جریان کنسرت تماشای 7/15: Camila Cabello, Underoath و بیشتر

یک هفته دیگر آمده است و رفته و بدون موسیقی زنده در هوستون. از آن شده است بیش از چهار ماه از آنجایی که من شخصا

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1399

یک هفته دیگر آمده است و رفته و بدون موسیقی زنده در هوستون. از آن شده است بیش از چهار ماه از آنجایی که من شخصا با حضور در کنسرت و به عنوان بسیار سرگرم کننده به عنوان پست مالون عملکرد در تویوتا سنتر بود و من مشتاقانه در انتظار آن روز که موسیقی محلی مکانهای دوباره می توانید با خیال راحت باز کردن درهای خود را به عموم مردم است. در ضمن من تشویق همه شما که هنوز به اندازه کافی خوش شانس به حفظ اشتغال از طریق تمام این را در نظر بگیرید تماس با قانونگذاران و درخواست آنها کمک به صرفه جویی در موسیقی مستقل سالن. در حالی که ما منتظر امثال انبار زنده در ارتفاعات تئاتر قاره باشگاه بلوط سفید سالن موسیقی, ماهواره, نوار و بسیاری از کسب و کارهای دیگر به بازگشایی وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های جریان برای لذت بردن از. مورد علاقه ما پنج زیر هستند.

Camila Cabello
4 p. m. EDT - جولای 15

در سال 2018 کوبا متولد خواننده و ترانه سرا Camila Cabello منتشر شد اولین آلبوم انفرادی خود CAMILA. رکورد مواجه شد با انتقادی و تجاری تحسین درآمد سابق Fifth Harmony عضو چندین نامزد جایزه گرمی و طلا و پلاتین و الماس و یا گواهینامه در 13 کشور مختلف است. منجر تک "هاوانا" بود و همچنین اولین ترانه یک زن هنرمند برای رسیدن به شماره 1 در بیلبورد معاصر می پردازیم. حمایت شده توسط مسترکارت Cabello انجام خواهد شد آکوستیک, مجموعه دوم او زنده جریان کنسرت از Covid-19 همه گیر بسته سالن در سراسر جهان در Facebook امشب.

Underoath
7 p. m. EDT - جولای 17

هفت سال پس از شکل گیری آنها فلوریدا راک Underoath در نهایت تجربه برخی از جریان اصلی موفقیت با سال 2004 به آنها تنها تعقیب ایمنی. پشتیبانی شده توسط "این کسب و کار خطرناک راه رفتن درب خانه خود" و "بازسازی خود را خروج" این گروه چهارمین آلبوم استودیویی معرفی شنوندگان به خواننده اسپنسر چمبرلین که جایگزین عضو موسس دالاس تیلور. از آن پس Underoath دریافت چند جایزه گرمی نامزد اخیرا در سال 2018 برای "در دندان من" سرب تنها از Erase Meرا ارائه آخرین و برای اولین بار در هشت سال است. طرفداران post-hardcore screamo می توانید Underoath انجام 2008 را از دست داد در صدا جدایی در تمامیت آن این جمعه.

Sara Evans
6 p. m. EDT - جولای 17

Sara Evans شده است جعل مسیر خود در موسیقی کسب و کار برای بیش از دو دهه در حال حاضر و او همچنان به لذت با 10 آلبوم استودیویی کپی که, که منتشر شد در ماه مه. آخرین رکورد ارائه می دهد چیزی برای همه آهنگ ها اعم از کلاسیک, کشور, انجیل را پوشش می دهد و از Patsy Cline و مدعیان فلفلی به مخلوط. ایوانز' صدای بیسار یکپارچه انتقال بین این نقش برای ساخت چشمگیر تجربه گوش دادن. اسپانسر شده از طرف Peju کارخانه شراب سازی میسوری مادری که به نقل Reba مک انتیر به عنوان یک نفوذ خواهد live-stream عملکرد در روز جمعه.

Ron Pope
7:30 p. m. EDT - جولای 18

Ron Pope شده است نسبت به امثال تام پتی و بروس اسپرینگستین که باید دلیل به اندازه کافی به او گوش دهید. شدت مستقل به طرز وحشیانه ای کاندید مستقل-کرنش متصلب است تا کاملا چند تمجید بیش از گذشته دهه و نیم, ضربت زنی اختصاص داده شده fanbase در طول راه. های اخیر در تولد دختر خود و نزدیک به مرگ تجربه منجر به برخی از پاپ صادقانه ترین, بی ریا آهنگ تا به امروز ساخته شده است که راه خود را بر روی 14 تفرج ساختار استخوانکه در ماه مارس منتشر شد. گرجستان متولد Nashville-بر اساس کرنش – که مانند بسیاری از هنرمندان شده است تنزل به زندگی می کنند جریان اجرای خود را – میزبان 25 خود را "زندگی می کنند! و در Sweatpants" نشان می دهد این شنبه.

سیلوراستاین
3 p. m. EDT - جولای 19

Screamo نیست به عنوان محبوب آن را به عنوان یک بار بود و بسیاری از هنرمندان آن را رها و در سال های اخیر است. اما در حالی که بسیاری از همسالان خود مشغول بازسازی خود سیلوراستاین بود دو برابر را در این ژانر است. بیست سال از حذف خود را تشکیل انتاریو پنجگانه برای تلفن های موبایل به عنوان تیز و گزنده مثل همیشه در آخرین نسخه است که به شدت angsty و infectiously جاذب به عنوان هر چیزی در فروشگاه. سیلوراستاین بود تور را در حمایت از خود 10 آلبوم استودیویی را غرق زمانی که جهان قرار داده بود در مکث برای محدود کردن گسترش Covid-19 بنابراین این گروه شده است و نمایش آن استعدادها از طریق live-stream. این گروه را جشن 20 سال از گلو خرد post-hardcore تفکرات در روز یکشنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب