دیوان عالی تهمت نمی تواند End IF در حال حاضر

در 5-4 تصمیم پنج شنبه صبح و محافظه کار قاضی جان رابرتز پیوست دادگاه چهار لیبرال قضات رد جمهور تهمت تلاش برای پ

توسط ABDOOSNEWS در 29 خرداد 1399

در 5-4 تصمیم پنج شنبه صبح و محافظه کار قاضی جان رابرتز پیوست دادگاه چهار لیبرال قضات رد جمهور تهمت تلاش برای پایان دادن به این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی برنامه بهتر به عنوان شناخته شده DACA.

پنج شنبه حکم دومین بمب در این هفته آمده از ملت بالاترین دادگاه که روز دوشنبه حکم داد که اشتغال تبعیض علیه همجنس و نما آمریکایی ممنوع شد توسط فدرال موجود حقوق مدنی قانون است. در هر دو مورد رئیس دادگستری رابرتز, یک محافظه کار منصوب شده توسط رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش را شکست با این حزب است که نامزد او که رئیس جمهور تهمت صراحت مشخص به عنوان یک خیانت است.

"این وحشتناک & لحاظ سیاسی به اتهام تصمیم گیری های آینده از دیوان عالی کشور در حال انفجار تفنگ ساچمهای به چهره از مردم هستند که افتخار می کنیم به تماس خود خواهان یا محافظه کاران" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی شنبه صبح.

DACA برنامه ایجاد شده توسط رئیس جمهور سابق باراک اوباما از طریق یک فرمان اجرایی در سال 2012 اجازه می دهد تا مهاجران که آورده بودند به ایالات متحده به عنوان کودکان برای درخواست موقت از تبعید کردند و اجازه کار قانونی است که باید تمدید شود هر دو سال و ارائه نمی شود U. S شهروندی است.

رئیس جمهور تهمت وعده داده شده در کمپین بلیزرز که او می خواهم خاتمه اوباما IF سفارش بر اساس آن گفته می شود خلاف قانون اساسی یک دیدگاه مشترک توسط hard-خط محافظه کاران مانند تگزاس دادستان کل کن Paxton که منجر به طرح دعوی در دادگاه در برابر دولت فدرال بیش از IF قانونی را به منظور فشار تهمت و دولت به لغو این برنامه است. مغلوب ساختن پیشی جستن اقدام به انجام درست آن در پاییز سال 2017 بود اما مانع توسط دادگاه های پایین تا مورد نقل مکان کرد و تمام راه را تا به دیوان عالی کشور.

وجود حدود 700,000 مهاجران در حال حاضر حفاظت شده توسط DACA, که معمولا به نام "خیال" در اشاره به اوباما شکست خورده رویای قانون قانون است که ارائه شده اند دائم مسیر به شهروندی. دهها هزار نفر از خیال زندگی در شهر هوستون با توجه به هوستون شهردار سیلوستر ترنر.

"حکم دیوان عالی کشور که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ممکن است در خاتمه IF یک پیروزی برای DACA گیرنده و همه آمریکایی" ترنر در بیانیه ای گفت. "بیش از 32,000 هوستون IF دریافت کنندگان و خانواده های آنها ساخته شده اند زندگی به دنبال خود آموزش و پرورش و کمک به شهر ما از جمله 1.1 میلیارد دلار به هوستون اقتصاد در هر سال. آنها نشان دهنده هوستون در حال حاضر و آینده ما است."

شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو همچنین ابراز حمایت از او برای دادگاه ها حاکم است. "خیال نمی غریبه," او گفت:. "آنها در خدمت ما در نظامی کار می کنند به بهداشت و درمان کارگران و اولین پاسخ آنها کمک به کشور ما اقتصاد و آنها تعهد و وفاداری به پرچم ما. امروز من پر از غرور و افتخار است که سیستم قضایی ما ایستاده بود تا به تفرقه و کار درست را انجام داد."

دولت حزب دموکرات جشن روز پنجشنبه تصمیم دادگاه به عنوان یک پیروزی بزرگ. "این است که آمریکا به شدت به نگاه کردن و محافظت از یک دیگر" گفت: Gilberto هینجسا صندلی تگزاس حزب دموکرات در یک بیانیه آماده. "ما خیال همیشه سزاوار همان حمایت به عنوان هر کس دیگری و در حال حاضر آنها خواهد شد کسانی که حمایت آنها سزاوار است. ما تحسین دیوان عالی کشور برای اتخاذ تصمیم درست."

اگر چه دادگاه عالی اتحاد زده تهمت تلاش برای پاک کردن IF کردن کتاب آنها نیست حکم قطعی که خود برنامه است که قانون اساسی حفاظت شده در ابد.

"ما تصمیم می گیرید که آیا IF و یا آن را فسخ صدا هستند سیاست" رابرتز نوشت: در حکم دادگاه ترسیم که تصمیم خود را به طور خاص منجر به از نقص در راه است که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رفت و در مورد تلاش برای پایان دادن به برنامه DACA.

"ما آدرس تنها اینکه این سازمان در انطباق با رویه نیاز است که آن را ارائه توضیح استدلال خود اقدام کند" حاکم همچنان ادامه دارد. "در اینجا این سازمان موفق به در نظر گرفتن مسائل آشکار که آیا برای حفظ و تحمل و اگر کاری برای انجام دادن در مورد مشکلات به DACA گیرندگان."

IF مخالفان مانند Paxton برنامه ریزی نیست به مبارزه با سفارش بر اساس شرایط امروز حاکم است. "ما مشتاقانه منتظر ادامه litigating که موضوع در مورد ما در حال حاضر در حال بررسی در منطقه جنوب تگزاس," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب