Takeout نظرات: وعده های غذایی خانواده از هوگو

به عنوان این بحران همچنان ادامه دارد و ما همچنان به حمایت از ما رستوران محلی صنعت هر راه ما می توانیم از جمله

توسط ABDOOSNEWS در 30 اردیبهشت 1399

به عنوان این بحران همچنان ادامه دارد و ما همچنان به حمایت از ما رستوران محلی صنعت هر راه ما می توانیم از جمله سفارش بایگانی اطلاعات.

نشستن در پایین Westheimer در یکی از داغترین ناهار خوری جیب این شهرستان وجود دارد یک دلیل هوگو هوستون نهاد. و این به آن دلیل آشپز هوگو ارتگا و شرکت. مراقبت عمیقا در مورد نمایشگاه این معامله واقعی طعم های منطقه ای در غذاهای مکزیکی به خاکی و پیچیده از zippy و روشن است.

هر چند standout اخیرا برای ناهار خوردن در سرویس های شنبه-یکشنبه آن را هنوز ارائه آن منظقه بایگانی اطلاعات و گزینه های تحویل — چیزی است که من به شدت توصیه شما را به استفاده از.

در اخیر بعد از ظهر شنبه سوخت و هوا و اندیشه با بهره گیری از margaritas در گفت آب و هوای زیبا, من و همسرم و یکی دیگر از دوستان از ما پیوست تا برای برخی از اجتماعی دور نوشیدنی در حیاط. آنها تا به حال امن همه گیری برای margs بنابراین ما بازگشت و به نفع با سفارش برخی از معاش از طریق هوگو (که نیز ارائه می دهد آن هوگو مارگاریتا کیت برای وانت و تحویل توسط راه).

این منظقه takeout منو محدود است اما هنوز هم موفق به برآورده کردن هوس با ارائه مانند صبحانه tacos, enchiladas, شیلی rellenoچیپس و guac, carnitas, lechon و pescado. برخی از ظروف نیز می تواند دستور داده شود به عنوان "وعده های غذایی خانواده" با بخش بزرگتر ساخته شده برای به اشتراک گذاری. ما رفت و با یک پوند از خانواده به اندازه carnitas (25 دلار/پوند) و خانواده به اندازه enchiladas وردس د سبزیجات ($18/نیم دوجین) و سپس یش در یک پاینت هر یک از گراند refritos و arroz Mexicano ($8 در هر).

شما می توانید سفارش آنلاین, اما من به نام در محلی تحویل به تایید این بود که یک مقدار خوبی برای تغذیه بزرگسالان و چهار و دو کودکان نوپا. معلوم شد و سپس برخی از (اضافه کردن یک تخم مرغ به آن enchiladas و رونق صبحانه).

حدود 45 دقیقه پس از من دستور هوگو کارمند که تحویل مواد غذایی ما به نام به ما اجازه می دانم که او تا به حال کاهش یافته و این کالا در درب جلو (شما می توانید قبل از نکته هنگام سفارش وجود دارد بدون نیاز به تماس با ما).

کسانی که carnitas شد damn good—چنگال-مناقصه شاداب و خدمت با تازه گشنیز, pico de gallo, تربچه, دهان بیحس کننده habanero سس و یک دوجین چیپس ذرت. من slathered برخی از refried لوبیا بر روی چند گزش بیش از حد تلاش مهلت از گرمای habanero سس. من مطمئن هستم که در آن کار می کرد به عنوان یک اثر خنک کننده اما خوشمزه بود. گیاهی enchiladas شد دومین ضربه بزرگ در میان خدمه (حتی من 13 ماهه بود بسیار خوشحال است در مورد آنها). پر شده با کدو بوداده ذرت poblanos و سیب زمینی و صدر با cake , سالسا, گاهی اوقات سنگین ظرف تعجب آور نور و تازه است.

همه ما لذت می برد و بقیه بعد از ظهر آفتابی دور ماندن از یکدیگر و تلاش برای چشم پوشی از این واقعیت است که ضد عفونی کننده دست, دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و ماسک در حال حاضر بخشی از این ترسناک جدید طبیعی است. مکزیک و margs قطعا کمک کرده است ،

هوگو, 1600 Westheimer
منظقه و تحویل سفارشات را می توان به صورت آنلاین و یا با تماس با 713-524-7744. سفارشات نیز می توان از طریق نفع Postmates, GrubHub و UberEats و رستوران ارائه می دهد تحویل مستقیم به زمینه های زیر برای یک 7 دلار هزینه تحویل در محل: 77006, 77019, 77098, 77007, 77002, 77010, 77008 و 77009. تلفن پاسخ داده خواهد شد شروع در ساعت 2 بعد از ظهر روزانه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن