چای باز می شود درب در پردیس و مجازی کلاس های مدرسه شروع در حال حاضر

تگزاس آموزش و پرورش کمیسر مایک Morath سهشنبه درب باز گسترده ای را برای در پردیس دانشکده آموزش در تگزاس در ادام

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

تگزاس آموزش و پرورش کمیسر مایک Morath سهشنبه درب باز گسترده ای را برای در پردیس دانشکده آموزش در تگزاس در ادامه تابستان کلاس های مدرسه در حال حاضر و در پاییز — هرگز ذهن مارپیچ رو به بالا در تعداد coronavirus موارد در سراسر کشور. خود عمل می آید به عنوان کمی تعجب پس از رژیم صهیونیستی است. ابوت روشن ساخته است در ماه ژوئن که تگزاس مدارس خواهد بود بازگشایی در پاییز.

چای دستورالعمل — ادا در نظر پیشنهادات و تشویق, اما نه سفارشات — اصرار مدارس برای انجام استراتژی های خاص برای نگه داشتن این ویروس از گسترش در محوطه دانشگاه. در یک مورد حتی به پیشنهاد نگه داشتن پنجره های باز "به بهبود جریان هوا اجازه می دهد خارج از هوا به گردش در ساختمان است."

به وضوح توپ در فرد مدارس' دادگاه که از این توصیه های آنها قادر (به دلیل محدودیت فضا) و یا مایل به اتخاذ. به روز رسانی از هوستون ISD موقت سرپرست Grenita Lathan است که انتظار می رود در ماه ژوئیه 15.

مدارس ممکن است نیاز به ماسک و یا در صورت سپر برای معلمان و دانش آموزان اما چای یادداشت ها ممکن است غیر عملی برای دانش آموزان در ورزش و یا دیگر فعالیت های فوق برنامه به آنها را می پوشند. که در آن ممکن است "در نظر قرار دادن دانش آموز میز حداقل شش فوت از هم جدا است."

والدین همچنین می توانید انتخاب کنید به فرزندان خود یاد بگیرند آنلاین چیزی ساده تر از انجام گفت برای برخی از خانواده ها بسته به نوع کار والدین شرایط مالی و اینکه آیا کودک دارای یک اتصال اینترنت و یک یا چند کامپیوتر. هنوز چای در جواب این سوال گفت: بله — از اینکه یک دانش آموز می تواند در دیدار با دولت شرایط حضور و غیاب با مطالعه آنلاین.

"هر دو به عنوان مامور و به عنوان یک مدرسه پدر و مادر من شماره یک اولویت است که سلامت و ایمنی ما دانش آموزان, معلمان و کارکنان گفت: Morath در یک بیانیه آماده. "همین دلیل است که هدایت گذاشته امروز را ارائه انعطاف پذیری برای هر دو پدر و مادر و مناطق را به تصمیم گیری بر اساس شرایط متغیر از این بحران بهداشت عمومی. دولت است و باقی می ماند متعهد به ارائه با کیفیت بالا و آموزش و پرورش به تمام تگزاس دانش آموزان در حالی که اطمینان از سلامت و ایمنی دانش آموزان و معلمان و کارکنان و خانواده ها است."

در حالی که تحقیقات از مراکز کنترل بیماری "است که در حالی که کودکان را آلوده دریافت COVID-19 و برخی شدید نتایج گزارش شده در کودکان نسبتا کمی از کودکان با COVID-19 بستری هستند و یا علائم شدید," چای استدلال در آن بیانیه است. سپس آن را به نقل از نظر آکادمی اطفال آمریکا "که COVID-19 خطرات باید متعادل با نیاز کودکان به حضور در مدرسه در فرد داده می شود که عدم دسترسی فیزیکی به مدرسه منجر به تعدادی از پیامدهای منفی قرار دادن "کودکان و نوجوانان در خطر قابل توجهی از عوارض و در برخی از مورد مرگ و میر."

چای دستورالعمل سپس مجموعه ای از جزئیات حمایت که بسیار در محل برای محافظت از کودکان و کارکنان. معلمان و کارکنان باید به خود صفحه نمایش برای COVID-19 علائم قبل از آمدن در پردیس و اگر مثبت آنها باقی می ماند و باید خارج از دانشگاه تا رسیدن به معیار های خاصی برای بازگشت.

در واکنش به چای دستورالعمل Zeph Capho رئیس تگزاس شعبه از فدراسیون معلمان آمریکا با صدور بیانیه خود را دارد:

"چای رهبری است اقدام به عمد و بی پروا با سهل انگاری فاحش با صدور هدایت می کند که به حساب این واقعیت است که بسیاری از تگزاس است که تجربه قابل توجهی در جامعه گسترش یافته است. تحت چنین شرایطی CDC توصیه می کند تمدید مدرسه اخراج. ما دانش آموزان و معلمان شایسته یک آژانس دولتی است که مکان های ایمنی خود را بالاتر از همه چیز.

"قبلا ما گفت: "نه جهنم!" به مایک Morath و چای مورد ضرورت بازگشت دانش آموزان و معلمان به دانشگاه. ادعا می کنند که این امر می تواند امن نیست, کلمات بیهوده و احمقانه با چه کارکنان مدرسه و والدین در مورد خطرات ناشی از COVID-19. بود که قبل از تگزاس آغاز شده دیدن چشمگیر سنبله در COVID-19 موارد است.

"خیلی از ارشاد منتشر شده توسط چای امروز به نظر می رسد به چشم پوشی از این واقعیت رکورد تعداد COVID-19 عفونت و بستری شدن در بیمارستان در سراسر کشور. ما در واقع یک ملت را بدترین "نقطه داغ" متحده و در عین حال چای همچنان به استرس قرار است نیاز مبرم به کودکان و نوجوانان خوشه با هم دوباره در اغلب ساختمان مدرسه به سر می برند. آن است که به سادگی ارزش خطر زیادی از آسیب رساندن به کودکان و کارکنان مدرسه.

"چای نیز نیاز به رها کردن و یا حداقل قرار داده و به بافت آن پیام که از بازگشت به دانشگاه در این نقطه امن خواهد بود چرا که "تعداد نسبتا کمی از کودکان با COVID-19 بستری هستند و یا علائم شدید." مشکل با این موضع این است که آن را هنوز هم می گذارد و بزرگسالان–مدرسه ما کارکنان پدر و مادر و به طور کلی جامعه در خطر مهم–در حالی که همچنین نادیده گرفتن عظمت تعداد دانش آموزان و بزرگسالان بازگشت به مدرسه. درصد پایین هنوز هم می تواند تبدیل به اعداد بزرگ در این شرایط همانطور که دیده می شود به تازگی با گسترش سریع و در نتیجه صدها مورد جدید گزارش شده در تگزاس مراکز مهد کودک در اواخر ماه ژوئن است."

در زیر جدید چای دستورالعمل های دیگر از وانت و رها کردن بازدید کنندگان که می خواهند به دانشگاه خواهد بود صفحه نمایش توسط مدارس. هر دانشجویی که نشان می دهد نشانه هایی از COVID-19 خواهد بود بلافاصله جدا از دیگران در مدرسه تا زمانی که پدر و مادر می آید به انتخاب کنید تا کودک.

مدارس "باید به تلاش" باید ضد عفونی کننده دست و دست شویی ایستگاه در هر ورودی. مدارس "تشویق" به نظارت شستن دست ها حداقل دو بار در روز. مدارس باید در نظر مبهوت زمان شروع و اضافه کردن تقسیم بین سینک حمام. آنها ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن elimnating مجامع عمومی. و آن را ممکن است یک ایده خوب برای دانش آموزان به خوردن ناهار سر میز.

پدر و مادر می توانید درخواست خود را فرزند بود روشن از مجازی را در دانشگاه کلاس اما این تغییرات تنها رخ می دهد در پایان دوره نمره دهی. اگر دانشآموزان یک مدرسه است که در کلاس های آنلاین او می تواند انتقال به یک مدرسه است که به منظور حضور در تقریبا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب