به زودی شما می توانید رفتن به ورزشگاه! اما شما نمی توانید با استفاده از دوش یا قالبهای وجود دارد.

گفت: "آن را به تگزاسی یا نه ما باز باقی می ماند و یا در واقع باز کردن حتی بیشتر" رژیم صهیونیستی است. ابوت دوشن

توسط ABDOOSNEWS در 17 اردیبهشت 1399

گفت: "آن را به تگزاسی یا نه ما باز باقی می ماند و یا در واقع باز کردن حتی بیشتر" رژیم صهیونیستی است. ابوت دوشنبه اعلام کرد شل شدن بیشتر از COVID-19 محدودیت: اکثر بلافاصله باز کردن تخت برنزه سالن باربر مغازه مو و ناخن سالن و مارس 18 okaying ورزشگاه و امکانات ورزشی برای بازگشایی, البته بدون دسترسی به دوش یا کمدهای.

به عنوان طولانی به عنوان غیر ضروری کسب و کار دنبال همان به عنوان اقدامات احتیاطی ضروری کسب و کار ابوت معتقد است آنها می توانند باز و همچنان به کار گیرند در حالی که حاوی گسترش COVID-19.

هنوز حتی یک فرماندار به عنوان gung ho به عقب بر گردیم به حالت عادی عملیات کسب و کار به عنوان ابوت نمی تواند به رفتن پیش به میله. او دعوت صاحبان نوار به کار با دولت او به شکل یک راه برای احتمالا بازگشایی با توجه به این که کل ایده میله است برای گرد هم آوردن مردم نه نیاز به آنها را به فاصله اجتماعی خود را.

و او گفت که اگر موارد مثبت و COVID-19 مرگ و میر سنبله دوباره اقدامات ممکن است گرفته شود باید منجر به محدودیت در مناطق خاص. "این می تواند منجر به برخی از شهرستانهای داشتن به اعمال استانداردهای سختگیرانه تر."

اعتراف "ما کاملا وجود دارد و در عین حال" ابوت گفت: میزان coronavirus تست در تگزاس ramped تا به خصوص در هفته های اخیر.

در اعلام خود را در "توضیحات و تغییرات" ابوت گفت: برای مراسم یادبود تدفین و مراسم عروسی "همه آنها تحت درمان همان کلیسا" اجتماعی, فاصله صندلی مورد نیاز است. او اضافه کرد که "ما به شدت تشویق در معرض خطر جمعیت به تلاش برای تماشا و یا شرکت از راه دور" و اضافه کرد که تقریبا 75 درصد از مرگ و میر در تگزاس به دلیل COVID-19 شد افراد 65 ساله و مسن تر.

او همچنین توصیه می شود که از ارائه دهنده خدمات خود را کنار بگذارند تعیین ناحیه برای در خطر جمعیت.

مراسم عروسی باید با استفاده از همان نوع از شیوه های مورد استفاده توسط رستوران ها از جمله محدود کردن تعدادی از مهمانان به 25 درصد از نرمال اشغال با جداول شش فوت از هم جدا.

سواحل است. دریاچه و قایق سواری در رودخانه به درمان می شود با همان استاندارد به عنوان پارک که به معنی حفظ جدایی.

شروع جمعه, مه 8, لوازم آرایشی سالن باربر مغازه ها, سالن مو, ناخن سالن و taning سالن می تواند باز. محدودیت شامل یک مشتری در هر سبک مگر اینکه یک مشتری در حال انتظار برای سرویس. انتظار مشتری باید صبر کنید مگر اینکه خارج وجود دارد شش پا اجتماعی فاصله داخل.

همچنین شروع مارس 8, استخرها ممکن است با محدودیت های خود را با سطح اشغال.

آغاز چهار شنبه, مارس 18 ورزشگاه و امکانات ورزشی می تواند به 25 درصد ظرفیت است. "برای اولیه مدت زمان دوش و رختکن باید بسته باقی می ماند," ابوت گفت. خبر خوب: دستشویی در این امکانات ممکن است. تمام تجهیزات باید ضد عفونی پس از هر بار استفاده و مشتریان باید دستکش بپوشید که پوشش تمام دست و انگشتان.

همچنین آغاز مارس 18, ساختمان های اداری ممکن است باز با 25 درصد کل دفتر نیروی کار و اجتماعی فاصله. در مناطق که در آن است که امکان پذیر نیست ابوت پیشنهاد پلکسی گلاس موانع باید قرار داده شده بین کارگران است. او همچنین پیشنهاد مبهوت کار شیفت بنابراین هر کس نیست funneling از طریق همان درب به کار می آیند.

تگزاس آموزش و پرورش کمیسر مایک Morath صحبت در مورد چگونه 2020 مراسم فارغ التحصیلی ممکن است انجام تگزاس مدارس. آنها عبارتند از:

کاملا مجازی مراسم که به طور کامل آنلاین با استفاده از ویدئو کنفرانس و یا فن آوری های دیگر.

ترکیبی مراسم که شامل مجموعه ای از فیلم ها از دانش آموزان به رسمیت شناخته شده در فرد به عنوان آنها جشن فارغ التحصیلی در گروه های کوچک.

وسیله نقلیه مراسم که در آن دانش آموزان و خانواده های آنها صبر در اتومبیل های خود را در حالی که فارغ التحصیلان رشته های دیگر به رسمیت شناخته شده در زمان خود را با خانواده در کنار آنها.

آزاد در فرد مراسم که در حال حاضر مجاز برای شهرستانهای استان به شرح زیر است:

بین 15 مه و مه 31, یک مراسم در فضای باز ممکن است در یک روستایی شهرستان است که دارای یک گواهی به عنوان شرح داده شده در فرمانداری گزارش به باز تگزاس باقی می ماند که در اثر 7 روز قبل از مراسم.
یک مراسم در فضای باز ممکن است در هر Texas شهرستان و یا بعد از 1 ژوئن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن