رنج می برد شادی را با خود تک آهنگ جدید "Take Me To The Good Times"

2020 است احساس مانند طولانی ترین سال تا کنون, اما این بدان معنا نیست که تابستان را بدون احساس خوب جم حسن نیت ا

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

2020 است احساس مانند طولانی ترین سال تا کنون, اما این بدان معنا نیست که تابستان را بدون احساس خوب جم حسن نیت ارائه میدهد از هوستون روح تو را رنج می برد. آخرین تک "مرا به خوب بار" خواهد بود در ژوئن 24. این اولین تک آهنگ از آلبوم سوم خود را به دلیل سال آینده با عنوان آن شروع می شود با عشق آن را با عشق به پایان می رسد.

"گذشته از این که خوش بین ما آن را برداشت چرا که آن را احساس بیشتر شبیه به یک آشنایی به چه مردمی استفاده می شود برای شنیدن از ما بلکه نوعی خروج از این صدا. من فکر می کنم ما رکورد بعدی در حال رفتن به بسیار متفاوت از نسخه رنج می برد بسیار رشد کرده تا نسخه می گوید:" ما خواننده Kam فرانکلین.

طرفداران بدیهی است که شنیده نشده جدید جهت است که این گروه در حال شکل گرفتن است اما فرانکلین می بیند "Take Me To The Good Times" را به عنوان نه تنها بازتاب اولیه خود را صدا به عنوان یک گروه بلکه یک دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن به این جهت آنها می رویم توصیف آن به عنوان "ادای احترام به آنچه که ما به عنوان ما آماده به جهان نشان می دهد آنچه که ما مانند صدا در حال حاضر."

این گروه به تازگی جشن نهم خود را در سال با هم و هر چند آنها را تجربه کرده ام برخی از تغییرات از درون خود پیام اصلی از عشق و شادی تغییر نکرده است. رنج می برد به تازگی مورد استقبال جدید خود را نوازنده بیس Juliet Terril که پخش این آهنگ و آلبوم آینده.

این آهنگ را برطرف شنوندگان با آرام و گرم پیانو پیوست توسط نرم درام مقدمه است که به سرعت تبدیل به یک خوش و آفتابی آهنگ رقص چکیدن با روح. فرانکلین پررونق صدای آواز می خواند ستایش از شهرستانها در سراسر جهان و البته شامل زادگاه او در ترکیب است.

"مرا به بار خوب" توصیف شادی فرانکلین می شود در راه رفتن در اطراف قبل از چک صدا, گرفتن برخی از زمان برای خودش در حالی که یادگیری در مورد فرهنگ های محلی و به دنبال غذای خوب مهم نیست که شهر او است.

رنج می برد نوشت: این ترانه با کمک برخی از دوستان از جاده استیو واتکینز و Moorea Masa. واتکینز پخش کیبورد با آلن سنگ و Masa قبلا سنگ پشتیبان گیری با K. D. Lang و در حال حاضر جبهه انفرادی خود پروژه.

"ایده این بود که یک آهنگ که فریاد زد به تمام شهرستانها است که ما خیلی دوست دارم. ما در هوستون زندگی می کنند و ما از هوستون هنگامی که شما لازم نیست به صرف بیشتر وقت خود را در هوستون آن را آسان برای ایجاد یک زندگی جدید در جاده ها است."

فرانکلین می داند که او و باند او تا به حال فرصت خوبی است که قادر به سفر به جهان دیدن شهرهای جدید و آشنا شدن با دیگران از ساحل به ساحل می کند و این تجربیات برای اعطا. "Take Me To The Good Times" بازی می کند مانند یک کارت تشکر از شما برای همه است که استقبال آنها را در طول راه.

"همه این مکان ها است که تا به حال چنین تاثیر فوق العاده ای نه تنها در زندگی حرفه ای ما, اما ما به عنوان مردم است. آن را واقعا مهم بود به صرف زمان نه تنها reminiscing در تمام این شهرها, اما اجازه می دهد تا ما را به عنوان نوازندگان واقعا فقط این تقریبا موسیقی استرس را از بدن ما است که ما می خواهم بر روی برگزاری در حالی که می گوید:" فرانکلین.

فرانکلین اذعان می کند که سفر به جهان به عنوان یک گروه فرهنگی به رهبری یک زن می تواند با به اشتراک گذاشتن آن از تجارب منفی اعم از مردم خیره در توقف کامیون به آشکارا نژادپرستانه و جنسیتی اظهارات از برگزارکنندگان کنسرت و یا مروج.

"ما باید برای انجام این کار نه تنها به مبارزه با آن, اما به آن تماس بگیرید و القای تغییر در درون خود ما بنیاد را تشکیل می دهند به عنوان یک گروه. ما سپاسگزار برای احاطه شده توسط یک تیم است که ما حمایت می کند اما همچنین نمی مایل به قرار داده تا با هر مزخرف و یا هر گونه عدم تحمل از مردمی که ممکن است سعی کنید به ارمغان می آورد که راه ما می گوید:" فرانکلین.

"هنگامی که ما شروع به نوشتن این رکورد گروه بود رفتن را از طریق بسیاری از تروما نه تنها به مردم بلکه به عنوان یک کسب و کار است." رنج می برد به حال خود را ون با بیش از $30,000 ارزش تجهیزات به سرقت رفته در حالی که در جاده ها در سال گذشته است.

"هر کسی که تا به حال متعلق به کسب و کار خود را به شما بگویم در مورد سختی ها و است که شما باید برای رفتن را از طریق و پس از نوشتن این آهنگ تقریبا مانند یک بازپس ما شادی خود را. ما در حال رفتن به پیدا کردن راه خود ما را به شادی چون انتظار کسی آن را به ما خواهد بود انتظار برای همیشه."

مفهوم رفتن به عقب در زمان به یک لحظه بهتر برای همه سنگین تر موضوع در حال حاضر از زمانی که گروه اول نوشت: این آهنگ. با وجود این اضافه وزن به پیام خود را با توجه به وضعیت جهان فرانکلین همچنان خوشبین است که یک پیام مثبت را همیشه انجام دهید خوب است.

"این آهنگ در حالی که آن را فوق العاده بالا من فکر می کنم که آنچه ما نیاز داریم. در دیدگاه من یک زمان خوب در حال حاضر پتانسیل بینایی از دیدن Breonna تیلور قاتلان دستگیر شده است. که من نسخه ای از یک زمان خوب در حال حاضر, اما من می دانم که ممکن است در قالب انتشار یک پیاده روی یا که در اولین فرصت به رقص با کسی دوباره."

فرانکلین می افزاید: "من می خواهم به مطمئن شوید که ما با تکیه به سمت مثبت از آنجا که این چیزی است که این آهنگ در مورد و من واقعا معتقدم که بار خوب پیش رو هستند. من فکر می کنم که ما در حال رفتن به مجبور به کار با هم به عنوان یک جامعه برای دستیابی به آن به طور کلی شادی به عنوان یک واحد اما من فکر نمی کنم این غیر ممکن است."

در طول COVID-19 گیر فرانکلین بوده است برگزاری مداوم با او هفتگی شنبه شب جریان زنده خود را در Facebook و Instagram حساب. او قرار دادن است در اجرای شگفت انگیز برای دوازده هفته متوالی اما به تازگی اعلام کرد که او نهایی عملکرد انفرادی برای زمان حال خواهد بود شنبه, ژوئن 27.

"این فقط یک واقعا خاص زمان را در رنج می برد. من امیدوارم که این آهنگ به عنوان بزرگ تاثیر بر روی عنوان آن را تا به حال بر ما است. ما واقعا به آن افتخار می کنم و این باعث می شود ما می خواهم به رقص بنابراین ما امیدوار است که آن است که اثر بر دیگر مردم است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن