Takeout نظرات: پیوند مشترک جعبه ناهار FTW

به عنوان این بحران همچنان ادامه دارد و ما همچنان به حمایت از ما رستوران محلی صنعت در هر حال ما می توانیم از جم

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399

به عنوان این بحران همچنان ادامه دارد و ما همچنان به حمایت از ما رستوران محلی صنعت در هر حال ما می توانیم از جمله سفارش بایگانی اطلاعات.

من همیشه از خانه کار می کنند اما شوهر من نیست. در حالی که من معمولا سرد با یک تخم مرغ سرخ شده, نان تست و آووکادو برای ناهار و او را به گرفتن برخی از مخلوط ساندویچ, سالاد و یا باقی به دفتر که احساس کمی بیش از حد موش خرمای کوهی امریکا روز در اطراف در اینجا می بینم. بنابراین چهارشنبه گذشته ما روشن تا چیز ساخته شده و یک برآمدگی در بعد قدرت حرکت: ما دستور داد پیوند مشترک takeout برای ناهار.

روند فوق العاده آسان است. سفارش آنلاین خود را انتخاب کنید و وانت بار (حداقل 30 دقیقه خارج) و سر در را به آن را انتخاب کنید. هنگامی که وجود دارد پارک در یکی از این سایت متعلق به منظقه وانت نقاط تماس با شماره تلفن های ذکر شده در امضا نوشته شده بر روی درب و نقاب و دستکش اعضای تیم به ارمغان بیاورد سفارش خود را مستقیما به ماشین.

من یک بیت از یک وسواس با پیوند مشترک ژامبون و پنیر باگت. چاق, jambon پاریس (به فرانسوی ژامبون). دیوانه کنت پنیر. یک پر از وزوز خامه دیژون کره. ترکیب آن را سه نفر برای نانوایی را بی وقفه ترد باگت. ناب فرانسوی ساندویچ می آید کل (10 دلار) و یا با نیمی به عنوان بخشی از آن جعبه ناهار معامله (9 دلار) بسته بندی شده با انتخاب خود را از دریا, نمک, چیپس مخلوط سبزی یا سالاد میوه و شکلات کوکی تراشه.

Stressed? This chocolate chip cookie can help.گسترش

تاکید کرد? این شکلات تراشه کوکی می تواند کمک کند.

عکس بروک Viggiano

من انتخاب جعبه ناهار زیرا یکی دیگر از وسواس معدن نانوایی را اثیری کوکی تراشه شکلات شیرین سمفونی Valrhona تکه شکلات و ضخیم بدون کوکی خمیر.

من برداشت شوهرم ساندویچ بیش از حد (او در یک تماس بگیرید و او به حق تراست من). این charcuterie باگت ($12 $10 برای جعبه ناهار) ویژگی های همان ترد قاب این بار با prosciutto bahl کالباس پپرونی نوزاد, منداب, قرمز, پیاز, cornichons و سالم schmear سیر peppadew پنیر خامه ای. هر چند هر یک از ما را انتخاب کرد و سالاد به عنوان جعبه ناهار ما طرف به نظر می رسد این تیم انداخت در یک بسته چیپس به هر جعبه ،

یکی دیگر از روز قوز قدرت حرکت می کند ؟ کل تازه باگت ($3) من یش بر روی منظور ساندویچ برای ناهار فردا.

شما می توانید قدرت خود را حرکت می کند با سفارش از مونترو ارتفاع یا مرکز پزشکی, محل و خیلی زود به اغذیه فروشی و مشروب فروشی و نانوایی خود را معرفی خواهد کرد "پیوند مشترک بر روی بروید" مفهوم است که مصرف بیش از سابق سام سرخ شده با مرغ و پیراشکی های فضایی در ارتفاع 601 و شامل هر دو بیان درایو را از طریق خدمات و "grab n go" ارائه شده است. مفهوم جدید است آزمایشی باز تاریخ دوشنبه 18 مه سال 2020 است.

پیوند مشترک
Montrose 1706 Westheimer, 713-529-3535
ارتفاعات 449 غرب 19th, 713-357-9397
Med مرکز 2278 غرب Holcombe, 346-327-8393



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن