عمومی می گوید دولت به کم کردن سرعت در بحث تلفات جاده

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:31 PM EDT مارس 12 سال 2020یک نیروی کار به اتهام کمک به پیدا کرد

توسط ABDOOSNEWS در 24 اردیبهشت 1399

یک نیروی کار به اتهام کمک به پیدا کردن یک مسیر برای یک بزرگراه اصلی از تمپا منطقه به گرجستان صحبت سهشنبه در مورد فن آوری های نوظهور اما غرق ،

چندین گروه های زیست محیطی و ساکنان این منطقه صحبت می کرد در برابر این جاده که موظف در سال گذشته توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis.

این نشست حاضر با توجه به وضعیت محدودیت در اجتماعات بزرگتر از 10 با توجه به همه گیر.

بسیاری از سخنرانان عمومی گفت: آنها می خواهم برای دیدن دولت کاهش سرعت در جاده ها. مسیرهای شده اند انتخاب شده و ایده برای جاده نمی آمد از منابع سنتی.

Leatherback نادر: نادر leatherback لاک پشت دریایی خال دار تودرتو در Captiva

"برای حضور در این وبینار پایین تر است — و که شامل نیروی کار اعضا و روزمره فلوریدا که در مورد اثرات ویرانگر از این جاده ها گفت:" لیندسی متقابل با فلوریدا حفاظت از رای دهندگان. "این پروژه بد است برای ما آب حیات وحش بهداشت عمومی و جوامع روستایی. آن را سزاوار به طور کامل تایید و نه با عجله از طریق زمانی که مردم در زندگی و معیشت در معرض تهدید هستند. اقدام به جاده ها-به-خراب کردن پروژه به عنوان-است که در زمان بحران بی سابقه ای است که یک عمل بد دولت و اتلاف مالیات دهندگان دلار است."

دو نفر از اعضای عمومی صحبت در حمایت از تلفات جاده گفت: جاده ها تلفات ارائه خدمات پهنای باند به مناطق روستایی است که در حال حاضر لازم نیست که فن آوری است.

به نام Suncoast اتصال این بزرگراه به دنبال یک مسیر مشابه به عنوان بزرگراه 19 که امتداد شمال از خلیج تمپا به جنوب گرجستان است.

این یکی از سه بحث تلفات جاده پیشنهادی توسط DeSantis و تایید شده در اواخر سال 2019 جلسه قانونی.

و بسیاری به انتقاد از کل فرایند از آنجا که این ایده نمی آمد از دولت در بخش حمل و نقل و یا برنامه ریزان حمل و نقل به عنوان به طور معمول مورد برای بزرگراه ها و عمده شبکه حمل و نقل.

دوم تلفات جاده اتصال ناپل و اورلاندو مناطق و ممکن است استفاده از وضعیت موجود جاده 29 راست-از-راه در ذغال سنگ برای این مسیر.

SR 29 مرزهای فدرال پارک بزرگ Cypress ملی حفظ و فلوریدا پلنگ در پناهگاه حیات وحش.

انحراف از جاده به احتمال زیاد به این معنی است که اثرات زیست محیطی و در نتیجه بیشتر مسائل مربوط به مقابله با در طول تصویب و اجازه فرایند نیروی کار اند.

سومین پیشنهاد بزرگراه خواهد اتصال Suncoast جاده موجود فلوریدا شاهراه شبکه.

حامیان مانند فلوریدا حمل و نقل انجمن و فلوریدا اتاق بازرگانی و می گویند در علاوه بر این به بزرگراه آوردن پهنای باند به مناطق روستایی آنها را احتقان خاموش عمده دیگر سفر دالان آورد و رشد اقتصادی به جوامع محلی.

هر سه کشیده اند بیشتر انتقاد از افرادی که زندگی در این مناطق حداقل آنهایی که سخن گفته اند تا کنون در نیروی کار جلسات.

مشاوران و نقطه کارشناسان ارائه داد که چگونه فن آوری های مانند autonomous cars, گسترش شبکه های پهن باند و بیشتر در بزرگراه ها می تواند منجر به امن تر و حتی سریع تر سفر در دولت آفتاب.

"آن را نیز کاهش می دهد فضایی تولید گازهای گلخانه ای" گفت: نقطه مهندس راج Ponnaluri. "و آن را در استخدام اورژانس فن آوری برای ارائه حمل و نقل امن برای تمام کاربران جاده ها است."

گفت: برخی از این نشست و روند برنامه ریزی باید به تعویق افتاد تا coronavirus همه گیر شده است.

"بسیاری از مردم در حال حاضر در حال مبارزه برای زندگی خود و یا نگران حفاظت از خود را از تهدید فوری که COVID-19 شمار" گفت: مایکل مک گراث با باشگاه سیرا. "توانایی خود را به در نظر گرفتن طولانی مدت تهدید های زیست محیطی مانند پیشنهاد تلفات جاده بسیار محدود است.

"به عنوان نیروی کار اعضا و FDOT کارکنان شما باید در نظر گرفتن وضعیت اضطراری است که ما خودمان را پیدا کنید در داخل و پاسخ درآمده است. آن است که مضحک به انتظار طبیعی نامزدی عمومی پاسخ در طول این فرآیند برنامه ریزی است."

نظرات عمومی هنوز هم می تواند ساخته شده توسط ایمیل FDOT.Listens@dot.state.fl.us

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن