Coronavirus فلوریدا: عفونت و مرگ و میر در ادامه به افزایش

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 3:34 PM EDT Jul 11, 2020اعداد در

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

اعداد در فلوریدا همچنان به روند صعودی برای coronavirus عفونت بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر.

دولت به وزارت بهداشت گزارش دیگری 10,360 موارد شنبه – پنجمین بار در نه روز روزانه تعداد بالغ بر بیش از 10 ، 000.

به گفته مقامات در حال حاضر وجود دارد در مجموع 254,425 تایید موارد COVID-19 عفونت های ثبت شده در فلوریدا و 4,197 مرگ و میر پس از اولین مورد گزارش شده در ماه مارس است. یکی دیگر از 421 نفر در بیمارستان بستری شدند بین جمعه و شنبه در آوردن کل تجمعی به 18,023. دولت است نه پیگیری بهبود.

همچنین روز شنبه دولت گفت: این ویروس ادعا کرد یکی دیگر از 95 زندگی می کند و نسبت 466 مرگ و میر به بیماری در آخرین هفت روز است.

با توجه به دولت داده, گزارش روزانه, شماره های گرفته شده باید به معنی تمام کسانی که مرگ و میر و موارد رخ داده در 24 ساعت دوره گزارش. حتی رژیم صهیونیستی. ران DeSantis روز شنبه گفت که تمام "اطلاعات ممکن است در آمده در منسجم مد."

DeSantis صحبت می کرد به خبرنگاران در برادنتون در مدت کوتاهی پس از آخرین شماره بیرون آمد. فرماندار گفت: دولت تمرکز بر حفاظت از آسیب پذیرترین ذکر اخیر سنبله در موارد بوده است در میان افراد جوانتر از 55 در حالی که این ویروس به شمار بزرگترین تهدید برای کسانی که بیش از 65.

او اعلام کرد فلوریدا بيمارستان خواهد بود دریافت منابع از داروی ضد ویروسی remdesivir است که نشان داده شده است به کاهش خطر مرگ است. و DeSantis گفت: یکی دیگر از 1000 قرارداد پرسنل پزشکی مستقر خواهد شد در سراسر ایالت برای کمک به بیمارستان های مقابله با تعداد COVID-19 بيمار.

در ده روز اول ماه جولای فلوریدا بیمارستان بستری به طور متوسط 319 coronavirus بیماران در روز و یا در مجموع 3,198 سوابق نشان می دهد. که در مقایسه با ماه ژوئن هنگامی که تعدادی از بیمارستان بیماران مبتلا به این ویروس رشد 3,594 برای روزانه به طور متوسط 119.

"آنها رو تخت; آنها می توانند به پایین تخت" DeSantis گفت. "آنها فقط نیاز به مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی مردمی برای کارکنان تخت."

درمان COVID-19 "بسیار فشرده" او اضافه شده است. "وجود دارد (هستند) بسیاری از مراحل در شرایط انزوا. بدیهی است که بسیاری از مردم درگیر هستند, در تست از افرادی که به بیمارستان می آیند."

فلوریدا شروع به بازگشایی اقتصاد آن ممکن 4 با رویکرد DeSantis به نام "کوچک عمدی روشمند – نسبت به آینده امیدوار تر."

در هشت هفته گذشته رستوران ها سالن های ورزشی و موسسات خرده فروشی که حاضر به دنبال اجتماعی-فاصله دستورالعمل اجازه داده شد به بازگشایی شده است. در آن زمان فلوریدا به عنوان یک COVID-19 کانون همراه با تگزاس و آریزونا که همچنین محدودیت برداشته.

میله اجازه داده شد برای باز کردن به مدت سه هفته در ماه ژوئن قبل از آنها اساسا بسته دوباره پس از آنچه DeSantis به عنوان یک "whack-a-mole" رویکرد در اجرای قوانین است.

پس از این مرحله به مرحله در بازگشایی دولت در ماه مه تعداد موارد افزایش یافته است و بیش از شش بار از 42,402 گزارش شده در مارس 13, و تعدادی از بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر بیش از دو برابر شده.

دولت اپیدمیولوژی جمعه گفت: اعداد نیست رنگ یک تصویر کامل از بهداشت و درمان اضطراری که در برابر دولت است.

مگان Gumke شهادت در مورد یکی از چندین اطراف دولت — به دنبال سرنگونی یک محلی اجباری ماسک فرمان; در این مورد در Leon County است.

بیشتر: قاضی فلسطين Leon County, ماسک فرمان می گوید آن را ندارد هر گونه نقض حقوق اساسی'

او به نظر می رسد به توافق با مقامات بهداشت فدرال که می گویند گسترش ویروس بسیار گسترده تر از مستند شده است.

Gumke مقایسه شناخته شده تعداد موارد فقط به "نوک" از یک کوه یخ: "تاثیر واقعی به جامعه است که در زیر آب است. وجود دارد قطعا بیشتر موارد وجود دارد که ما در مورد نمی دانم."

بعد جمعه یک قاضی را رد کرده و با چالش قانونی.

کروناویروس در Leon County

  • فلوریدا وزارت بهداشت گزارش اضافی 33 coronavirus موارد در Leon County شنبه. تجمعی در مجموع در حال حاضر 2,194 دفاع کند گرفته شد.
  • آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان گزارش وجود دارد و در 42 بيمار در بخش مراقبت ويژه در تالاهاسی یادبود بهداشت و درمان و 11 در ICU در پایتخت مرکز پزشکی منطقه ای.
  • TMH گزارش خود داشبورد شنبه که تعدادی از "زمان مثبت بستری موارد" بود 35.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن