سرگرم کننده ترین فرد سه سال نانامی به بازی در هوستون تگزاس' تاریخچه

به آرامی چرخ در حال چرخش در NFL به ما بازگشت به فوتبال در این زمینه در برخی از فرم در ماه سپتامبر. حتی چیزهای

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399

به آرامی چرخ در حال چرخش در NFL به ما بازگشت به فوتبال در این زمینه در برخی از فرم در ماه سپتامبر. حتی چیزهای کوچکی مانند اواخر هفته گذشته راجر Goodell را اعلام کرد که برخی از غیر فوتبال کارکنان مجاز در امکانات است که یک معامله بزرگ از آنجا که این یک گام کوچک به سوی کلی ظاهر ، به زودی به اندازه کافی ما امیدواریم که بازیکنان و مربیان اجازه خواهد داشت در, و ما می توانیم حداقل با دقت همزیستی با این COVID شیطان در حالی که ما پیدا کردن یک واکسن.

در ضمن ما همچنان به درک غربت و زندگی در ذهن ما در یک زمان ساده تر و محل بازگشت زمانی که فوتبال بازی و به مردم اجازه داده شد به نشستن شش اینچ از یکدیگر و نه عصبی شش فوت دور از یکدیگر است. با که در ذهن و به خصوص به عنوان ما همچنان به 4 سال از Deshaun واتسون دوران بیایید به عقب نگاه کنید و به این سوال پاسخ "تگزاسی که تا به حال سرگرم کننده ترین دوره های تسلط به سازمان دیده بان در تیم تاریخ؟"

من می دانم که "لذت" است که در مورد به عنوان ذهنی یک برچسب که شما می توانید اضافه نمودن به چیزی اما این که چه چیزی باعث می شود این ورزش... خوب... لذت ببرید! برای من تعریف "سرگرم کننده" ترکیبی است از "مقدس BLEEP!" لحظات همراه با گستردن برخی از کلی تیم موفقیت به طوری که وجود واقعی تصویر بزرگ نتیجه نهایی در "مقدس BLEEP" لحظات. در پایان بسیار وجود دارد تجربی به این. آن را در مورد احساس و عاطفه.

بنابراین با در نظر گرفتن, در اینجا من سرگرم کننده ترین فرد سه سال نانامی به بازی در هوستون تگزاس تاریخچه:

10. Johnathan یوسف 2011-2013
بزرگترین عامل رایگان ثبت در تاریخچه تیم نیز با هم بزرگترین سه سال روی لئامت دادن برای یک cornerback در تاریخ این تیم است. جوزف ساخته شده نرم افزار کاسه خود را در دو فصل اول پس از آمدن بیش از سینسیناتی و متصلب نه بر میدارد و در آن سه فصل همراه با بسیار به یاد ماندنی انتخاب شش در تار و مار احتمالی قهرمان سوپر باول بالتیمور در سال 2012.

9. مت Schaub, 2009-2011
چیدن سه سال روی لئامت دادن برای Schaub جالب کار به دلیل آن را هم 2009-2011 یا 2010-2012. 2009 شامل Schaub اولین Pro کاسه یک نرم افزار کاسه که در آن او در زمان خانه MVP افتخارات و یک فصل در سال 2009 که در آن او انداخت برای نزدیک به 5000 متری. او فصل برک آوت. سال 2012 بهترین فصل در تیم تاریخ از نظر رکورد 12-4 به طور کلی, اما در پایان فصل Schaub بود شروع به شکستن (تفکیک که کامل شد در فاجعه در سال 2013). من تا به حال بیشتر سرگرم کننده به تماشای Schaub خود را در سال 2009 تا سال 2011 شخصا. اگر او سالم باقی می ماند در سال 2011 تگزاسی ممکن است برنده سوپر باول.

8. DeMeco Ryans, 2006-2008
در یک دنیای کامل ما در بر داشت ماریو Williams به نام جایی در این لیست اما به جای آن پیش نویس خود را همکلاسی Ryans. وجود دارد خیلی دوست دارم در مورد DeMeco Ryans در اوایل زندگی حرفه ای او. اولین و مهمترین شخص یک رهبر بزرگ بود اما او نیز فوق العاده سازنده است. در rookie فصل او در لیگ در انفرادی پردازد با 126 در راه خود را به دفاعی Rookie از سال افتخارات. در سال 2007 او ساخته شده حرفه ای, کاسه در کمک به اهالی تگزاس به .500 علامت برای اولین بار در تاریخ حق رای دادن.

7. Jadeveon Clowney, 2016-2018
این خواهد بود که یکی از بحث برانگیز بیشتر نظرات در این پست اما من عاشق 2016-2018 Clowney. برای یک, او تا حد زیادی سالم و بازی در 45 48 بازی ها ممکن است. او ساخته شده با نرم افزار کاسه تمام سه فصل تا به حال 24.5 کیسه و 53 پردازد برای از دست دادن. او رهگیری در یک حذفی برنده شوید. بیش از هر چیز دیگری برای ماه دسامبر در سال 2016 او انجام دفاع, دفاع که اول به پایان رسید در کارگاههای مجاز و بدون J. J. وات در این زمینه است.

6. برایان کوشینگ, 2009-2011
به عنوان احترام به عنوان برایان کوشینگ است در داخل دیوارهای NRG ورزشگاه (و توسط بسیاری از کسانی که در خارج دیوار هم) او به اوج خود رسید و به عنوان یک هوستون تگزاس در rookie فصل خود تنها Pro کاسه فصل است. او همچنین برنده دفاعی Rookie از سال که در آن سال. 2009 کوشینگ بود و هیچ چیزی در این شهرستان دیده بود پس از Oilers چپ شهر. سال 2010 بود کوشینگ زنبیل تعلیق سال, اما پس از آن یک حرکت به داخل linebacker تحت وید فیلیپس ضربه بزرگ در سال 2011. 2012 مصدومیت زانو در هفته 5 بود آغاز کوشینگ انداختن چند شکاف برای بقیه چه بود ستارگان اما نه دیدنی و جذاب, حرفه ای است.

5. آندره جانسون 2008-2010
در حال حاضر ما شروع به رفتن به برخی از سگ بازیکنان که در نهایت مکالمات در مورد کانتون مرتبط با آنها. بنابراین به نظر می رسد کمی سخت است که دوم بهترین بازیکن در تاریخ حق رای دادن تنها پنجم "سرگرم کننده" روی لئامت دادن از تسلط مناسب است ؟ اما نگه داشتن در ذهن تگزاسی' رکورد در این سه فصل که در آن جانسون به دست آمده تنها دو نرم افزار همه افتخارات تنها 23-25! که طول می کشد کمی نشاسته از آن برای من است.

4. DeAndre هاپکینز 2017-2019
در حال حاضر سمت راست در بالا جانسون در این رتبه بندی است هاپکینز که ستاره ها تقریبا یکسان به جانسون بیش از سه سال کشش. چه چیزی باعث هاپکینز' محدود کردن بیشتر سرگرم کننده ؟ خوب بیشتر حلقه برجسته جلب برای یکی. هاپکینز بهترین صدای هیس کردن حلقه از هر wideout بیش از ده سال گذشته. همچنین بیشتر موفقیت تیم! تگزاسی ها برنده دو بخش در طول آن سه سال است. آن, از, اما, لبه, من, می رود به هاپکینز.

3. Deshaun واتسون 2017-2019
به طوری که پرتاب توپ به هاپکینز برای بسیاری از کسانی که در سه فصل? چرا Deshaun واتسون البته! واتسون شش ماهه اول شروع به کار خود را ممکن است سرگرم کننده ترین من تا به حال تماشای یک تگزاس. رکورد خود را تنها 3-3 در آن بازی اما دو تا از ضرر و زیان شدند ناخن biters در انگلستان و در سیاتل ضرر و زیان شما می توانید پین به راحتی در لایحه اوبراین بازی مدیریت. اجازه دهید فقط در حرکت قبل از من عصبانی است.

2. جی جی وات 2012-2014
زمانی که وات در نهایت می رود به سالن از شهرت تعداد زیادی از برجسته خواهد آمد از این سه سال دوره یک پنجره که در آن او در صدر 20 گونی علامت دو بار او را گرفت و دو سه بازیکن دفاعی سال افتخارات. 2014 وات بزرگترین فصل از هر گونه تگزاس در تاریخ حق رای دادن.

1. آرین پرورش 2010-2012
در پایان به حال 2013 و 2014 ثبت شده است بخشی از وات سه سال و پنجره او ممکن است بینی را Arian پرورش. اما فاستر شد تا غالب و دیگر از کوتاهی همسترینگ آسیب به شروع سال 2011 پس با دوام و مشغول به کار سحر و جادو خود را در این صعود این تیم در تاریخ حق رای دادن من فقط احساس می کنم یک نوع متفاوت از راه را برجسته و rewatching کسانی که بازی از سال 2010 از طریق 2012. پرورش به طور متوسط 1,900 متری از داد و بیداد در طول این سه فصل و یک نیروی در منطقه قرمز به ثمر رساند و در مجموع 41 عجله touchdowns. اوج آرین پرورش بود و به خوبی در حال اجرا به عنوان من تا کنون دیده اید. متاسفانه در سال 2013 351 حمل از سال 2012 تا به او و او هرگز واقعا همان پس از آن.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن