جنوب غربی فلوریدا رویداد مرکز بسته می شود به طور دائم در بونیتا اسپرینگز بیش از coronavirus صنعت نگرانی

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:55 PM EDT مه 6 2020جنوب غربی فلوریدا رویداد مرکز بسته شده ا

توسط ABDOOSNEWS در 18 اردیبهشت 1399

جنوب غربی فلوریدا رویداد مرکز بسته شده است درهای خود را به طور دائم در بونیتا اسپرینگز. دلیل: coronavirus و نگرانی در مورد آینده صنعت سرگرمی.

از برگزاری کنسرت با اعلام این خبر بعد از ظهر چهارشنبه از طریق ایمیل و Facebook. آن بسته شده بود به طور موقت از اواسط ماه مارس به دلیل اجتماعی فاصله و فلوریدا اقامت در خانه سفارش دهید.

"60 روز گذشته دشوار بوده است به دور از فشار کنسرت و رویداد کسب و کار کردند." "زمان قابل توجهی صرف شده است بررسی چالش های این صنعت در حال حرکت به 2021 گیری آنچه در جریان است به امن ترین برای حامی و هنرمند به طور یکسان.

"در حالی که اجتماعی فاصله برای مخاطبان ممکن است به نظر می رسد امکان پذیر پشتیبانی از قرار دادن در یک کنسرت خواهد بود از روی حیله و تزویر برای هنرمندان است. وجود دارد بسیاری از جنبه های و بسیاری از ناشناختهها است که ما را ساخته اند این مشکل تصمیم به توقف عملیات."

مرکز افتتاح شد در ماه ژوئن 2016 در بازسازی Eckerd فروشگاه های مواد مخدر در بنیتا جاده ساحلی. صاحبان فعلی ریچارد و جنیفر Shanahan در زمان بیش از کسب و کار در تابستان زیر است.

جنیفر Shanahan گفت: بسته شدن این مرکز به یک تصمیم گیری دشوار است برای آنها را.

"غمگین است" او گفت:. "من به طور کامل ویران کرد چرا که از خون و عرق و اشک ریچارد و من به آن چیز است. اما ما تا به حال شگفت انگیز را اجرا کنید!"

مرکز جذب بسیاری از موسیقی شناخته شده اعمال در آن چهار سال از جمله طرقه, کالاهای اساسی, Melissa Etheridge, John Waite جورج کلینتون Kenny Wayne Shepherd, Kellie Pickler, سه, سگ, شب, Ted Nugent, Crystal Gayle, Jefferson, کشتی فضایی Maxi Priest استیو Earle, The Wailers و دان مکلین.

Shanahan ارسال شده در اخبار در Facebook در مورد 3:40 p. m. دوشنبه. در عرض یک ساعت بیش از 80 نفر سمت چپ نظر از غم و اندوه و پشتیبانی.

"بنابراین با عرض پوزش به شنیدن این" نوشت Cyndee Deltoro از ناپل. "ریچارد و جنیفر فوق العاده هستند افرادی که واقعا قرار دادن قلب خود را به SWFL رویداد مرکز."

تام E. Gordon ناپل نوشت که او تا به حال بسیاری از خاطرات از محل. "همه شما در حال آوردن درجه عمل به SWFL. شما باید بسیار افتخار از این موفقیت. براوو!"

دلیل بسته شدن نداشت مالی یکی Shanahan گفت. "ما تا به حال بسیار بزرگ شود. ما تا به حال عوامل آماده به خط استعدادهای درخشان برای سال آینده است."

او مقصر این عدم قطعیت در مورد آینده صنعت سرگرمی. بسیاری از کارشناسان بهداشت می گویند coronavirus می تواند با ما از طریق پاییز و زمستان — و شاید حتی یک سال دیگر یا دو.

که تا به حال یک اثر در برنامه ریزی تور کنسرت — که بسیاری از آنها لغو شده Shanahan گفت.

"این فقط در مورد که 90 دقیقه از موسیقی است که می رود," او گفت:. "کسی مثل Melissa Etheridge او تیم می رسد در ساعت 8 صبح به مدت 8 ساعت نشان می دهد (در شب). آن را بسیار تیم بودن در چنین نزدیکی به منظور تسهیل در یک روز نشان می دهد اجازه دهید به تنهایی اجرا از بسیاری از مکان های.

"اگر وجود دارد یک بیماری در گروه و یا اگر آنها را به یک محل شب قبل از و یا چیزی شبیه به آن چه یقین است که فرد در ردیف جلو رفتن به امن در محل? من نمی دانم."

جنوب غربی فلوریدا مرکز رویداد تا به حال به غیر روحانی کردن آن 52 تمام وقت و پاره وقت کارکنان Shanahan گفت. محل قبلا لغو تمامی کنسرت باقی مانده برای فصل.

Shanahan گفت: او را از دست محل مشتریان خود و کنسرت. اما او می خواهد به نگه داشتن همه راحت و امن ،

"اولین و مهمترین این است که ایمنی از مشتریان ما و هنرمندان است که از طریق" او گفت:. "و ما فقط مطمئن شوید که چه forseeable آینده به نظر می رسد."

در اینجا متن کامل این اطلاعیه:

جنوب غربی فلوریدا مرکز رویداد بسته شدن پرده

بونیتا اسپرینگز فلوریدا – جنوب غربی فلوریدا رویداد مرکز بافته شده خود را به تار و پود جامعه بیش از سه سال گذشته است. ما به این کسب و کار با شرایط باقی ماند اما در آن انتخاب و با شور و شوق. اگر چه اهداف ما بودند رفیع, ما موفق به ساخت یک رویداد موفق مرکز جلوتر از استاندارد صنعت است. آن شده است یک هیجان برای توسعه مخاطبان وفادار که با استقبال برخی از سفر هنرمندان به جامعه ما و به میزبانی رویدادهای خاص خود را در فضاهای.

زمانی که Covid-19 زده هدف اصلی ما این بود که به نگاه کردن برای ما دارندگان بلیط. آن را بسیار برای ما مهم است که مشتریان ما را قادر به دریافت بازپرداخت بدون فشار از ما فروش بلیط شرکت. با بسیاری از کنسرت در سراسر جهان بودن "به تعویق افتاد" و با استفاده از همان فروش بلیط پلت فرم ما به سرعت تصمیم به لغو همه نشان می دهد ما اجازه می دهد مشتریان به پرداخت بلافاصله. ما می دانیم که آن را به بهترین تصمیم گیری به عنوان پس از فروش بلیط پلت فرم متوقف بازپرداخت اما 100% از ما دارندگان بلیط دریافت بازپرداخت.

60 روز گذشته دشوار بوده است به دور از فشار کنسرت و رویداد کسب و کار است. زمان قابل توجهی صرف شده است بررسی چالش های این صنعت در حال حرکت به 2021 گیری آنچه در جریان است به امن ترین برای حامی و هنرمند به طور یکسان. در حالی که اجتماعی فاصله برای مخاطبان ممکن است به نظر می رسد امکان پذیر پشتیبانی از قرار دادن در یک کنسرت خواهد بود از روی حیله و تزویر برای هنرمندان است. وجود دارد بسیاری از جنبه های و بسیاری از ناشناختهها است که ما را ساخته اند این مشکل تصمیم به توقف عملیات.

ما همیشه اعتقاد داشته و در "تعقیب تک شاخ"; استعداد احتمالا مناسب برای محل اندازه ما. ما خوش شانس بوده که به استقبال Melissa Etheridge, Amy Grant طرقه, کالاهای اساسی, رابرت کری, امریکا, سه, سگ, شب, Kenny Wayne Shepherd, فقط به نام چند. آن لذت بردن ما به محل انتخاب برای هر عروسی Quinceanera جلسه کسب و کار و جمع آوری کمک. با تشکر از شما جنوب غربی فلوریدا برای استقبال از ما و استقبال از آنچه که ما قادر به ارائه به جامعه است. ما برای همیشه سپاسگزار.

صمیمانه

جنیفر و ریچارد Shanahan

صاحبان



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب