نقره ای پوشش مبارزه با این بیماری همه گیر

نقره یک مستند ضد میکروبی است که شناخته شده است برای کشتن باکتری ها و میکروب ها و ویروس ها. آن را همواره مورد ا

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1399

نقره یک مستند ضد میکروبی است که شناخته شده است برای کشتن باکتری ها و میکروب ها و ویروس ها. آن را همواره مورد استفاده برای محدود کردن گسترش بیماری توسط ترکیب آن را به مقالات مورد استفاده در زندگی روزمره و نقره و ظروف.

آن است که اغلب استفاده می شود برای چندین اهداف دارویی. یک مقدار کوچک از نقره ای استفاده می شود برای کت بیمارستان سطوح و تجهیزات پزشکی برای جلوگیری از گسترش عوامل بیماری زا. نقره و تجهیزات جراحی و پانسمان زخم و پماد استفاده می شود برای محافظت از زخم از عفونت است. سولفادیازین نقره مفید است برای قربانیان سوختگی از آنجا که این باکتری ها را می کشد در حالی که همچنین اجازه می دهد پوست مجددا.

Follow us on Facebook برای دریافت به روز رسانی منظم از ما!!

یون نقره درمان می تواند درمان عفونت استخوان و اجازه می دهد تا برای بازسازی بافت آسیب دیده. یونهای نقره می تواند وارد سلول باکتری هر دو مهار تنفس سلولی و اخلال در مسیرهای متابولیک همراه با DNA و توقف آن تکرار چرخه.

silver
نقره یک مستند ضد میکروبی است که شناخته شده است برای کشتن باکتری ها و میکروب ها و ویروس ها. آن را همواره مورد استفاده برای محدود کردن گسترش بیماری توسط ترکیب آن را به مقالات مورد استفاده در زندگی روزمره. Pixabay

جالب یون نقره ذرات توانایی اخلال در بازسازی سلول فرایند است که می تواند کمک به ما در مبارزه با کروناویروس اشاره Rushang شاه, مدیر GermiGo یک نام تجاری است که تولید بهداشتی-محصولات ضروری. شرکت متخصص در تکنولوژی استخراج از میکرو ذرات نقره به منظور توسعه مایع راه حل.

شاه می گوید که این مهم است که به انتخاب آگاهانه یک نقره-بر اساس فرمول ترکیب با الکل در حالی که خرید مایع محصولات; این می تواند 20 برابر موثر تر از دیگر عفونی و ضد عفونی کننده.

چگونه کار می کند به عنوان یک ضد عفونی کننده?

1) این وقفه غشای سلول باکتری

2) آن را مهار آنزیم های مورد نیاز باکتری ها برای سوخت و ساز بدن

3) این وقفه DNA جلوگیری از سلول های تکراری

4) این بلوک های سیستم تنفسی سلول و در نتیجه کشته شدن 99.99 درصد از باکتری ها و میکروب ها.

همچنین بخوانید: AIIMS مجموعه ای برای شروع Covid-19 واکسن انسانی محاکمه

با واکسیناسیون از Covid-19 هنوز هم در حال پیشرفت وجود ندارد یک مقدار قابل توجهی از اطلاعات را برای تعدادی از اقدامات احتیاطی یک بار می تواند. در حالی که ما باید با تکیه بر روش قدیمی از ساختمان ایمنی مانند آب داغ و 'kadha' ما نیز می تواند با تکیه بر این عنصر نقره ای است که پشتوانه علمی و پژوهشی برای استفاده از آن به مبارزه با ویروس ها و بیماری های انسان. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن