تگزاس موسیقی بر سلامت روان آگاهی

سلامت روان کارشناسان پیش بینی یک دوم همه گیر از نوع یک بیماری همه گیر در دنیا از coronavirus نگرانی ها و مستند

توسط ABDOOSNEWS در 5 خرداد 1399

سلامت روان کارشناسان پیش بینی یک دوم همه گیر از نوع یک بیماری همه گیر در دنیا از coronavirus نگرانی ها و مستندات.

"برخی از کارشناسان خواستار این جهان بزرگترین آزمایش روانشناختی که ما قطعا پرداخت یک قیمت قابل توجهی. همه نشانه آمدن یک دوم همه گیر یک افزایش قابل توجهی در کسانی که مبتلا به مسائل مربوط به سلامت روان" گفت: Renae Vania Tomczak, رئيس جمهور و مدیر عامل سلامت روانی امریکا بیشتر هوستون. "فقط به عنوان افراد با از قبل موجود فیزیکی بیماری هستند بیشتر احتمال دارد به جسمی از coronavirus افرادی که سلامت روان است که در معرض خطر هستند در معرض خطر بیشتری از تجربه بدتر شدن بیماری های روانی به عنوان یک نتیجه از coronavirus مهم نیست که چه بیماری روانی خود را ممکن است."

این مسائل همیشه در ذهن سازمان هایی مانند MHA بیشتر هوستون که با تمرکز بر خدمات پیشگیرانه و مداخله از طریق خدمات یکپارچه برای مردمی مبارزه با بیماری روانی در یک منطقه خدمات که شامل هریس, Fort Bend, Montgomery, برازوریا ، گالوستون آزادی, والر, اتاق های و آستین شهرستانهای استان است. ممکن است سلامت روان آگاهی و مخاطرات را به ندرت بالاتر بوده است در ارتقای آگاهی و آموزش عمومی و پاک کردن این ننگ از بیماری های روانی. برخی از سازمان ها تبدیل شده اند به نوازندگان برای کمک رساندن این پیام های کلیدی.

این هفته اتحاد ملی در بیماری های روانی بیشتر هوستون است پخش "آوای امید" یک کنسرت به نفع بازیگران چند هوستون اجرا. شرکت میزبانی خواننده برنده جایزه گرمی بیلی دورسی و دیوید حل و فصل از رادیو یک کنسرت شامل اجرای برنامه توسط هنرمندان مانند سابق بت آمریکایی شرکت کننده وینسنت پاول و Fox 26 لنگر عاج Hecker. نشان می دهد زندگی می کنند جریان پنج شنبه گذشته اما همچنان در دسترس بر روی تقاضا viewings این هفته است. تمام پول مطرح شده از آن 12 دلار بلیط کمکهای مالی و فروش کالا کمک خواهد کرد که فصل های محلی با NAMIWalks ملی سازمان عمده صندوق بیدار کننده.

"ما مردمی رهبر در سلامت روانی مراقبان و برای افراد زندگی با سلامت روان مشکلات" گفت: Neal Sarahan مدیر اجرایی نامی بیشتر هوستون. ما در ارائه کلاس ما به گروه پشتیبانی ما ارائه می دهیم یک گرم خط برای تماس از هر طبیعت در نگرانی های بهداشتی. ما با ارائه برنامه های آموزشی در مدارس و در زندان و در سراسر جامعه هوستون برای سلامت روانی جامعه را به بازی خود را در درک چه خبر است, درک خود را, کودکان, آشنایی با جفت خود و یادگیری مکانیسم های مقابله ای که نور آتش از بیماری های روانی اما تسکین و همه ما نشان می دهد یک راه برای رفتن به جلو است."

با توجه به نامی 43 میلیون آمریکایی بالغ را تجربه بیماری های روانی در سال است. ارتباطات باز در حال بهبود است اما هنوز هم وجود دارد شرم و ننگ متصل به این مسائل است. داشتن شناخته شده و مورد احترام هنرمندان تنها می تواند کمک به ترویج نامی کاملا رایگان نظیر محور برنامه های Sarahan گفت. یکی از آن خدمات warmline باز ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق پنج شنبه ها. یک تماس به 713-970-4483 می توانید با قرار دادن مردم در تماس با نامی داوطلبان و یا کارکنان که ارائه حمایت عاطفی و مداخله اطلاعات است.

Texas Music Focuses on Mental Health Awareness Month

تصویر

Sarahan گفت: تماس با این خط باید دو برابر از همه گیری آغاز شد. به عنوان ساکنان اقتصادی و چالش های اخیر لغو ممنوعیت اخراج Sarahan معتقد است کسانی که خواستار ممکن است در نهایت سه گانه یا چهارگانه.

"ما اعتقاد داریم که همه گیر است و رفتن به دنبال یک سونامی بهداشت روان در بحران و اختلاف," او گفت:. "این مردم هستند که زندگی در سکوت و عدم اطمینان است که نامی می خواهد برای رسیدن به."

که می تواند به توسعه تواند به عنوان ساده به عنوان درخواست دیگران "سلام حال شما چطور است؟" طرفداران موسیقی را برای همیشه کاردانی عبارت با اواخر سال Daniel Johnston. طرفداران علاقه مند به سلامت روان آگاهی خواسته شده است به ساده و رایگان و تعهد برای کمک به باز کردن یک 10.000 دلار کمک مالی برای سلام حال شما چطور است پروژه Austin-غیر انتفاعی بر اساس ایجاد شده برای ترویج مثبت مکالمات در اطراف مسائل مربوط به سلامت روان. جانستون که در سپتامبر گذشته دچار بیماری های روانی و بنیاد تشکیل شد با حمایت از اواخر هنرمند و خانواده اش.

با یک هفته مانده در مبارزات انتخاباتی وعده هنوز هم مورد نیاز است و این پروژه تبدیل شده است به برخی از نوازندگان شناخته شده برای ترویج تعهد و حمایت از آن وعده داده است. جف فاستونی از Wilco شارون Van Etten, بریت دانیل از قاشق Adrian Quesada سیاه Pumas مگی Koerner, Ben Kweller و هوستون خود Fat Tony همه در زمان تعهد و به نظر می رسد در یک ویدیو به تشویق دیگران برای انجام همان. اعطای کمک غیر انتفاعی ایجاد رسانه های, حوادث و نظیر به نظیر برنامه های آموزشی با تمرکز بر روانی خوبی بودن.

"که در آن از موسیقی و سرگرمی منظر ساخته شده است آن را حتی بیشتر سرگرم کننده است به دلیل آن است که افراد جوان و کودکان و نوجوانان به دنبال به عنوان مدل نقش" دکتر گفت: سونیا کریشنا هیئت مدیره گواهی پزشک متخصص در کودک و نوجوان و بزرگسالان روانپزشکی که در خدمت به عنوان سلام حال شما چطور است پروژه پزشکی مشاور. "آن همیشه مفید است که آنها می آیند در رسانه ها و بحث در مورد مبارزات خود را از آنجا که همه در برخی از سطح از مبارزه است که آنها از طریق, آیا یا نه آن را مطابق با معیار برای تشخیص و همه ما را بهره مندی از برخی حمایت اجتماعی اما حتی بیشتر از آن زمانی که شما سرگرمی های مردم به خصوص در شهر Austin که در آن موسیقی است مانند یک معامله بزرگ ترویج گفتگو در مورد این موضوع."

کریشنا گفت: او او یک فن موسیقی اما "در شفافیت من می گویند من بسیار آشنا با دانیل جانستون نه در همه. من می دانم که او در نقاشی های دیواری و هنر خود را از قورباغه در دانشگاه تهران پردیس واقعا یاد.

"من فکر می کنم که چه طوری جالب در مورد موسیقی هر کس خود را به طعم و مزه اما هر کس علاقه مند است در موسیقی. آنها انجام یک کار خوب پیدا کردن نوازندگان و مشاهیر تمام دسته ها قادر به صحبت در مورد این موضوع."

سلام حال شما چطور است پروژه نیز ترویج یک ابتکار جدید به نام "قرنطینه و ایجاد." آن را تشویق می کند تا نوازندگان و طراحان از تمام رشته های به اشتراک گذاشتن هنر خود را با برچسب زدن @hihowareyouproject با استفاده از هشتگ #hihowareyouCREATE.

"ما فقط برجسته این واقعیت است که اگر شما به خانه و شما قفل شده است و شما هنوز هم می توانید انجام دهید چیزی شما می توانید خلاق شما می توانید با استفاده از ذهن خود را برای چیزهای مثبت نه فقط چیزهای منفی یا افسردگی یا اضطراب" کریشنا گفت. "مردم انجام داده اند برخی از شگفت انگیز هنری, چیزهایی, که, دوباره, فقط شادی به ارمغان می آورد به زندگی مردم برای دیدن آنچه که انسان قادر به انجامش هستند."

"اجتماعی بودن دور معنا نیست که شما باید برای جدا شود. شما لازم نیست که به صورت جداگانه و یا تنها از طریق این فرایند گفت:" کریشنا که توصیه می کند سیستم عامل های اجتماعی مانند زوم و اسکایپ همراه با امن اجتماعی-دور فعالیت در فضای باز. "ارتباط اجتماعی است و یکی از چیزهایی که باعث می شود ما انسان است و یکی از چیزهایی که منجر به طول عمر بیشتر و شادی بیشتر برای گونه های ما. بنابراین ما استفاده می شود برای بودن در اجتماعی جوامع ما ایجاد کرده اند از جمله فوق العاده آنهایی که در شهرستانها زندگی می کنیم در, در مدرسه, در, کار در ایمان مبتنی بر سازمان. در حال حاضر جدا از همه این مسائل تبدیل به افزایش بدون که منابع طبیعی از حمایت از هر یک از دیگر."

هر یک از این سازمان های به روز شده آن صفحه وب شامل COVID-19 منابع در کنار معمول ابزار. MHA بیشتر هوستون Tomczak مشترک برخی از تکان دهنده روند در مقایسه با ژانویه سال 2020 به مارس سال 2020 است. این سازمان در گزارش خود تعداد نمایش کلی افزایش 146 درصد است. متوسط تا شدید اضطراب يافته بودند تا 220 درصد به افسردگی متوسط تا شدید نتایج بودند تا 90 درصد است. کودکان در معرض خطر و عاطفی و توجه و یا مسائل رفتاری سر به فلک کشید 450% بر اساس یک نظرسنجی که سازمان ارائه می دهد پدر و مادر است. وقتی پرسید که چگونه می توانید MHA می تواند بهترین کمک در این زمان 60 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که آنها نیاز به کمک دلیل از سرپرست/والدین استرس است.

"به عنوان هفته فیزیکی فاصله به نوبه خود به ماه بسیاری از مردم در حال تجربه بیشتر و بیشتر حس انزوا. آنچه بیشتر نگران کننده برای مردم است و عدم قطعیت - ترس از عفونت زمانی که این بیماری همه گیر خواهد شد و پایان بحران اقتصادی و از دست دادن شغل که منجر به," Tomczak گفت.

با عرشه بنابراین انباشته آن را سخت به فکر می کنم موسیقی و یا هنرمندان می تواند بسیاری از تفاوت. Tomczak گفت: هنر و به ویژه هنرمندان حاضر به صحبت می کنند آشکارا در مورد خود چالش های بهداشت روانی یک تفاوت. هر چند او گفت که او نسبتا ناآشنا با Johnston موسیقی Tomczak گفت: به عنوان مثال خود را از صحبت صادقانه در مورد بهداشت روانی قابل تحسین است.

"وجود دارد رمانتیک تصور که فلز بیماری و خلاقیت ارتباط دارد اما من او هنرمندی در تمام اشکال آن به خوبی ممکن است که راه خود را از مقابله و ابراز احساسات خود را پردازش احساسات پیچیده و من به امید پیدا کردن تسکین علائم خود را," او گفت:. "هنگامی که هنرمندان که مبارزه با چالش های بهداشت روانی به اشتراک گذاشتن استعداد خود را با ما یاد بگیرند که در مورد پذیرش خود و آن نژاد شفقت و کمک می کند که برای کاهش انگ. هنر به ما یادآوری می کند به تمرکز بر استعدادهای همه ما دارای هر معلول ما ممکن است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب