سم بنکمن فرید از شرایط خود در زندان می گوید!

سم بنکمن فرید (SBF) که زمانی به عنوان یک اعجوبه در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته می شد، اکنون پس از محکوم شد

توسط مدیر سایت در 24 اردیبهشت 1403

سم بنکمن فرید

سم بنکمن فرید (SBF) که زمانی به عنوان یک اعجوبه در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته می شد، اکنون پس از محکوم شدن به سازماندهی یک طرح کلاهبرداری چند میلیارد دلاری در FTX، مجبور است خانه مجلل خود را برای دوران محکومیت خود به فروش برساند.

زندگی بنیانگذار FTX در زندان بروکلین

در مصاحبه ای که در بازداشتگاه متروپولیتن (MDC) بروکلین انجام شد، سم بنکمن فرید در مورد زندگی جدید خود صحبت کرد.

او که دیگر ثروتی ندارد، اکنون در یک خوابگاه با 35 زندانی زندگی می کند. او با وجود تلاش برای سازگاری با تماشای فیلم و بازی های ویدیویی، شبح گذشته و نامشخص بودن آینده اش بر روزهای او سایه افکنده است.

SBF بر موضع بی گناه بودن خود ایستاده است

سم بنکمن فرید با حفظ موضع بی گناهی خود، سقوط FTX را به شرایط ناگوار بازار و “توصیه های حقوقی ضعیف” نسبت می دهد.

او مدعی است که بحران نقدینگی و عملکرد بانکی توسط رقبا تشدید شده است و ادعا می کند که اگر هنوز در FTX قدرتی داشت می توانست آن را نجات دهد. او همچنین با اشاره به دخالت کارولین الیسون ادعا می‌کند که فشار مشاوران حقوقی باعث سمت گرفتن او در شرکت آلامدا ریسرچ شده است، اما او اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی را انکار می‌کند.

SBF قول داد بی گناهی خود را ثابت کند

بنیانگذار FTX سرنوشت خود را نپذیرفته است، و قول داده است که بی گناهی خود را با  درخواست تجدید نظر علیه حکم 25 ساله زندان خود ثابت کند.

تیم حقوقی او استدلال می کند که این محکومیت بر اساس یک تصویر ناقص و یک روند ورشکستگی عجولانه است، و سالیوان و کرامول را به دلیل هدف قرار دادن ناعادلانه او متهم کردند.

فروپاشی FTX شوک بزرگی به جامعه کریپتو وارد کرد

پیامدهای فروپاشی FTX شوک بزرگی را در سراسر جامعه کریپتو وارد کرده است. این صرافی برای بازپرداخت بستانکاران و کاربران در حال نقد کردند دارایی های خود است. سرمایه‌گذاران اکنون محتاطانه عمل میکنند و کل بازار ارزهای دیجیتال با عدم اطمینان مواجه است.

شکست FTX همچنین موجی از بررسی های نظارتی جهانی را به راه انداخته است و دولت ها برای جلوگیری از اتفاقات مشابه چارچوب های سخت گیرانه تری را اجرا میکنند.

همانطور که SBF برای ثابت کردن بی گناهی خود مبارزه می کند و دنیای ارزهای دیجیتال با پیامدهای سقوط FTX دست و پنجه نرم می کند، از این حماسه به عنوان یک داستان هشدار دهنده در مورد خطرات و عواقب جاه طلبی های کنترل نشده در صنعت ارزهای دیجیتال ساد میشود.

منبع

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن