جنوب غربی فلوریدا فرودگاه بین المللی مسافر آمار کم سابقه خوانده شده را علامت دیده نمی شود پس از سال 1983

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:40 PM EDT 22 مه سال 2020تعداد مسافر برای ماه آوریل در جنوب غر

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399

تعداد مسافر برای ماه آوریل در جنوب غربی فلوریدا فرودگاه بین المللی آمار کمترین مجموع ماهانه از سال 1983 اولین سال است که در سوابق نگهداری می شدند.

فقط وجود دارد 53,379 عبور مسافران از طریق فرودگاه در ماه آوریل رکورد 95% افت از 1,111,558 مسافران که از طریق تصویب در مارس 2019 یک رکورد برای این ماه.

خاموش شدن ناگهانی دولت و اقامت در خانه سفارشات مربوط به COVID-19 کاهش یافته است ترافیک هوایی به نزدیکی وقفه در سراسر کشور است.

بیشتر: سقوط آزاد در هواپیمایی مسافری شمارش تاخیر جدید ر. و ترمینال

تعداد پروازها کاهش یافت و از 10,669 در ماه مارس به 3,471 در آوریل بدترین پس 3,207 در ماه جولای سال 1986.

"واکنش من بود و من تعجب نکردم چرا که من به ردیابی آن را" سعید بن سیگل مدیر موقت از لی شهرستان بندر مقام. "من شناخت که نوع رها کردن در ترافیک 95 درصد است و انتظار نمی رود در دراز مدت. در واقع ما در حال حاضر شروع به دیدن چیزهایی را بهبود بخشد."

ماهانه آمار تمایل به منتشر می شود هفته سوم از هر ماه. از زمان واقعی اطلاعات Siegel حدس زده ممکن است ترافیک خواهد بود حدود 70% یک علامت او به عنوان یک پیروزی اخلاقی.

این خبر خوبی است اما زمانی که شما در 95% شما آن را به عنوان اخبار مثبت" Siegel گفت. "ما در حال حرکت در مسیر درست است.

من می گویم شما یک نگاهی به سراسر کشور ما رتبه برای اندازه متوسط فرودگاه در بسیار بالا تا آنجا که به جهت ما در حال حرکت است. آن را خوب است برای دیدن که.

"ما تا به حال بسیاری از روز در ماه مارس که در آن ما خوش شانس بودند به دیدن حتی چند نفر. در حال حاضر ما در حال شروع به دیدن برخی از ترافیک بیشتر. مردم شروع به رسمیت شناختن همه احتیاطی که در حال گرفته شده نه فقط توسط شرکت های هواپیمایی, اما امتیازات رستوران ها و فرودگاه خود را. عموم مردم آغاز خواهد شد به دست آوردن برخی از اعتماد به نفس در سفر در کوتاه مدت است."

مارس سال 2020 مشخص سوم-کمترین ماهانه تعداد مسافران بیش از گذشته 37 سال از رکورد نگه داشتن و کمترین میزان از 52,045 مسافران در ماه سپتامبر سال 1983.

وجود دارد 1.1 میلیون مسافر در ماه ژانویه و 1.2 میلیون در ماه فوریه ادامه یک خط از 16 ماه متوالی در محیط ماهانه سوابق مسافر و بالغ.

بیشتر: 'من هیچ چاره ای جز به پرواز': تعداد مسافر را در جنوب غربی فلوریدا بین المللی در میان coronavirus نگرانی

و سپس در ماه مارس, وارد, آیا به عنوان COVID-19-اثرات مربوط. لیگ اصلی بیس بال لغو بهار آموزش بازی در مارس 12 و لی شهرستان رهبران علنی خواسته spring breakers برای رفتن به خانه مارس 19, که میان به ترافیک فرو بردن به 861,221 مسافران در ماه مارس 41.8 درصد کاهش از مارس 2019.

"و این دقیقا مانند هر دیگر فرودگاه در آمریکا گفت:" مایک بوید یک تحلیلگر صنعت در بوید گروه بین المللی. "آن را مانند شده است که در همه جا. از آنجا که هیچ کس می خواهد به پرواز چون ما پناه در جای قوانین. ما ترس از این بیماری است. ما در حال کشتن ما اقتصاد و آن را به قتل اقتصاد فلوریدا به عنوان به خوبی."

بوید گفت: 95% به 97% قطره در سراسر کشور شده اند استانداردهای صنعت برای ماه آوریل است.

"مردم نیست پرواز" بوید گفت. "که همه به آن وجود دارد. به آنها گفته شده است به پرواز نیست. و شما باید دیگر مسائل خاص به فلوریدا مانند تعطیلات ترافیک. برخی از هتل ها بسته شده اند. اما همه چیز شروع به بازگشت.

"آن را در راه اندازی. ما فکر می کنیم ما را ببینید بسیار قابل توجهی چرخش آشکار در هفته سوم از ماه آینده. در فلوریدا ما فکر می کنیم مسافرتی تعطیلات خواهد بود که برای اولین بار به عقب می آیند. فلوریدا احتمالا دیدن دوباره بجای اول برگشتن. هنگامی که شما در حال شروع از صفر و آهسته مهم نیست. ما فکر می کنیم در ماه دسامبر ترافیک خواهد بود در حدود 85 درصد از آنچه در آن بود در ماه دسامبر گذشته. بیکاری علیرغم وجود دارد رفتن به یک خواست بزرگ برای تعطیلات."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن