اسپانیا بازگشایی مرز برای اروپایی ها پس از COVID مستند

Sدرد بازگشایی مرزهای خود به اروپا و گردشگران در روز یکشنبه به این قاره همچنان به سهولت مستندات در محل قرار داد

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1399

Sدرد بازگشایی مرزهای خود به اروپا و گردشگران در روز یکشنبه به این قاره همچنان به سهولت مستندات در محل قرار داده برای سرکوب گسترش این رمان coronavirus.

هنگامی که کشور با سوم بیشترین تعداد موارد تایید شده از COVID-19 اسپانیا در حال حاضر کاهش یافته به جای 7 با نزدیک به 246,000 تایید موارد با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus مرکز منابع.

اما در حالی که اروپا می بیند آهسته بهبود کشورها از جمله برزیل و آفریقای جنوبی و هند و ایالات متحده در گزارش هشدار دهنده را افزایش می دهد.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

با بیش از 2.2 میلیون نفر در ایالات متحده است عفونت بیشتر از هر جای دیگری در جهان است. برزیل و روسیه به دنبال بیش از یک میلیون و بیش از 576,000 عفونت بود. ایالات متحده نیز منجر جهان در COVID مرگ و میر با حدود 120,000 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

Spain Reopens Borders to European Tourists
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در طول یک کمپین تجمع در BOK, مرکز ژوئن 20, 2020, در Tulsa, Oklahoma. فردا

شش نفر از اعضای رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین پیشبرد تیم قرارداد بسته اند coronavirus. اعلام شده روز شنبه تنها چند ساعت قبل از رئیس جمهور Tulsa, اوکلاهما, کمپین تجمع اول خود را از این کشور رفت و در مستند به دلیل coronavirus.

در این تجمع رئیس جمهور شوخی که ایالات متحده عفونت اعداد بالا هستند به دلیل آزمایش های گسترده. "هنگامی که شما انجام تست تا حدی که شما در حال رفتن به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد" او گفت:. "من گفت:, من به مردم, 'آهسته تست کردن.' آنها تست و آنها تست." کاخ سفید بعد از آن صادر روشن از رئیس جمهور سخنان اصرار او شوخی بود.

همچنین بخوانید: سیاه و سفید قدرت دستور به حذف مجسمه کلمبوس

کره جنوبی گزارش 48 جدید کروناویروس موارد جمعه نیمی از آنها در سئول پایتخت. چین ثبت 25 مورد جدید و مانند کره جنوبی بیشتر از چین مورد یافت شد در پایتخت آن پکن است. هر دو کشور در حال راه اندازی اقدامات سختگیرانه به این ویروس را تحت کنترل, اما شیوع می کرد پس از آنها کاسته شده است ،

سازمان بهداشت جهانی مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus هفته گذشته هشدار داد که این بیماری همه گیر شتاب گرفته است. "ما در یک جدید و خطرناک فاز" Tedros گفت. او هشدار داد که مستند اقدامات هنوز هم مورد نیاز برای متوقف کردن گسترش ویروس. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب