تگزاس RenFest برنامه های یک ماه اکتبر بازگشت و به دنبال بازیگران در حال حاضر

The Texas Renaissance Festival است که به دنبال بازیگران, برگزاری امتحانات ابتدائی بیش از دو بعدی (شاید سه) تعط

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

The Texas Renaissance Festival است که به دنبال بازیگران, برگزاری امتحانات ابتدائی بیش از دو بعدی (شاید سه) تعطیلات آخر هفته به اطمینان حاصل شود که اگر همه چیز می رود به عنوان برنامه ریزی شده آنها را باز کردن درهای خود را در ماه اکتبر به عنوان در سال گذشته است.

البته تا حدودی مناسب برای یک رویداد خاص ثابت در قرن 16 در این سال RenFest را در برخورد با یک بیماری همه گیر. به عنوان یک نتیجه برخی از آنها به طور منظم کادر از بازیگران که تصمیم به نشستن این یکی و کهنه تهیه کننده/کارگردان Jeff بالدوین است که به دنبال خون جدید.

به جای 20 تا 30 نفر در این آزمون کلاس وجود خواهد داشت بیش از ده با هر کس با پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله بالدوین می گوید. اگر یک بازیگر به تنهایی است در مرحله ماسک خواهد آمد, او گفت:. ماسک پوشیدن حمل خواهد شد به این رویداد واقعی که در آن بازیکنان در مسیر پوشیدن ماسک در تمام زمانها. بازیگران خواهد شد گسترش به اندازه کافی دور از هم جدا در حالی که بر روی صحنه در جشنواره به طوری که آنها نمی خواهد که به پوشیدن ماسک, او گفت:.

در میان دیگر امکانات رفاهی برای برنامه ریزی رنسانس جشنواره بالدوین گفت: آنها تصمیم گرفته اید وجود خواهد داشت و هیچ صحنه مبارزه با شمشیر در راه پس احتمال برخورد وجود دارد باعث یک ماسک به آمده است فقط بیش از حد بزرگ است. در طول جشنواره وجود خواهد داشت اجتماعی فاصله گرفتن برخی از آن مجبور به کارگران در حال حاضر مشغول از بین بردن برخی از صندلی او گفت:.

"این برای اولین بار در آمریکا" بالدوین گفت. "ما تا به حال آتش سوزی و طوفان و 9/11 و پایین در حال سقوط را از نفت کسب و کار. ما باید غلبه بر."

اما برای همه است که به جای هنوز هم وجود دارد نیاز به بازیگران روی صحنه و در بزرگ دانشگاه این جشنواره دارد. مردم علاقه مند در تلاش خود را برای یک بخش نمی نیاز به هر گونه تئاتری آموزش و یا پس زمینه, گفت, فقط گلهای شخصیت و تمایل به صحبت کردن با غریبه ها.

امتحانات ابتدائی در حال برنامه ریزی برای جولای 11 و 18 دو شنبه در این زمینه در Todd Mission. هر کسی که می خواهم به استماع باید تماس بالدوین در producer@texrenfest.com.

هر صحنه نشان می دهد باید یک مدیر در دست دارند و تمام امکانات خواهد بود مقادیر بین نشان می دهد بالدوین گفت. بازیگران را دریافت روزانه چک های بهداشتی, او گفت:.

بالدوین می گوید: بسیاری از مردم شده اند تماس با رنسانس جشنواره, اتاق کار اگر درخواست نشان می دهد در حال رفتن به رفتن در این سال است. او را به سومین سناریو از نحوه رسیدگی سرگرمی و نگه داشتن همه بازیکن و مهمان امن است. او را از نزدیک شدن به آن همه با آن پیر axoim: "برنامه ریزی برای بدترین و امید برای بهترین"

در 46 فصل Texas Renaissance Festival باز خواهد شد در اکتبر 3 و اجرا از طریق نوامبر 29, باز کردن در روزهای شنبه, یکشنبه, روز شکرگزاری و جمعه. عمیق بلیط با تخفیف در دسترس خواهد بود در طول یک روز در حالی که-منابع-آخرین فروش از قرن رویداد در جولای 18 شروع و در ساعت 8 صبح به صورت آنلاین در texrenfest.com. به طور منظم بلیط های جشنواره را در فروش آنلاین و در او-B فروشگاه در تاریخ 1 اوت.

So are you up for the challenge?گسترش

بنابراین آیا شما تا برای به چالش ؟

عکس مارگارت داونینگ



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب