جنوب غربی فلوریدا انتخابات دفاتر تشویق رای-با-ایمیل و رأی گیری برای جلوگیری از coronavirus قرار گرفتن در معرض در انتخابات

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 1, 2020جنوب غربی فلوریدا انتخابات

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399

جنوب غربی فلوریدا انتخابات در حال ساخت یک بزرگتر فشار به مردم برای رای دادن در اوایل و یا از طریق پست در این سال محلی و ریاست جمهوری نژادها برای جلوگیری از خسته کننده به مراکز رای دهی که به احتمال زیاد کوتاه کارکنان به دلیل coronavirus.

Lee شهرستان سرپرست از انتخابات شروع به ارسال رای توسط برنامه های کاربردی ایمیل به شهرستان خانواده ها آغاز و تا روز دوشنبه. ذغال سنگ شهرستان از طریق پست و یادآوری و رای گیری توسط برنامه های کاربردی ایمیل در مارس 17 به همه به طور فعال در ثبت نام رای دهندگان نه تنها به خانواده ها.

لی شهرستان mailers در حال رفتن به در مورد 375,000 خانوارها در هزینه در حدود $54,000 گفت: انتخابات دفتر سخنگوی ویکی کالینز.

"آنها را به هر صندوق پستی در شهرستان" کالینز گفت.

از ذغال سنگ شهرستان در دفتر صرف $134,000 سال جاری چاپ و پستی و اعلامیه و رای-با-ایمیل فرم های درخواست به همه ثبت نام رای دهندگان.

فلوریدا کاربردی برای انتخابات فدرال کمک های اولیه به عنوان بخشی از coronavirus امداد لایحه. این امر شامل کمک های مالی برای کمک به پوشش هزینه های رای-با-ایمیل کارت پستال به دست آوردن تجهیزات حفاظت شخصی برای نظرسنجی کارگران و بهبود امنیت سایبر برای انتخابات دفاتر.

استخدام داوطلب نظرسنجی کارگران که معمولا در حال بازنشستگان شده است یک چالش خاص به عنوان COVID-19 pandemic همچنان به گسترش گفت: Trish رابرتسون سخنگوی ذغال سنگ شهرستان سرپرست از انتخابات است.

بیشتر: چگونه خواهد coronavirus تامین امنیت انتخابات نگرانی تاثیر 2020 رای گیری ذغال سنگ در شهرستان ؟

نمرات نظرسنجی کارگران مورد حمایت خارج در طول ریاست جمهوری اولویت اصلی در ماه مارس به عنوان تعدادی از coronavirus موارد شروع به سرعت در سراسر دولت است.

"این یک اسکلت خدمه بود که کار در بسیاری از این رای گیری سایت" رابرتسون گفت. "آنها انجام یک کار فوق العاده است, اما ما در حال آماده شدن برای دیدن وضعیت دیگری که در آن انتخابات کارگران احساس نمی امن به اندازه کافی در یک رای گیری در محل."

او افزود که مصاحبه برگه های رای توسط ایمیل و رای گیری اولیه نیز امن تر برای رای دهندگان که در غیر این صورت ممکن بود خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19 در مشغول مراکز رای دهی در روز انتخابات.

تشویق رای گیری اولیه و پست الکترونیکی-در برگه های رای که هیچ چیز جدید است. اما انتخابات دفاتر در لی و ذغال سنگ استان ها می گویند که آنها را تقویت فشار خود را در این سال از طریق اجتماعی و رسانه های سنتی.

غیر-انتخابات-روز رای گیری تبدیل به یک ستیز موضوع در طول این گرم انتخابات سال است.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و وزیر خارجه لورل لی در چهار شنبه پرسید: یک قاضی فدرال به اخراج یک مورد ثبت شده توسط لیبرال گروه های ذینفع به دنبال به آن را آسان تر برای رای دادن از طریق پست بیشتر تشویق به رای گیری, اخبار, خدمات فلوریدا گزارش شده است.

— مورد تحکیم دعاوی حقوقی توسط گروه ها از جمله اولویت های ایالات متحده آمریکا, رویای مدافعان Alianza برای پیشرفت و شاکیان فرد — به دنبال تمدید رای-توسط-mail مهلت و نیاز است که دولت و شهرستان های انتخاباتی افزایش رای دهندگان توسعه.

پوشش مرتبط: Lee ذغال سنگ نظرسنجی کارگران رها کردن به عنوان coronavirus گسترش می یابد

این گروه همچنین می خواهید به نیاز به انتخابات به پرداخت هزینه پستی در پست الکترونیکی-در برگه های رای. لی شهرستان انجام داده است که پس از سال 2014 کالینز گفت. ذغال سنگ شهرستان نیست.

ایالت بیش از 2.6 میلیون نفر رای دادند و از طریق پست در سال 2018 دورۀ انتخابات نزدیک به یک سوم از کسانی که بازیگران برگه های رای. که به شدت بالاتر از 1.7 میلیون فلوریدا که پس از طی یک دورۀ در سال 2014.

بیش از 149,000 Lee County ساکنان رای دادند از طریق پست در سال 2018 یا حدود 51 درصد از رای دهندگان که در سال, دولت, سوابق نشان می دهد. در Collier 59,566 را — نزدیک به 38 درصد از آراء بازیگران.

حتی پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و در برخی از رسانه های محافظه کار را مورد انتقاد پست الکترونیکی-در رای گیری به عنوان یک درب عقب به تقلب انتخابات.

طرفدار حق رای Brennan Center for Justice گفت: تعدادی از شناخته شده موارد تقلب ناشی از پست الکترونیکی-در برگه های رای است "infinitesimally کوچک است."

هنوز یک کمیسیون دو حزبی در انتخابات اصلاحات به این نتیجه رسیدند در سال 2005 است که پتانسیل برای تقلب وجود دارد به خصوص در ایالات متحده است که لازم نیست که اقدامات سختگیرانه به منظور بررسی آراء مانند امضای چک. فلوریدا دارای یک روند برای تایید امضا در پست الکترونیکی-در برگه های رای.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود رای دادند از طریق پست در این سال را انتخابات ریاست جمهوری, اولویت اصلی در, فلوریدا, با توجه به گزارش در اوایل سال جاری توسط South Florida Sun-Sentinel.

در سال های اخیر انتخابات دفاتر شده است ارسال رای-با-ایمیل درخواست فرم قبل از هر چرخه انتخابات — دو بار در انتخابات ریاست جمهوری اولویت اولیه و کلی انتخابات سال است.

بیشتر: به عنوان تهمت انتقاد شدید رای الکترونیکی انتخابات مقامات در ساراسوتا و گاو دریایی می گویند آن را امن و

یک رای-با-ایمیل درخواست رای گیری تنها ممکن است توسط ساخته شده ثبت نام رای دهندگان که رای دهندگان را قیم قانونی و یا "فوری" از اعضای خانواده — همسر و فرزند و پدر و مادر خواهر و برادر و همسر و فرزند همسر پدر و مادر همسر خواهر و برادر همسر پدربزرگ و مادر بزرگ.

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن