جریان کنسرت تماشای 5/27: لوتوس پرواز و بیشتر

در میان نگرانی مداوم در مورد Covid-19 pandemic, هنرمندان در حال ادامه برای به اشتراک گذاشتن موسیقی خود را با ط

توسط ABDOOSNEWS در 7 خرداد 1399

در میان نگرانی مداوم در مورد Covid-19 pandemic, هنرمندان در حال ادامه برای به اشتراک گذاشتن موسیقی خود را با طرفداران از طریق live-stream. این هفته هوستون مطبوعات برجسته تخیلی تهیه کننده برخی از نبرد-rap آماده MCs یک Texas Music Hall of Fame مشمول یک یاد پانک لباس و screamo ، نگه داشتن اسکرول برای دیدن آنچه در شیر این هفته است.

لوتوس پرواز
7 p. m. EDT – مه 27

استیون الیسون — بهتر شناخته با نام مورد Flying Lotus — قرار داده است با هم کاملا رزومه کاری بیش از 15 سال گذشته. لس آنجلس مبتنی بر تولید و منتشر شد پنج سوابق بین سال های 2006 و 2014 اعم از حقیقی سر و صدای پس زمینه به مترقی کلمه صحبت رپ. ششمین تفرج Flamagraدریافت تحسین منتقدان در سال گذشته به طوری که او به دادن یک کلام نسخه از این آلبوم در اواخر این هفته. طرفداران تجربی هیپ هاپ می توانید به تماشای او انجام از طریق live-stream امشب.

نهایی لیگ رپ
7 p. m. EDT – مه 27
حتی قرنطینه می تواند کشتن نبرد رپ بزرگترین مسابقات حذف سری. تولید شده توسط دریک نهایی رپ لیگ نهایی جنون حفره دار 16 MCs در برابر یکدیگر در یک براکت-سبک واحد-حذف مسابقات است. حقوق لاف زدن خوب هستند اما 25000 $جایزه بزرگ حتی بهتر است. با وجود اقامت در خانه سفارشات این نبرد رپرهای در ابتدا و آماده به صحبت سطل زباله و بدن یکدیگر از در فاصله امن بود آن شش پا عمیق و یا از هم جدا. جی Blac چهره خاموش در برابر Smack امشب.

مونته سرپرست
7 p. m. EDT – مه 29

پس از مناقصه سن 15 مونته سرپرست شده است یک چهره آشنا در honkey-tonks در اطراف Austin. او نوشته است بازدید برای امثال جورج تنگه و سابق خود band – The Wagoneers – القاء شد به Texas Music Hall of Fame در سال 2011. نزدیک به یک دهه بعد سرپرست در حال آماده سازی خود به موضوع دیگری انفرادی رکورد مونته سرپرست و خطرناک ، پیش از آن در ژوئن 19, انتشار, طرفداران rockabilly و کشور را می توانید ببینید سرپرست انجام برخی از کاهش جدید و برخی از آثار کلاسیک از طریق live-stream در روز جمعه.

Dropkick Murphys
5 p. m. EDT – مه 29

Dropkick Murphys نشان می دهد خود را برای شناخته شده, drunken, هرزگی نشاط و رفاقت. آنها هیجان انگیز در همان راه غلتک coaster است. شما خرید یک بلیط برای هیجان و حتی اگر شما می دانید که شما در حال رفتن به راه رفتن به دور از مصیبت در یک قطعه وجود دارد یک حس خطر است. آن را به عنوان اگر در هر لحظه بسته به تاب و چرخش های گرفته شده توسط این گروه شما می توانید شلاق زدن. اما یک چیز قطعی است: شما تضمین وحشی و به یاد ماندنی ، که فضای دشوار خواهد بود – اگر نه غیر ممکن است به از نو خلق کردن آنلاین اما با این وجود طرفداران می توانید ببینید یاد سلتیک پانک راک "جریان تا از بوستون" این جمعه.

سیلوراستاین
5 p. m. EDT – مه 29

Screamo نیست به عنوان محبوب آن را به عنوان یک بار بود و بسیاری از هنرمندان آن را رها و در سال های اخیر است. اما در حالی که بسیاری از همسالان خود مشغول بازسازی خود سیلوراستاین بود دو برابر را در این ژانر است. بیست سال از حذف خود را تشکیل انتاریو پنجگانه برای تلفن های موبایل به عنوان تیز و گزنده مثل همیشه در آخرین نسخه است که به شدت angsty و infectiously جاذب به عنوان هر چیزی در فروشگاه. سیلوراستاین بود تور را در حمایت از خود 10 آلبوم استودیویی را غرق زمانی که جهان قرار داده بود در مکث برای محدود کردن گسترش Covid-19 تا گروه را به جای نمایش خود را پس از هاردکور گزارشات از طریق live-stream در روز جمعه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن