دولت در اختصاص بودجه برای قبل از صدمین سالگرد تأسیس پارک شهر دیگر پروژه های

ملیسا مونتویا فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:33 PM EDT Jul 1, 2020شهر فورت مایرز دریافت خواهد کرد $2.3 می

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

شهر فورت مایرز دریافت خواهد کرد $2.3 میلیون از ایالت فلوریدا برای پروژه های متعدد از جمله قبل از صدمین سالگرد تأسیس پارک است که آن را فراگیر.

با توجه به اخبار انتشار 1 میلیون دلار اعطا شده است به جای گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک 25 ساله تجهیزات زمین بازی با ویژگی های اضافه شده برای کودکان با "توانایی های منحصر به فرد." این کار را نیز شامل نوسازی محوطه و مسیر و ترویج بیشتر جامعه دسترسی به فضاهای سبز.

گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک 10 هکتار پارک در بانک ها از Caloosahatchee رودخانه در مرکز شهر فورت مایرز. این میز پیک نیک و یک زمین بازی و غرفه پوشانده شده.

این پارک همچنین در خدمت به عنوان یک جامعه جمع آوری و فضای اخیرا به عنوان یک سکوی پرتاب برای معترضان علیه خشونت پلیس و گاه برای برخی از این شهر بی خانمان که در حال پناه گرفتن در زیر غرفه سقف در طول بیماری همه گیر.

دولت بودجه به شهرستان نیز عبارتند از:

  • 1 میلیون دلار برای بخشی از بیلی نهر مرمت است که عبارتند از مرحله نهایی لایروبی. بیش از شش سال گذشته شهر صرف بیش از 10 میلیون دلار به منظور بهبود کیفیت آب در داخل و اطراف نهر.
  • 250.000 دلار برای سروصدا سیستم برای Midtown در جنوب مرکز شهر فورت مایرز.
  • 100 ، 000 دلار برای یک سپتیک تانک رها کردن برنامه

"در یک سال با تعداد رکورد وتو, شهر فورت مایرز مدیون بدهی قدردانی برای آن قانونی هیأت که دفاع و پشتیبانی و اولویت بندی این پروژه های محلی" شهر مدیر سعید کاظمی در بیانیه ای گفت. "مردمی شهروند پشتیبانی ما برای دریافت این طرح فوق العاده ای بود."

در صورتی که شما آن را از دست رفته: Lee County بی خانمان هیچ خانه به پناهگاه در از COVID-19 احساس تحت فشار قرار دادند به نگه داشتن در حال حرکت

این شهر در ابتدا خواسته دولت برای بیش از 20 میلیون دلار بخش بزرگی از که یک درخواست برای $13.5 میلیون دلار برای نوسازی ستاره ها پیچیده و سخت شدن آن به یک پناهگاه طوفان.

این شهر همچنین درخواست حدود 4 میلیون دلار برای سپتیک تانک برنامه گفت: فورت مایرز عضو شورای فرد Burson.

Burson بود فورت مایرز نماینده که خواست لی شهرستان را قانونی هیئت برای سپتیک تانک برنامه و بودجه در نشست سالانه در ماه اکتبر.

او گفت: در شهرستان فورت مایرز در حدود 100 سپتیک تانک در شهر است که آن را می خواهم برای اتصال به فاضلاب شهر به جای. $100,000 کمک خواهد کرد که با مهندسی هزینه اما واقعی بودجه برای اتصال به خطوط شهر را باید از جای دیگری آمده اند.

"هنگامی که شما وجود دارد شما همیشه برای همه چیز شما می خواهم به" Burson گفت. "من تا به حال شده است به امید دریافت پول برای سخت شدن ستاره ها پیچیده است. ما نمی کنید که این یک ناامیدی است."

اما او خوشحال است با آنچه که در این شهرستان دریافت به خصوص بودجه برای گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک.

Burson که درگیر شده است با دو و میدانی جوانان گفت: کودکان معلول محروم هستند و تجهیزات زمین بازی جدید خواهد بود اضافه شده ملایمت برای آنها.

"من واقعا بسیار خوشحال" Burson گفت. "من فکر می کنم از آن خواهد شد یک پر در کلاه از شهر فورت مایرز."

"ما را به عقب خواهد رفت و از آنها بخواهید برای اطلاعات بیشتر در آینده," او گفت:, و اضافه کرد که "شما همیشه نمی توانید آنچه شما می خواهید."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب