جنوب غربی فلوریدا بیمارستان نیاز پلاسما اهدا کنندگان برای بستری COVID-19 بيمار

لیز فریمن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 9:50 AM EDT May 22, 2020راسل مارتین نظر خود را خوش شانس داشتن تجربه خفیف

توسط ABDOOSNEWS در 3 اردیبهشت 1399

راسل مارتین نظر خود را خوش شانس داشتن تجربه خفیف بیماری از COVID-19 و متوجه می شود دیگران ممکن است شانس خود را با یک بازیابی سریع.

به عنوان به زودی به عنوان او آموخته است که او می تواند اهدای پلاسما با عفونت مبارزه با آنتی بادی به طور بالقوه کمک به افرادی که بیمار با بیماری او هدر رفته هیچ زمان.

او اهدا پلاسما در اوایل این هفته در مرکز خون جامعه در ناپل وابسته به NCH سیستم بهداشت و درمان.

"این یک احساس خوب" مارتین, 30, از ناپل گفت. "این می تواند کمک به مردم دیگر. آن را به طور بالقوه می تواند زندگی را نجات دهد."

NCH و لی بهداشت از دو بیمارستان سیستم در جنوب غربی فلوریدا در حال جمع آوری پلاسما کمک های مالی از کسانی که بهبود یافته اند از COVID-19.

پلاسما ممکن است در تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران مبتلا به این بیماری است و می تواند سرعت خود را بازیابی و به عقیده کارشناسان.

هر دو بیمارستان سیستم سایت برای کلینیک مایو مطالعه از "نقاهت پلاسما" درمانی برای COVID-19.

نقاهت پلاسما استفاده شده است پس از 1890s برای عفونت های دیگر و پتانسیل خود را برای مردم با COVID-19 است که مورد بررسی قرار گرفت.

غذا و دارو است و هماهنگی پژوهش با موسسات دانشگاهی و رهبران صنعت برای تسریع در توسعه آن و در دسترس بودن به عنوان یک پتانسیل درمانی برای COVID-19.

"همانطور که در هر تحقیقات بالینی مطالعه آن ناشناخته است اگر درمان خواهد شد و درمانی وجود دارد خطرات" دکتر لری Antonucci, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت لی بهداشت گفت: در سال های اخیر رسانه های توجیهی. "با این حال بر اساس استفاده از آن برای درمان عفونت های ویروسی دیگر محققان این فرضیه را مطرح کرد که پلاسما از بهبود بیماران ممکن است حاوی آنتی بادی است که ممکن است کمک به مبارزه با این بیماری است."

جنیفر Zavodny, 55 شد لی سلامت اولین اهدا کننده پلاسما در روز سه شنبه.

لی سلامت کارکنان که با این نسخهها کار در قبل از بیهوشی ارزیابی او نمی داند که چگونه او در معرض COVID-19 ماه گذشته. او ندارد در تماس با بيماران در کار.

او هم گفت که او خوش شانس بود که تا به حال علائم خفیف و از خود جدا برای سه هفته شروع مارس 30. Zavodny کردم نتیجه تست مثبت مارس 5.

وجود دارد بدون هیچ تردیدی او را به او اهدا پلاسما به عنوان به زودی به عنوان او می تواند.

"من فکر می کنم آن را بسیار جذاب" گفت: Zavodny از کیپ مرجان. "اگر من می تواند کمک کند فقط یک بیمار خارج از بیمارستان و بازگشت به خانه با خانواده خود را که همه چیز است. آن را بسیار شسته و رفته احساس."

NCH خون مرکز تا به حال سه پلاسما اهدا کنندگان تا کنون و دو COVID-19 بيمار شده اند, خون, با توجه به شانون سانچز مدیر اداری از مرکز خون.

تا کنون بیش از 1,040 سایت ها و 950 محققان پزشک در سراسر کشور امضا کرده اند برای شرکت در کلینیک مایو-led گسترش پروتکل با توجه به FDA.

"این درمان نشان می دهد وعده در توانایی خود را برای نجات زندگی," دکتر گفت: بث Shaz رئیس جمهور AABB که قبلا شناخته شده به عنوان انجمن آمریکایی از خون بانک ها.

ملی خون ارتباط بانک های ارائه راهنمایی به مراکز انتقال خون و بیماران در مورد پتانسیل پلاسما اهدا کنندگان.

موثر دوشنبه گذشته بیماران بستری لی بهداشت با COVID-19 می تواند واجد شرایط برای ثبت نام در این کارآزمایی بالینی و به طور بالقوه توان دریافت کنندگان تجربی پلاسما.

کلینیک مایو را پروتکل می گوید پلاسما است برای بستری بیماران مبتلا شدید یا تهدید کننده زندگی COVID-19 یا برای بستری بیماران در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید خود را بر اساس قضاوت پزشک با توجه به لی سلامت.

وجود معیارهای از پیش تعیین شده برای شامل شدن و حذف شدند برای COVID-19 بیماران برای دریافت نقاهت پلاسما با توجه به لی سلامت. در ضمن پلاسما باید در دسترس باشد و باید آن را مطابقت با خون بیمار ،

بستری به بیمارستان را تضمین نمی کند یک بیمار واجد شرایط برای محاکمه.

دکتر داگ Brust اصلی محقق در لی بهداشت برای مطالعه گفت: به اندازه کافی وجود ندارد در حال حاضر تحقیقات در مورد نقاهت پلاسما به عنوان یک روش درمانی برای بیماران مبتلا به فعال COVID-19.

"بسیاری از ناشناختهها. است که چرا ما در حال انجام این کارآزمایی بالینی," او گفت:. "مردم همیشه امیدوارم."

کلینیک مایو مطالعه مدت یک سال آزمایشی و اولیه آن هدف در دسترس بودن نقاهت پلاسما و دوم این است که چه مسائل ایمنی توسعه با انتقال او گفت:. مرحله بعدی این است که اثربخشی نقاهت پلاسما برای COVID-19, Brust گفت.

لی نیازهای بهداشتی پلاسما اهدا کنندگان برای مطالعه است. آن است که به درخواست افرادی که تا به حال تست مثبت برای COVID-19 و بهبود در نظر گرفتن آن است.

پلاسما اهدا کنندگان هستند نه بخشی از کارآزمایی بالینی; تنها پلاسما گیرنده Brust اضافه شده است.

اهدا کنندگان باید پیش از آزمایش مثبت برای COVID-19 و روشن شود از علائم و آنها را تحت بالینی غربالگری که شامل یک دوم COVID-19 آزمون از طریق بینی سواب آزمون با توجه به لی سلامت.

تست دوم باید منفی باشد و پس از آن فرد باید صبر کنید تا 14 روز برای اهدای این بیمارستان گفت.

همه پلاسما کمک های مالی جمع آوری شده توسط Lee سلامت خون مرکز استفاده خواهد شد به طور انحصاری برای لی سلامت بیماران است.

Brust گفت: وجود علاقه در میان افرادی که از بهبود COVID-19 به پلاسما اهدا کنندگان; او هیچ برآورد که چگونه بسیاری از به جلو خواهد آمد.

سانچز در NCH خون مرکز واقع در شمال ناپل بیمارستان گفت: دو راه وجود دارد مردم می تواند پلاسما اهدا کنندگان برای COVID-19 بيمار در NCH بیمارستان.

برای اولین بار است که با داشتن یک تست مثبت برای COVID-19 که به طور کامل بهبود یافتند و تحت یک دوم coronavirus تست منفی است که او گفت:. پس از دوم نتیجه منفی یک اهدا کننده منتظر 14 روز به عنوان تضمین بیشتری او است و او گفت:.

گزینه دوم این است که به چشم پوشی دوم COVID-19 تست و کمک کننده منتظر 28 قبل از اهدای پلاسما, او گفت:.

حتی اگر در دسترس بودن آزمون برای COVID-19 نوسان و برخی از مردم منتظر اولین آزمون NCH مرکز خون است ترویج یک گزینه دیگر برای پلاسما اهدا کنندگان.

"ما می توانید بروید یا راه" سانچز گفت. "هر دو قابل قبول است."

او پیدا کردن اهدا کنندگان بالقوه با داشتن یک زمان سخت شدن تست دوم بنابراین بسیاری از آنها در انتظار 28 روز به طور کامل علامت رایگان برای واجد شرایط.

مارتین دهنده در NCH خون مرکز آمار خود را 28th, روز شنبه هنگامی که او به پلاسما.

او مبتلا به این ویروس در اوایل ماه مارس زمانی که او رفت و اسکی در پارک سیتی یوتا که در آن خواهر خود زندگی می کند.

او شروع به احساس بیمار 11 مارس در پرواز با یک سرفه خفیف و به زودی به ایجاد یک تب و عرق سرد.

او خود قرنطینه و آزمایش از طریق هزاره پزشک گروه کردم و نتیجه 25 مارس.

فلوریدا وزارت بهداشت با او تماس روز بعد و در نتیجه او یک سفر مربوط به عفونت و او به زودی قادر به بازگشت به فعالیت طبیعی.

"من قطعا خودم را خوش شانس است که من یک مورد بسیار خفیف گفت:" مارتین یک سرپرست برای یک شرکت ساخت و ساز در ناپل.

او بدن درد اما هیچ تنگی نفس. او همیشه سالم و ارقام است که به کمک بدن خود را مبارزه با این بیماری است.

"من من از دست دادن حس بویایی," او گفت:.

پتانسیل پلاسما اهدا کنندگان باید خود را اولین نتیجه تست مثبت بر روی فایل و یا آنها می توانند یک کپی از آن را به مرکز خون در جنوب ناپل بیمارستان سانچز گفت.

نقاهت پلاسما اهدا کنندگان باید سالم باشد تا زمانی که آنها می آیند برای غربالگری و برای اهدای, او گفت:.

"ما با تکیه بر کمک کننده به علامت رایگان," او گفت:.

جمع آوری پلاسما از بیماران شامل apheresis اهدای خون از طریق یک دستگاه که جدا از اجزای خون به جمع آوری پلاسما و بازگشت به اجزای دیگر به اهدا کننده. در آن طول می کشد حدود 45 دقیقه برای اهدا کننده سانچز گفت.

برای اطلاعات به یک اهدا کننده پلاسما در لی سلامت تماس 239-343-2332 یا ایمیل در COVID.plasma@LeeHealth.org.

برای NCH پلاسما دهنده برنامه تماس بگیرید 239-624-6504 و یا بازدید www.givebloodcbc.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب