نمایشگاه ایالتی تگزاس لغو شده است برای سال 2020

این نمایشگاه ایالتی تگزاس, طولانی ترین در حال اجرا در نمایشگاه ایالتی در ایالات متحده به تازگی اعلام کرد این ا

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

این نمایشگاه ایالتی تگزاس, طولانی ترین در حال اجرا در نمایشگاه ایالتی در ایالات متحده به تازگی اعلام کرد این است که پرش 2020 فصل — قربانی دیگری از این بیماری همه گیر جارو تگزاس و کشور است. این اولین بار است که پس از جنگ جهانی دوم نمایشگاه باز نشده.

در اوایل ماه مارس به عنوان همه گیر شروع به ضربه زدن به گشاد گشاد راه رفتن خود را در هوستون هوستون دام نشان می دهد و کاری که تصمیم به تعطیل سال پس از COVID-19 مورد پدید آمده از یک مرد که با حضور کباب cookoff وجود دارد قبل از بازار مال فروشان آغاز شده است.

در نمایشگاه ایالتی تگزاس سایت آن را اعلام کرد:

با قلبی سنگین ما اعلام کرد که این نمایشگاه ایالتی تگزاس باز خواهد شد برای سال 2020 فصل است. ما اعتقاد داریم روح تنها ستاره امور خارجه نهفته در هر تگزاس توانایی مراقبت و نگاه کردن به همسایه خود را و آن را با استفاده از این در ذهن ما تصمیم به نگه داشتن مهمانان ما کارکنان و شرکای امن و سالم در طول این زمان نامشخص است.


با توجه به سایت این هشتمین نمایشگاه در آن 134 سال سابقه که لغو شده است. قبلا آن را لغو نمایشگاه "از آنجا که از جنگ جهانی اول (1918) برنامه ریزی برای سال 1936 تگزاس صدمین نمایشگاه و در سال 1937 پان آمریکن نمایشگاه در نمایشگاه پارک (1935 – 1937) و جنگ جهانی دوم (1942 – 1945)."

تصمیم های ساخته شده توسط این نمایشگاه هیئت مدیره و مدیریت تیم آمد و پس از آنها در نظر گرفته شده که چگونه آنها ممکن است هنوز هم در حال حاضر عادلانه و حفاظت از شرکت کنندگان در برابر COVID-19. قادر به برخی از آنها می تواند به جلوگیری از هر گونه گسترش بیشتر ویروس, آنها تصمیم به باز کردن دروازه های خود را در این سال است.

دارندگان بلیط فصل داده می شود جهت در این سایت در مورد چگونه به دنبال بازپرداخت.

همچنین:

در حالی که نمایشگاه ایالتی تگزاس لغو شده است برای سال 2020 گپ مربوطه همایش ها و دانشگاه های شرکت کننده – دانشگاه تگزاس و دانشگاه اوکلاهما و Prairie View A&M University & Grambling دانشگاه دولتی – خود را مسئول تصمیم گیری در مورد بازی های فوتبال است که رخ می دهد در پنبه کاسه ورزشگاه در طول این زمان بی سابقه از COVID-19. باید فوتبال بازی می شود این سقوط مدارس خواهد شد بازی در پنبه کاسه به عنوان برنامه ریزی شده با وجود لغو 2020 نمایشگاه دولت است. ما خواهد شد به اشتراک گذاری این جزئیات به عنوان به زودی به عنوان ما می دانیم ،

این نمایشگاه برنامه ریزی شده است برای بازگشت به نمایشگاه پارک در دالاس در سال 2021 از 24 سپتامبر تا اکتبر 17, 2021.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن