استیو Earle نسخه های ارواح در غرب ویرجینیا

استیو Earle هرگز خودداری از دادن یک صدای بی صدایان. آخرین آلبوم, ارواح, از, West Virginia, به دلیل در 22 مه در

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399

استیو Earle هرگز خودداری از دادن یک صدای بی صدایان. آخرین آلبوم, ارواح, از, West Virginia, به دلیل در 22 مه در غرب سوابق حول انفجار غم انگیز در قسمت فوقانی شعبه معدن زغال سنگ در غرب ویرجینیا صورت گرفت که تقریبا دقیقا ده سال پیش.

وحشتناک رویداد باعث مرگ 29 معدن کاری که بعد از ظهر. پس از آن سهل انگاری فاحش و فساد و شیوه های غیر قانونی توسط مسی انرژی داشت و به سرزنش. ایالات معدن کارگران از آمریکا به نام " رویداد "صنعتی قتل."

ارل نزدیک شد نویسان جسیکا خالی و اریک جنسن که قبلا کار می کرد با Earle در بازی خود را تبرئهو به همراه آنها به مصاحبه با چند تن از بازماندگان و خانواده های قربانیان انفجار.

از مصاحبه های خود در آمد بازی زغال سنگ کشور که در آن ارل ارائه آهنگ ها و انجام آنها را زنده بر روی صحنه خود را برای کوتاه اجرا در نیویورک عمومی تئاتر — 26 بار قبل از COVID-19 همه گیر آنها تعطیل است. ارل مدت کوتاهی پس از نقل مکان به ایالت تنسی به قرنطینه با پسر خود.

"ما واقعا به آن افتخار می گوید:" ارل از آهنگ ها و بازی. "یکی از لذت بخش ترین چیز این است که افرادی که در این مورد به نیویورک آمد و دیدم نشان می دهد قبل از آن بسته شده و آنها آن را دوست داشت. این چیزی است که شما می خواهید اگر شما ما بود که احتمالا مهم تر از هر چیز دیگری است."

برای ارواح, West Virginia, ارل در زمان شش آهنگ های مورد استفاده در زغال سنگ کشور و چهار آهنگ های اضافی برای تکمیل این آلبوم در افسانه ای Electric Ladyland استودیو در نیویورک محله. "رکورد است مثل Led Zeppelin با بانجو می گوید:" ارل.

این اولین تک آهنگ منتشر شده از آلبوم "شیطان قرار دادن زغال سنگ در روی زمین" استخوان دلسرد کننده تصنیف که در آن ارل را متمایز صدای فراتر از زمان و مکان در نظر گرفتن شنوندگان به ریشه شر و وسوسه.

"من نوشت که به طور خاص نشان می دهد. شما از شنیدن این آهنگ بلافاصله پس از تحقق است که این معدن منفجر کرد که آنچه در آن نوشته شده بود. آن عملکرد بسیار خوبی در این ظرفیت در نشان می دهد و آن را بسیار خوب کار می کند به عنوان یک آهنگ را به عنوان به خوبی."

هر چند این معدن تعطیل شده است از سال 2012 the haunting داستان از قربانیان و بازماندگان زنده از طریق Earle ها. "این در مورد خون" ارائه خشم یک مرد که از دست داده و سه نفر از اعضای خانواده در آن روز.

"کل آیه اول در مورد یک پسر به نام تامی دیویس. او کسی که واقعا به این خبر که بحث به این اخبار واقعا به چهره خود را و آنها را می خواستم برای پاسخ به سوالات." بالا شدت پیگیری می رسد با Earle گفت: اسامی تمام قربانیان.

آهنگ در مورد معدن ذغال سنگ در حال بخش بزرگی از موسیقی ریشه و یک موضوع Earle می گوید او همواره کشیده شد اما واقعا در معرض زمانی که او به تنسی از تگزاس.

ارل معروف فرار از خانه در سن پایین به حرکت به هوستون به دنبال آهنگسازی خود بت Townes Van Zandt. "من می دانستم که چه می گذرد در Austin اما ZZ Top Lightnin' Hopkins, Mance لیپسکام و Townes Van Zandt بودند در هوستون پس من رفتم به هوستون."

"زمانی که من به Nashville, بزرگترین تغییر در چرخ دنده ها برای من و من فکر می کنم برای پسر کلارک و برخی از دیگر تگزاسی بیش از حد بود و ما در معرض تمام این موسیقی از بخش شرقی ایالات متحده است. مقدار زیادی از آن را نشات گرفته از اسکاتلند و ایرلند شد و در آن کوه ها که در آن آنها مصرف زغال سنگ از زمین" او می گوید.

"افراد دیگر آشنا شدم زمانی که من در اینجا در کنار پسر و استیو جوان بودند جان هارتفورد و سام بوش آلمان در بلوگراس جهان آغاز شده است که تراوش به موسیقی من. وجود یک سنت طولانی مدت از آهنگ ها در مورد معدن ذغال سنگ است."

ارواح از غرب ویرجینیا است که به دلیل در 22 مه در غرب سوابق اما در دسترس است برای پیشسفارش در حال حاضر.

"به طور معمول من خواهد بود در حال حاضر بازی رکوردی فروشگاه های سراسر کشور می گوید:" Earle که به طور منظم پخش هوستون کاکتوس موسیقی هنگامی که ترویج کار جدید. "این در مورد افرادی که موسیقی مهم است و به آن دسته از افرادی که می خواهید برای حمایت از مادر و پاپ فروشگاه ثبت می گوید:" ارل. "وینیل ساخته شده است یک تجدید حیات به دلیل آن غیر قابل تعویض است و تا زنده است موسیقی است."

"در نهایت من نیاز به باز کردن back up بنابراین من می تواند بازی برای مخاطبان; این چیزی است که من انجام دهد. مرد کلارک گفت: من در مدت زمان طولانی پیش, 'آهنگ نیست به پایان رسید تا زمانی که شما بازی آنها برای مردم است.'"

در این میان هر چند Earle است تمرین های اجتماعی فاصله و ماندن در خانه در تنسی است.

"ما خواهد بود از تابستان آینده و به اعتقاد من ما می خواهد در تابستان آینده با تمام قلب من است. ما خواهد شد در حمایت از این رکورد, من قصد دارم به انتشار یک رکورد دیگر تا زمانی که من به این مردم داستان گفت. من انجام همه که من می توانم به صورت مستقل ثبت فروشگاه در حال حاضر عملا و سپس احتمالا ما قصد داریم تا در انجام کاری که ما تور."

وقتی پرسید که چگونه او اشغال وقت خود را در خانه Earle می گوید او را نگه می دارد مشغول کار بر روی پروژه های مختلف از جمله خاطرات خود را. "من کار هر روز. که یکی از چیزهایی که من آموخته شده از پسر, Clark, من و سعی کنید به چیزی در هر روز است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب