای استفاده جوانان بیس بال برنامه.

اجتماعی فاصله به معنای نگه داشتن تعدادی از بازیکنان در زمین به 10 در حالی که نگه داشتن پدر و مادر و دوستان خارج از غرفه.

بیس بال جوانان دهندگان می گویند که آنها می تواند رسیدن اجتماعی فاصله بدون نقض 6-پا جدایی استاندارد است.

"وجود دارد هرگز بیش از 11, 12, 13, کودکان در یک میدان در همان زمان" طلا گفت. "پدر و مادر می تواند به انتظارنشسته بودند تا به همراه خود حصار و کنار نرده ها و حضور در نوعی بازی است که حدود 75 نفر است."

جوانان بیس بال فصل شده است کاهش قابل ملاحظه ای و لیگ در حال پیش بینی بازی توپ در تابستان.

"به طور معمول در این زمان از سال ما خواهد بود سیم پیچ را گفت: دانی Overholster شده است که فعال در جوانان بیس بال و سافتبال (persian) برنامه برای سال. "در حال حاضر ما مجبور به نگاه به تابستان است. ما شده اند برنامه ریزی استفاده از زمینه نه تنها اعضای لیگ ما اما به اعضای جامعه."

Overholster گفت: لیگ توافق کرده اند که به قوانین برای حفظ فاصله مناسب و یک محیط امن. موضوع دیگری برای لیگ از دست دادن درآمد حاصل از کسب و کار حامیان مالی و امتیازات است که کمک به حمایت از این برنامه.

"اگر ما نمی بازگشت پول در عجله وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از لیگ که در دردسر بزرگ" او گفت:. "برخی در حال رفتن به, برابر, هیچ گرفتن در اطراف آن است. من صحبت کردن در مورد 7,000 بچه ها در بیس بال و سافتبال (برنامه) در لی شهرستان که ممکن است وجود داشته باشد دوباره.

شهرستان کمیسیون در این هفته تایید توصیه شهرستان مدیر راجر Desjarlais برای بازگشایی, زمین بازی, استخر, ماهیگیری در اسکله ها و چلپ چلوپ پد با استفاده بیشتر از رشته های ورزشی. شهرستان و مراکز تفریحی را نمی بازگشایی شده است.

در حالی که استخر می تواند انتظار می رود تقاضا در گرما وجود خواهد داشت محدودیت های اعمال شده در استفاده از.

بردی دستیار شهرستان, مدیر گفت: این کمیسیون که استخر را باز جمعه و حفظ از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه.

وجود خواهد داشت محدودیت در تعداد زیادی از مردم در همان زمان.

"داخل دوش و رختکن در دسترس نخواهد بود," بردی گفت. "کارکنان تنها اجازه خواهد داد که 25 مراجعان در استخر به دامان شنا در بالای هر ساعت برای یک دوره 45 دقیقه."

پس از شنا کردن زمان اجرا می شود این استخر را تمیز و ضد عفونی و گروه بعدی می توانید وارد کنید. دیگر استخر فعالیت های برنامه ریزی خواهد شد برای گروه 10 نفر یا کمتر.

چهار شهرستان منطقه ای کتابخانه خواهد بازگشایی پس از تعطیلات آخر هفته روز یادبود. 26 مه را ببینید منطقه ای بازگشایی کتابخانه ها در فورت مایرز کیپ کرال شمال کیپ کرال و جنوب شهرستان.

دریاچه منطقه کتابخانه نمی خواهد بازگشایی همراه با دیگر منطقه ای کتابخانه ها با توجه به ادامه ساخت و ساز.

"ما قصد داریم به نگه داشتن دریاچه کتابخانه بسته شده بنابراین ما می تواند به تسریع در ساخت و ساز و امیدوارم بازگشایی جایی در اواسط ماه ژوئن" بردی گفت. "مردم خواهد بود قادر به ادامه مواد در محل نگه دارید در همه کتابخانه های منطقه ای و همچنین کتابخانه های شهرستان و در ادامه به رها کردن مواد."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب