چای شل کمر کمی بیشتر کلاس های مجازی

هر مدرسه دولتی در منطقه تگزاس می تواند اعلام کند که از آن می گذرد آنلاین-تنها مسیر آموزش — برای اولین بار در چ

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

هر مدرسه دولتی در منطقه تگزاس می تواند اعلام کند که از آن می گذرد آنلاین-تنها مسیر آموزش — برای اولین بار در چهار هفته بر اساس آخرین به روز رسانی از تگزاس سازمان آموزش و پرورش. مناطق مانند هوستون ISD و چندین منطقه دیگر مدارس که در نظر گرفته شده بود به رفتن دیگر قادر خواهد بود به درخواست مجدد برای دوم چهار هفته از مجازی-فقط آموزش.

استثنا در این زمان برای دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت ندارد و یا یک کامپیوتر برای دسترسی به آموزش از راه دور در خانه. مدارس خواهد شد که به ارائه برخی از دیگر فرد راه را برای آنها را به شروع و ادامه در کلاس های خود را. چای قبل از آن مقررات را اجازه داده اند تنها برای سه هفته از کلاس های مجازی, در خط با رئیس جمهور تهمت و تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت خواسته ها به دیدن بچه ها در محوطه دانشگاه.

"ما می دانیم که کسانی هستند که عصبی هستند و که می خواهند به نگه داشتن فرزند خود را در خانه" چای کمیسیون می گوید در یک ویدئو منتشر شد جمعه. "ما همچنین می دانیم که در دانشگاه آموزش محیط زیست بسیار ارزشمند است و یک فرزند تحصیلی و رشد اجتماعی شکوفا در تگزاس عمومی مدرسه است."

اجازه می دهد چهار هفته از مجازی کلاس Morath می گوید: امید است که زمان اضافی اجازه خواهد داد که گسترش coronavirus موارد به پهن کردن. اما اگر آن را نمی کند, مناطق که با موفقیت نشان دادن آنها نیاز به زمان بیشتری را دور از محوطه دانشگاه را مجاز به انجام آن است.

هوستون ISD است و تاخیر در شروع این سال تحصیلی تا سپتامبر 8 و برنامه ریزی برای اقامت در کلاس های مجازی از طریق پنج شنبه, اکتبر 16 با در پردیس آموزش بسیار آزمایشی مجموعه ای به سر در پنج شنبه, اکتبر 19.

در راستای درک در حال حاضر نشان داده فن آوری تقسیم می شوند که رشته بسیاری از دانشجویان بدون راهنما در بهار, دولت, رهبران جمعه اعلام کرد که تگزاس را به خود اختصاص 200 میلیون دلار در Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون بودجه را به چای "برای خرید آموزش الکترونیک دستگاه های خانگی و راه حل های اینترنت برای فعال کردن از راه دور یادگیری در طول COVID-19 pandemic برای تگزاس دانشجویان که فاقد اتصال."

این پول است که در علاوه بر این به 400 میلیون دلار در Coronavirus بودجه امداد در حال حاضر با توجه به مناطق برای COVID-19 هزینه های طول 2019-20 سال تحصیلی.

"به عنوان مدارس تاخیر شروع در فرد آموزش برای 2020-2021 سال تحصیلی با توجه به COVID-19 ضروری است که کار ما به ارائه تگزاس دانش آموزان با دستگاه های آنها نیاز به اتصال و برقراری ارتباط آنلاین برای کلاس درس گفت:" ابوت در آزادی مطبوعات. "همانطور که ما همچنان به مبارزه با COVID-19 در تگزاس, ما متعهد به ارائه خدمات قابل اعتماد و راه حل های موثر است که کمک خواهد کرد که دانش آموزان آکادمیک موفق در حالی که حفاظت از سلامت عمومی است."

در اینجا آخرین اخبار از تگزاس سازمان آموزش و پرورش:



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن