#ThankYouIndianRailways: WolfzHowl همکاران Mavcomm گروه به راه اندازی یک ابتکار جدید

راه آهن است تنها در حال اجرا حمل و نقل و ویژه پاکت قطار برای اطمینان از عرضه اقلام ضروری در سراسر کشور است. Wi

توسط ABDOOSNEWS در 4 خرداد 1399
Railways
راه آهن است تنها در حال اجرا حمل و نقل و ویژه پاکت قطار برای اطمینان از عرضه اقلام ضروری در سراسر کشور است. Wikimedia Commons

پس از تعلیق از مسافر ایمیل و قطار اکسپرس خدمات در میان سراسر کشور مستند به مبارزه با گسترش این رمان coronavirus (COVID-19) راه آهن هند است مورد استفاده برای مدت طولانی در انتظار کار تعمیر و نگهداری و حیاط remodelling که زودتر عمل به عنوان تنگناها.

راه آهن مقامات وزارت گفت که در آخرین 41 روز از سراسر کشور مستند ملی حمل و نقل گرفته تا نگهداری از پل ها remodelling از متری تجدید قیچی متقاطع که شده اند در انتظار برای چندین سال.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

"این آثار بودند انتظار برای چندین سال و مقابله با راه آهن شديد تنگناها. راه آهن برنامه ریزی شده این آثار در طول مستند دوره با توجه به آن یک بار در طول عمر فرصت برای از بین بردن این نگهداری معوقه و اجرای کار بدون تاثیر آموزش, خدمات," او گفت:.

این مقام گفت که در طول مستند راه آهن اعزام بیش از 500 مدرن سنگین پیگیری تعمیر و نگهداری ماشین آلات, سیگنال و سربار تجهیزات (OHE) ارشیو کار کرده اند به طور منظم برای 10,749 ماشین روز کامل به سر رسیده و پیگیری تعمیر و نگهداری از 12,270 متر ساده آهنگ و 5263 تعداد نوبه خود outs.

Railways
پس از تعلیق از مسافر ایمیل و قطار اکسپرس خدمات در میان سراسر کشور مستند به مبارزه با گسترش این رمان coronavirus (COVID-19) راه آهن هند است مورد استفاده برای مدت طولانی در انتظار کار تعمیر و نگهداری و حیاط remodelling که زودتر عمل به عنوان تنگناها. Wikimedia Commons

این مقام گفت که در طول مستند سلامت آهنگ نظارت از طریق دوره ای اجرا می شود از نوسان سیستم مانیتورینگ (OMS). علاوه بر OMS روش و راه آهن و همچنین با استفاده از سونوگرافی تشخیص عیب (USFD) روش در 30,182 متر از مسیر و 1.34 لاخ راه آهن جوش انجام شده با USFD ماشین آلات.

"بحرانی تابستان احتیاط فعالیت هایی مانند د-تاکید از جوش راه آهن (رگرسیونی) که شامل بزرگ نیروی انسانی گرفته شده است تا با یک روش جدید برای انجام این کار در حالی که اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. 2,246 متر د-تاکید از رگرسیونی انجام شده است" این مقام گفت. این مقام افزود که عمده بلوک از 72 ساعت در نظر گرفته شد در Kazipet حیاط برای انتظار حیاط remodelling به جای چوبی قدیمی قیچی متقاطع گذاشته و در سال 1970 با استاندارد بتن طرح برای بهبود ایمنی و سرعت حرکت قطار از طریق حیاط.

همچنین بخوانید: این سازمان خیریه کمک به کودکان بی خانمان در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

دولت اعلام کرد که برای گسترش این مستند توسط دو هفته بیشتر تا مارس 17. راه آهن نیز به حالت تعلیق مسافر ایمیل و قطار اکسپرس خدمات تا مارس 17 و تنها Shramik قطار ویژه اجرا خواهد شد و در درخواست از دولت برای حمل و نقل کارگران مهاجر دانش آموزان زائران و گردشگران سرگردان در نقاط مختلف کشور است. راه آهن است تنها در حال اجرا حمل و نقل و ویژه پاکت قطار برای اطمینان از عرضه اقلام ضروری در سراسر کشور است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن