تگزاس خواهان منتخب راست جناح آلن غرب به عنوان حزب صندلی

درست ساعت قبل از طلوع آفتاب در صبح روز دوشنبه حزب جمهوری خواه از تگزاس انتخاب سابق فلوریدا در کنگره محافظه کار

توسط ABDOOSNEWS در 31 تیر 1399

درست ساعت قبل از طلوع آفتاب در صبح روز دوشنبه حزب جمهوری خواه از تگزاس انتخاب سابق فلوریدا در کنگره محافظه کار اراذل و اوباش rouser و تگزاس پیوند آلن غرب به عنوان رئیس جدید در پایان یکی دیگر از هرج و مرج بعد از مجازی کنوانسیون.

غرب اعلام پیروزی حدود نیم ساعت قبل از وقت حزب صندلی جیمز دیکی خورده در 4:16 a. m. Facebook post. Dickey کاهش یافته و خارج از مسابقه در حالی که برای رای رئیس شد و هنوز بازیگران توسط دولت روحانی در مجلس سنا منطقه قفقاز پس از او متوجه شد که غرب به حمل اکثریت آنها خواهد بود و درآمد قابل توجهی بیش از سه منطقه حزبی رای او نیاز به نیروی رای طبقه یک سیگنال است که غرب در مسیر پیروزی با یک لغزش.

"من فقط می خواهم بگویم که چقدر واقعا فروتن من این افتخار است که من به کار سخت برای تگزاس و تگزاسی" در غرب گفت: در Facebook در اوایل صبح روز دوشنبه.

غرب و پیروزی بیش تر نجیبانه Dickey که قبلا به رهبری شهرستان تراویس ایران بود که در آخرین سیگنال است که دولت اوباما قصد پاسخ به 2018 را از دست دادن از 12 تگزاس خانه کرسی به حزب دموکرات و جمهوری خواه تد کروز سناتور. باریک پیروزی بر Beto o'rourke توسط گردش و حتی بیشتر به سمت مجادله و سخت جناح راست استقرار. آن را نیز یک همه پرسی در slapdash, قطعی, پر آنلاین کنوانسیون که Dickey ریاست این آخر هفته گذشته.

از سال 2011 تا 2013, غرب در خدمت یک مدت نمایندگی فلوریدا 22nd, کنگره منطقه قبل از از دست دادن خود را از انتخاب مجدد پیشنهاد. قبل از خدمت در کنگره غرب بود یک سرهنگ در ارتش ایالات متحده قبل از اینکه او مجبور شد از ارتش بازنشسته پس از شفاعت گناه به آزار یک زن عراقی زندانی در سال 2003. غرب به تگزاس نقل مکان کرد در سال 2013 منجر به یک محافظه کار اتاق فکر در دالاس که از کسب و کار رفت فقط سه سال بعد.

هیچ غریبه ای به جنجال غرب است و بد نامی برای خود سخت-مناسب سیاست و آتش زا تفسیر در طول سال. او را متهم سابق باراک اوباما رئیس جمهور و اوباما-عصر دادستان کل اریک هولدر بودن "ننگین و نفرت انگیز نژادپرستان" — عجیب و غریب خط حمله برای کسی که گفت که جامعه سیاه "قوی تر بود" و حال "بهتر از فرصت های آموزشی" در هنگام جداسازی شد قانون زمین — نوشت و در وب سایت خود را که "باراک حسین اوباما یک اسلامگرا" که نمی باید ارزش های آمریکایی.

غرب شهرت برای اسلام هراسی درآمد حاصل او; او ادعا کرد که اسلام "است نه یک دین" و یک پست به غرب Facebook صفحه بعد از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استخدام جیمز Mattis به عنوان وزیر دفاع ستایش Mattis برای خود ادعا تمایل به "نابودی" مسلمانان است.

"ما بیزارند اما تعجب نیست که تگزاس خواهان انتخاب یک گواهی نژادپرستانه محافظه کار تندرو مانند آلن غرب خود را به عنوان رئیس جدید گفت:" تگزاس از حزب دموکرات سخنگوی Abhi رحمان در بیانیه ای در روز شنبه. "غرب است که همه چیز اشتباه است با حزب جمهوری خواه و به ارمغان می آورد به نور شکست خود در ساختمان فراگیر استقبال حزب است که آگاهانه و اندیشمندانه در دست زدن به شرایط بحران."

قبلا دولت دموکرات بود sarcastically تایید Dickey برای انتخاب مجدد بر دست زدن به دولت عضو کنوانسیون که او و اکثریت تگزاس ایران کمیته اجرایی مرده بودند-مجموعه با در بر داشتن فرد در هوستون در George R. Brown مرکز کنوانسیون با وجود این واقعیت است که هوستون در حال تجربه یکی از بدترین COVID-19 شیوع بیماری در کشور است.

پس از هوستون شهردار سیلوستر ترنر لغو کنوانسیون Dickey و حزب جمهوری خواه از تگزاس در چندین پرونده های حقوقی علیه شهر هوستون را امتحان کنید و دریافت مجوز برای برگزاری رویداد خود را در شخص که همه در نهایت آمد ناموفق است.

Dickey ریاست مجازی کنوانسیون آغاز شد که در روز پنج شنبه اگر چه مجموعهای از مشکلات فنی متعدد ناشی از تاخیر و رهبری مهم رای برای رئیس حزب را در ساعت اندکی از صبح روز دوشنبه هنگامی که کل کنوانسیون قرار بود پیچیده تا روز پایان روز شنبه.

با توجه به این گسترده tech مشکلات دولت جمهوریخواه نمایندگان رای دادند و اواخر یکشنبه شب به نگه داشتن یک حزب دوم کنوانسیون در تاریخ بعد و زمان به نتیجه گیری خود را از کسب و کار ناتمام از اتخاذ یک سیاست جدید در پلت فرم ها و بحث حزب تغییر حکومت. که در آن و زمانی که بعدی خود زخم زدن در کنوانسیون برگزار خواهد شد و اینکه آیا یا نه آن را می توان به صورت آنلاین و یا در فرد است که هنوز هم در هوا از دوشنبه بعد از ظهر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب