جنوب غربی فلوریدا بیکاری جهش در مارس میان coronavirus همه گیر و کارشناسان می گویند این فقط آغاز

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:38 PM EDT Apr 17, 2020پس از چند ماه بیکاری پایین در جنوب غربی

توسط ABDOOSNEWS در 30 فروردین 1399

پس از چند ماه بیکاری پایین در جنوب غربی فلوریدا نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد در ماه مارس در میان coronavirus بیماری همه گیر.

این بیماری همه گیر است منجر به بستن بسیاری از کسب و کار باعث اخراج گسترده و furloughs در منطقه و فراتر از آن. و بدترین نرخ بیکاری تقریبا قطعا هنوز به آمده است.

بیکاری 4.3% در لی شهرستان و 4 درصد در ذغال سنگ شهرستان در ماه مارس تا از فوریه نرخ 3 درصد و 2.8 درصد بود بنا به گزارش منتشر شده در جمعه توسط وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی.

این نشان دهنده یک پرش از 1.3 درصد در لی و 1.2 درصد در ذغال سنگ از ماه قبل است.

در پنج شهرستان منطقه شارلوت, Collier, Glades, Hendry و لی شهرستانهای نرخ بیکاری رفت به 4.3 درصد در ماه مارس است. این نشان دهنده یک 1.1 درصد افزایش نسبت به منطقه 3.2% سال پیش رای دادن.

ایالت نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد به 4.3% پس از فلوریدا گره خورده است برای یک رکورد کم از 2.8% در ماه فوریه است.

حتی با نرخ بیکاری جهش دیده می شود در داده ها لزوما منعکس کننده کامل شدت از وضعیت اقتصادی در جنوب غربی فلوریدا و یا دولت برای ماه مارس با توجه به کریستوفر وستلی یک اقتصاددان و رئیس FGCU را Lutgert دانشکده کسب و کار.

او گفت: از آنجا که داده های جمع آوری شده در اطراف دومین هفته از ماه برای این گروه فرصت های اقتصادی و گزارش آن را نشان نمی دهد تصویر کامل.

گزارش خود می فرماید: "توجه داشته باشید که این نظرسنجی در ماه مارس مرجع دوره که شامل این هفته از 12 predated بسیاری از coronavirus مربوط به کسب و کار و تعطیلی مدارس رخ داده است که در نیمه دوم ماه است."

"بخش های بزرگی از اقتصاد تعطیل شد, در نیمه دوم ماه" دلقک گفت. "پس از آن قابل توجه است که بسیاری از عواقب منفی اقتصادی که ما در حال دیدن است که در این داده ها. من فکر می کنم این داده ها را برای ماه مارس است و نه خیلی دقیق است."

"وقتی مارس اعداد بیرون آمده و آن را به نشان می دهد شدید وضعیت," او اضافه شده است.

بیشتر: Collier کتابخانه ها شروع به ارائه مقاله بیکاری برنامه در 7 مکان

بیشتر "تصویر دقیق از چه منطقه ای ما اقتصاد است" دلقک گفت: در حال انجام coronavirus اقتصادی بررسی انجام شده توسط دانشگاه بین المللی چابهار. اول نگاهی به نتایج ارائه شده در پایان ماه مارس و داده ها برای بررسی جمع آوری شده در طول هفته گذشته از ماه مارس وستلی گفت.

این مطالعه نشان داد که در لی ذغال سنگ و شارلوت شهرستان به تقاضای مشتری سقوط کرد بیش از 50 درصد بیش از 63 درصد از کسب و کار. تقاضا شیب بود و حتی بالاتر از 70 ٪ -- برای کسب و کارهای کوچک با کمتر از 25 کارمند.

علاوه بر این تقریبا 20 ٪ از کسب و کار در این نظرسنجی اعلام کردند که تا به حال گذاشته شدن بیش از 80 درصد از کارکنان خود را. و بیش از 30 درصد گفت: آنها تا به حال کاهش ساعات کار برای بیش از 80 درصد از کارکنان خود را.

پایان زود هنگام به فصل

با وجود این گزارش نشان داده نمی شود, کامل, اثرات فاجعه آمیز از این بیماری همه گیر در ماه گذشته وستلی آیا توجه داشته باشید که این تغییر از فوریه تا مارس با نمایش اولیه به کندی فصل از سال که بسیاری از کسب و کار را بیشتر به دست آوردن و در جنوب غربی فلوریدا به دلیل سالانه هجوم بازدید کنندگان. پول کسب و کار را در طول فصل جزر و مد آنها را از طریق کمترین ماه در پاییز.

"افزایش بیش از یک درصد در طول فصل قابل توجه است," او گفت:.

او با اشاره به این شماره از فوریه گزارش به عنوان "آرامش قبل از طوفان" و سپس مارس را به عنوان زمانی که "جزر و مد تبدیل شده است."

یک بخش که معمولا به ارمغان می آورد بسیاری از استخدام های جدید و تعداد زیادی از بازدید کننده دلار در ماه مارس است, گردشگری و صنعت مهمان نوازی. این گزارش نشان می دهد که صنعت آمار مصرف در اوایل ماه مارس به عنوان coronavirus شروع به سرعت در حال گسترش در کشور است.

"معمولا شما یک افزایش در تقاضا برای اوقات فراغت و مهمان نوازی از طریق مارس و پس از آن در ماه آوریل شروع به کم کردن" او گفت:. "چه این داده ها نشان می دهد یک حرکت در این جهت کمی زودتر از آنچه ما به طور معمول را ببینید."

به طور کلی اوقات فراغت و مهمان نوازی یکی از این صنایع است که مشاغل از دست رفته در فلوریدا در ماه مارس در مقایسه با یک سال پیش با توجه به گزارش. صنعت پایین بود 11,500 مشاغل, کاهش 9 ٪ از 2019.

برای شهری آماری منطقه ناپل-ایممکلی-Marco Island (ذغال سنگ شهرستان) اوقات فراغت و مهمان نوازی اشتغال کاهش 3.4% و یا از دست دادن 1,100 شغل در مقایسه با ماه مارس 2019 و برای Cape Coral-فورت مایرز منطقه اشتغال سقوط 3% و یا از دست دادن 1 ، 400 شغل.

دلقک گفت که در حالی که این موضوع نشان دهنده کمی از coronavirus تاثیر در صنعت مهمان نوازی در جنوب غربی فلوریدا دوم دو هفته از ماه مارس که در این گزارش پوشش نمی خواهد "قطعا" نشان می دهد دو رقمی کاهش می یابد.

با توجه به FGCU بررسی تقاضای مشتری برای مهمان نوازی و صنعت گردشگری کاهش یافته است بیش از 87 درصد در لی تقریبا 94 درصد در ذغال سنگ و بیش از 86 درصد در شارلوت.

صدها نفر از جنوب غربی فلوریدا رستوران کارکنان شاهد از دست دادن شغل در ماه مارس پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دستور تعطیلی اتاق ناهار خوری در دولت و کارکنان هتل نیز شاهد اخراج های دسته جمعی و محل کار بستن میان افزایش محدودیت های مسافرتی.

لوئیس باغچه مدیر منطقه ای برای لی, ذغال سنگ, شارلوت و Glades شهرستانهای فلوریدا رستوران و محل سکونت ارتباط گفت: او مشغول بوده است "24/7" کمک نمایندگان صنعت برای پیدا کردن منابع, درک اجرایی سفارشات دریافت کمک با وام و بیشتر.

"در بسیاری از نیاز," او گفت:.

او گفت که بسیاری از مهمان نوازی کارگران در حال حاضر در حال کار بر روی تقاضا برای مواد غذایی تا زمانی که خود محرک چک در آمده است.

یکی از "پوشش نقره ای" برای صنعت وستلی اشاره کرد این است که کسب و کار معمولا شروع به کم کردن سرعت به عنوان منطقه می رسد ماه های تابستان به هر حال. با این حال وجود دارد برخی از عدم اطمینان در رابطه با اگر فصلی ماهیت صنعت مهمان نوازی در جنوب غربی فلوریدا بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول است.

"اما سوال این حرکت رو به جلو است, چگونه راحت خواهد شد و مردم احساس می کنند در پاییز به بازگشت و چگونه نزدیک خواهد شد و ما به طور منظم سقوط تقاضا برای آن بخش?" او گفت:.

بیکاری اعداد به صعود به عنوان ویروس قوی هستند

دلقک گفت که این بیماری همه گیر در ادامه به بازی او خواهد بود "شگفت زده" اگر منطقه نمی رسیدن به نرخ بیکاری دو رقمی اعداد.

برای بافت فلوریدا به بالا از 11.3 درصد بیکاری در ماه ژانویه سال 2010 در طول رکود بزرگ با توجه به فدرال رزرو اقتصادی سایت. وب سایت اطلاعات همچنین نشان می دهد که نرخ بیکاری به 13 درصد در اوت سال 2010 در ذغال سنگ و 13.1 درصد در ژانویه 2010 در لی.

در ماه مارس به طور کلی در ایالات متحده نرخ بیکاری دیدم 0.9 درصد افزایش به 4.4% که بیشترین بیش از نرخ ماه افزایش از ژانویه سال 1975 که دیدم 0.9 درصد افزایش با توجه به اداره آمار نیروی کار.

جیم دیوار مدیر ارتباطات با CareerSource جنوب غربی فلوریدا به پیش بینی های ماه آوریل جنوب غربی فلوریدا شماره آن منتشر خواهد شد در ماه مه خواهد بود "بسیار بالاتر از ماه مارس است."

دلقک گفت که با توجه به منطقه تکیه بر مهمان نوازی جنوب غربی فلوریدا به احتمال زیاد رنج می برند بیشتر در رابطه با بیکاری از کشور و برخی از مناطق دیگر کشور.

"که تقریبا یقین" او گفت:. "به عنوان اقتصاد و حرارت است ما دریافت بسیاری داغتر در جنوب غربی فلوریدا. اما زمانی که اقتصاد تصحیح ما بیش درست در جنوب غربی فلوریدا."

"این منطقه را ببینید در شهرستان سطح دو رقمی کاهش در تولید ناخالص داخلی در برخی از سال های پس از رکود اقتصادی سال 2008," دلقک اضافه شده است. "است که یک تابع از عدم ما تنوع در اقتصاد در حال حاضر."

دیوار اشاره کرد که لی و ذغال سنگ استان ها هم رسید و حدود 13 درصد بیکاری در اوج رکود بزرگ اما فلوریدا تنها به حدود 11 درصد است.

"که به دلیل" او گفت:. "ما در اینجا در جنوب غربی فلوریدا تکیه به شدت در اوقات فراغت و صنعت مهمان نوازی که همیشه نشان دهنده بیش از این ایالت بیکاری اعداد است."

بیشتر: فلوریدا می بیند افزایش تعداد مدعیان بیکاری با بیشتر به آمده در پی COVID-19

خبر خوب این است که دیوار معتقد است که این منطقه قادر خواهد بود به گزاف گویی سریعتر است از دیگر مراکز تاریخی و بیکاری بالا مانند رکود اقتصادی و رکود بزرگ.

او اظهار داشت که در اوج رکود بزرگ بیکاری 24.9 درصد در ایالات متحده در سال 1933 و در آنجا ماند بالاتر از 14 درصد تا سال 1940.

"این را از هفت سال به بازیابی" دیوار گفت.

کارفرمایان می تواند پیاده سازی تغییرات دراز مدت با توجه به همه گیر

دیوار با اشاره به ماه های اخیر و قبل از همه گیر به عنوان "یک داغ اقتصاد" و "کار متقاضیان در بازار که در آن وجود دارد شغل بیشتر از وجود دارد جویندگان کار."

"از آنجا که اقتصاد بسیار داغ بود مردم بودند استخدام متقاضیان هنگامی که آنها را لزوما باید یک موقعیت اما آنها دریافتند کسی که با مهارت های خوب و کار خوب اخلاق و آنها موقعیت برای این افراد است."

"در سه ماهه آخر سال 2019, ما همه رکورد بیکاری," او اضافه شده است.

گالری عکس: جنوب غربی فلوریدا ساکنان تحت تاثیر بیماری همه گیر کوروناویروس

او اظهار داشت که هر چیزی در زیر 4 درصد در نظر گرفته شده است به "اشتغال کامل" به معنی وجود یک شغل برای هر فرد است.

هنگامی که آن را بالاتر از 4% او وجود دارد گفت: "عواقب دیگر" از جمله کسب و کار با توجه به کاهش موقعیت در دسترس است.

این چیزی است که دیوار اشاره به عنوان "rightsizing" که در آن کسب و کار استخدام برخی از مرتب کردن بر اساس موقعیت و تحلیل و بررسی هوش مصنوعی و اتوماسیون برای کاهش مقدار از مردم آنها نیاز به استخدام.

و با این بیماری همه گیر را به آسمان بالا اعداد ظاهر می شود به طور مستقیم پس از یک اقتصادی خط داغ این نتیجه بسیار ممکن است.

در حال حاضر و پس از همه گیر است و بیش از کسب و کار خواهد شد که یک استخر بزرگتر از متقاضیان به انتخاب از و خواهد بود "بیشتر روشمند" را به عنوان آنها شروع آوردن بیشتر مردم در بعد از اخراج دیوار گفت.

دیوار گفت که برای مثال اگر یک کارفرما تا 50 فرد کسب و کار قبل از همه گیر شد و مجبور به ذخیره کردن همه آنها ممکن است هرگز به بازگشت به که 50 نفر در سطح.

"آنها سعی کنید به انجام بیشتر با کمتر," او گفت:.

بیکاری اعداد باعث فشار بر دولت به نفع سیستم

صدها نفر از هزاران نفر از شهروندان شده است تقاضا برای مزایای بیکاری در هفته های اخیر به عنوان همه گیر است منجر به بیشتر و بیشتر زیان کار است. در هفته پایان مارس 11 وجود دارد 181,293 جدید مدعیان در فلوریدا, با توجه به وزارت کار ایالات متحده. در کشور به طور کلی وجود دارد 5,245,000 فصلی تنظیم اولیه ادعا می کند که در هفته.

با بسیاری از مردم از کار هزاران نفر از فلوریدا تا به حال مسائل در تقاضا برای دریافت مزایای بیکاری با توجه به غیر قابل اعتماد سیستم. دولت را آنلاین اتصال پورتال که در آن متقاضیان قرار است به پرونده ادعا شده است یک منبع ثابت از نا امیدی برای بسیاری از.

"این فقط طول می کشد من در محافل" جانت کروز فورت مایرز resident گفت. "وب سایت پایین بود و به نام من و آن آویزان بر من زیرا آنها بیش از حد بسیاری از تماس گیرنده. این فقط یک کابوس است."

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: در اوایل ماه آوریل که سیستم بود نه رسیدگی به نیازهای شهروندان در "کافی" راه و صدور یک فرمان است که نقل مکان کرد تا از این ظرفیت برای آنلاین اتصال به سیستم و اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی کاغذ.

"من می دانم که وجود دارد بسیاری از مردم که بیکار هستند و من درک می کنم که ترافیک می تواند باعث یک تصادف" کروز گفت. "اما این مضحک است."

کروز 45 که مشغول به کار به عنوان یک نماینده بیمه در بونیتا اسپرینگز تخمین می زند که او حدود 20 ساعت استفاده از مزایای پس از او از دست او در اوایل ماه مارس. او قادر به فایل با موفقیت برای اولین بار در مارس 10, اما هنوز برای دریافت هر گونه مزایای.

"که 20 ساعت است که در آن من می تواند به دنبال یک شغل," او گفت:.

برخی افراد در سراسر کشور بوده و سازماندهی تظاهرات عمومی به تقاضا است که مقامات بیشتر در کمک به ساکنان خود را دریافت مزایای. یکی از این تظاهرات برگزار شد و روز چهارشنبه در کیپ کرال و دیگری برگزار شد و در مرکز شهر ناپل در روز جمعه.

ویکی تپه کیپ مرجانی مورد استفاده قرار گیرد به درایو یک کامیون مواد غذایی و او سوار برای بارگذاری و UberEats.

او در تلاش برای سازماندهی یک تظاهرات شنبه شب در جان پلازا در کیپ کرال اما به عنوان بسیاری از رسانه ها به عنوان اعضای معترضان نشان داد تا در اتومبیل خود را در پارکینگ: چهار نفر از هر. او می خواست به منظور بالا بردن آگاهی به عنوان او تا به حال برای دریافت هر گونه مزایای بیکاری.

"این پنج هفته در حال حاضر" هیل گفت. "آنها نبوده است قادر به اصلاح این مسائل است. سه هفته پیش دریافت کردم که متوجه من شد 'در انتظار بررسی است.' و این که بعد از بیدار شدن از خواب در ساعت پنج صبح و صرف ساعت ها و ساعت ها تلاش برای بدست آوردن چیزی انجام می شود."

حسن نیت صنایع جنوب غربی فلوریدا را پوشش می دهد که در پنج منطقه شهرستان از لی, Collier, Hendry ، Glades و شارلوت کار کرده است برای کمک به افرادی که از کار و تقاضا بالا است.

از طریق حسن نیت حرفه ای مراکز منابع, کارگران در حال کمک به مردم بیکار با پر کردن بیکاری برنامه به دست آوردن دسترسی به مواد غذایی و استفاده از مزایای دیگر.

او گفت که این مراکز در حال دیدن حدود 300 تا 500 نفر در هر هفته تماس و درخواست کمک و او پیش بینی می کند که دو برابر به زودی.

و حسن نیت خود را ضربه سخت شده توسط ویروس. تمام فروشگاه ها در منطقه جنوب غربی فلوریدا در حال حاضر بسته شده و کارولین جانسون منطقه معاون ارتباطات و توسعه گفت که این منطقه از بیش از 800 نیت کارکنان در حال حاضر عامل با کمتر از 10 درصد از نیروی کار خود را.

تمام کسانی که کار نمی کند در حال حاضر قرار داده شد و در دو هفته پرداخت کردند و بعد از آن آنها قادر به استفاده از مرخصی و زمان شخصی.

او گفت: فروشگاه های صندوق در حدود 50 ٪ از همه از حسن نیت را از برنامه ها و خدمات در منطقه است.

"با ما فروشگاه بسته بودن" او گفت:. "این یک ضربه به ما."

اخبار-مطبوعات خبرنگار دیوید دورسی کمک به این مقاله است.

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن