تگزاس راننده مجوز دفاتر شروع به دوباره باز کردن در سراسر کشور

تگزاس راننده مجوز دفاتر در سراسر کشور در حال برنامه ریزی برای شروع دوباره افتتاح در این هفته اما هیچ drop-ins

توسط ABDOOSNEWS در 5 خرداد 1399

تگزاس راننده مجوز دفاتر در سراسر کشور در حال برنامه ریزی برای شروع دوباره افتتاح در این هفته اما هیچ drop-ins مجاز — که بدان معنی است که اگر همه چیز به خوبی می رود, باید وجود داشته باشد هیچ صف های طولانی.

منطقه هوستون بخشی از جنوب شرق منطقه تگزاس است که شامل در فاز 3 عملیات. در فاز 3 و دفاتر در جنوب و جنوب شرقی تگزاس می توانید شروع به برنامه ریزی قرار ملاقات در 29 ماه مه در 1 p. m. و دفاتر باز خواهد شد در چهار شنبه, ژوئن 3.

فاز 1 شامل دفاتر در شمال غرب و غرب تگزاس. آن دسته از مشتریان می توانید برنامه قرار ملاقات در حال حاضر با دفاتر افتتاح چهار شنبه, مارس 26. در فاز 2 و دفاتر در تگزاس جنوبی و مرکزی خواهد بازگشایی در مه 29 با برنامه ریزی آغاز مارس 26 در 1 p. m.

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت اعلام کرد راننده مجوز دفاتر خواهد بود قادر به باز کردن اما همه برخوردهای بین مردم و وزارت امنیت عمومی کارکنان خواهد بود تنها با وقت قبلی. "خدمات محدود خواهد شد به مشتریان با انتصاب تنها که به دنبال اولین بار تگزاس DL گواهینامه رانندگی تجاری (CDL), یادگیرنده مجوز و یا کارت شناسایی و همچنین به عنوان کسانی که نیاز به یک آزمون رانندگی" با توجه به DPS آزادی مطبوعات.

می تواند مشتریان قادر خواهد بود به کتاب قرار ملاقات برای یک روز خاص و زمان به شش ماه پیش. پس از تایید برای یک قرار ملاقات با مشتریان به کار در زمان مقرر بررسی توسط هوشمند تدبیر از کیوسک داخل اتاق و پس از آن صبر در داخل ماشین خود را پس از چک کردن در.

دیگر روش های ایمنی در محل شامل:

تمام کارکنان و مشتریان که در حال بدست گرفتن آزمون رانندگی مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک صورت یا صورت پوشانده اند.

هر فرد (کارکنان و مشتریان) خواهد بود غربالگری علایم قبل از آمدن به DL دفتر; این شامل داشتن درجه حرارت خود را چک کنید.

مشتریان ممکن است خواسته شود به برنامه ریزی مجدد قرار ملاقات خود را اگر آنها نمی, تصویب ایمنی غربالگری.

فقط مشتریان واقعی خواهد بود و مجاز به DL دفاتر. این کمک خواهد کرد که حد ظرفیت و اطمینان حاصل شود هر کس می تواند به حفظ یک محیط امن اجتماعی فاصله. استثنا عبارتند از: افراد نیاز ادا تسهیلات; افراد مسن; پدر و مادر با فرزند و پدر و مادر و قیم قانونی مورد نیاز برای تکمیل معامله.

DPS کارکنان را پاکسازی ایستگاه های کاری و تجهیزات بین هر مشتری معامله.

چشم امتحانات دیگر نیاز به تماس فیزیکی با یک چشم و تست ماشین.

مشتریان باید با کارت اعتباری پرداخت چک یا حواله پول. بدون پرداخت پول نقد.

گسترش منقضی شده راننده مجوز کارت های باقی مانده در اثر. کارت های که منقضی شده و یا پس از مارس 13 سقوط یک دولت از فاجعه اعلامیه مربوط به COVID-19 و معتبر باقی خواهد ماند برای 60 روز پس از DPS آسانسور گسترش دوره است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن