جنوب غربی فلوریدا درمانگاه ماری جوانا پزشکی میزبان اولین عروسی

اندرو اتکینز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:02 PM EDT Jul 13, 2020هنگامی که جیسون کول و classic vintage r

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

هنگامی که جیسون کول و classic vintage retro گادوین گفت: پاکستان خود را در 10 ژوئیه آن را در یک محل پر از خاطرات عشق و شفا برای آنها: کیپ مرجان را Columbia, مراقبت, درمانگاه شاهدانه پزشکی.

کول 44 و Godwin, 24, شده اند با هم حدود دو سال و هر دو شفا پیدا از طریق ماری جوانا پزشکی با هر که فلوریدا cardholders. گادوین با استفاده از آن مربوط به عوارض ناشی از درد پشت و کول تا حد زیادی ویژگی های خود را بهبود از سرطان کولورکتال به حشیش استفاده کنید.

"من می دانستم که آنچه که من نیاز به انجام است. من واقعا معتقد به حشیش به من کمک کند" کول گفت. "Thank God i'm still here."

گادوین گرفته شده توسط کول را روشن و چشم های آبی و کول سقوط در عشق با گادوین را شفقت و شخصیت و عشق به حیوانات — بين دو آنها یک سگ به نام چوپان و یک گربه به نام لوبیا.

"او مانند, مدرسه قدیمی, هیپی, واقعا, به عقب گذاشته, جذاب" Godwin گفت. "ما همان حس شوخ طبعی بنابراین ما هر دو یکدیگر است."

این Matlacha زن و شوهر, باند بیش از عشق مشترک خود را از طبیعت, هزینه های ناگفته ساعت ها در پیاده روی طبیعت و مکرر کایاک سفر به Calusa جزیره است. زمانی که گادوین اول گفت کول او را دوست داشتم او گفت: "این خیلی تغییر کرده من."

این جفت ارز وجود دارد گفت: هرگز یک سوال است که آنها خواهد ازدواج در هر نقطه دیگری اما مورد علاقه خود را داروخانه: Columbia مراقبت.

"ما واقعا مانند محل است که ما در حال انجام آن را در, به این دلیل که محصولات خوب هستند, مردم واقعا خوب" کول گفت. "آنها واقعا مهربان است."

بیشتر: درمانگاه ماری جوانا پزشکی در پاسخ به کروناویروس با 'گیاه سمت وانت'

و: Coronavirus همه بد نیست برای کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا

Arnetra Shettleworth معاون رئیس جمهور از عملیات برای کلمبیا مراقبت های جنوبی کشور گفت: کول و گادوین ازدواج در درمانگاه اولین از نوع خود است.

"که فقط به من می گوید که اسکودوی کیپ مرجان تیم مظهر همه چیز که کلمبیا مراقبت مخفف است که بیمار برای اولین بار," او گفت:. "در ساحل غربی فلوریدا است که یکی از مکان است."

نوشته اصلی Shettleworth گفت: Cole رسیده به ترتیبات به ازدواج در ناب ماری جوانا, تعطیلات, مارس 20. COVID-19 خراب کسانی که قصد دارد به طوری که آنها نقل مکان عروسی خود را به یک متفاوت شاهدانه تعطیلات — جولای 10.

اگر شما به نوبه خود عددی تاریخ 710, وارونه و عقب آن جادوها "نفت" — پس از تعطیلات به طور معمول جشن توسط کسانی که به روغن حشیش و کنسانتره Shettleworth گفت.

کلمبیا مراقبت از کارکنان و همه مهمانان — بین 15 و 25 — آیا پوشیدن ماسک کول گفت. Shettleworth گفت: اقدامات احتیاطی اضافی گرفته شد به نوبه خود محل از یک درمانگاه به محل برگزاری و عروسی رخ داده است پس از نزدیک از کسب و کار برای بعد.

اندرو اتکینز یک ناپل اخبار روزانه ویژگی های خبرنگار. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در andrew.atkins@naplesnews.com. برای حمایت از کار مانند اندرو, لطفا در نظر اشتراک: https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب