Sindhu دیگران افزایش آگاهی در مورد قاعدگی, سلامت و بهداشت

Rajkummar Rao.توسط دورگا CHAKRAVARTYاو با تسلط به هنر قابل توجه یک تعادل بین تحسین در فیلم هایی مانند "شهيد" و

توسط ABDOOSNEWS در 13 خرداد 1399
Rajkummar rao
Rajkummar Rao.

توسط دورگا CHAKRAVARTY

او با تسلط به هنر قابل توجه یک تعادل بین تحسین در فیلم هایی مانند "شهيد" و "علیگر" در یک دست و با کیفیت اصلی هنرمندان به عنوان "لبا" و "بریلی ضلع کی Barfi" از سوی دیگر است. Rajkummar Rao, یکی از بهترین بازیگران بالیوود, تماس خود را یک "مرد طبیعی منجر به یک زندگی بسیار عادی" و او نمی اتلاف وقت در برخورد با stardom.

Rajkummar ساخته شده خود را بالیوود اولین با یک سرپا نگه داشتن نقش در سال 2010 فیلم "Love Sex Aur Dhokha", Dibakar بانرجی را دمدمی آزمایش که به استقبال critical acclaim. بیش از چند سال آینده خود را افزایش بوده است ثابت و لطف بی عیب و نقص عملکرد در فیلم هایی مانند "شیطان", "علیگر", "Kai Po Che!", "شهيد" و "لبا" در میان دیگران است.

در نه سال به اجرا در بالیوود, چگونه, Rajkummar مقابله با stardom? "من واقعا نمی مقابله با آن", Rajkummar گفت: سرپرستان.

آیا او به ستارگی اهمیت? پت آمد پاسخ: "من نمی دهد آن (اهمیت). من بسیار خوشحال هستم چرا که من یک مقدار زیادی از عشق هر زمان که من در رفتن در هر نقطه در حال حاضر. که عشق غیر قابل تعویض است. بسیاری از قدردانی برای آن است. جدای از آن, زمانی که من در مجموعه و یا در خانه من نمی فکر می کنم از هر چیز دیگری است. من فقط خودم باشد. من یک پسر عادی و رهبری یک زندگی عادی. من فقط کار من و هیچ چیز دیگری."

قبل از جسارت به glitzy دنیای بالیوود, Rajkummar یک محصول از دهلی نو دانشگاه انجام شد تئاتر. در سال 2008 "Omerta" ستاره فارغ التحصیل از فیلم و تلویزیون موسسه هند پونا و معطوف به بمبئی برای یک فیلم حرفه ای.

البته لازم نیست همیشه سوار صاف. او تا به حال خود را سهمیه بندی از مبارزه بیش از حد.

"من مبارزه آغاز شده و در دهلی نو. من تگرگ از گورگان و من استفاده می شود برای سفر در واقعا شلوغ اتوبوس و یا گاهی اوقات چرخه از گورگان مندی به خانه را فراموش تئاتر . من مبارزه شروع از وجود دارد. زمانی که من فرود آمد و در بمبئی به مدت دو سال وجود دارد مقدار زیادی از مبارزه است. من ملاقات بسیاری از مردم و بسیاری از رد. آن را واقعا آسان مسیر است." او گفت:.

'Shahid' clocks 5 years, Rajkummar nostalgic
بازیگر, Rajkummar Rao شمار در یک تابع جایزه. Wikimedia Commons

امروز Rajkummar دارای تو رفتگی در دیوار خود را در فقط نه سال است و دارای برچسب Rs 100-کرور بازیگر-ستاره.

"این دسته ایجاد شده توسط مردم است. من فقط می خواهم به انجام کار خوب هیچ چیز دیگری. من نه تعقیب هر چیز دیگری" گفت: این بازیگر که موفق به حفظ تعادل بین فضای تجاری و مستقل سینما.

است, Rajkummar آگاهانه حفظ دو جیب در کار خود را? "نه. تنها انتخاب آگاهانه است که به بخشی از داستان های هیجان انگیز. هنگامی که " بریلی ضلع کی Barfi که در راه بود gamechanger منتشر شد و مردم را دیدم من در نماد های مختلف برای اولین بار آن را فقط اتفاق افتاده است. من واقعا تصمیم به انجام آن فیلم چون من می خواستم برای شکستن برخی از تصویر و انجام یک کار بزرگ تجاری, فیلم," او گفت:.

همچنین بخوانید: #DelhiAirEmergency می شود مردم را به بحث در مورد راه حل های

با یک کیسه پر از کار های مختلف انواع فیلم های آینده راه خود را Rajkummar هرگز احساس اشباع شده است.

"من بسیار خوشحال هستم. وجود دارد بسیاری از مردم خارج وجود دارد که می خواهند به انجام آنچه که من انجام. بنابراین زمانی که من شانس به زندگی می کنند رویای من روزمره وجود دارد هیچ نقطه اشباع. من آن را دوست دارم" او گفت:.

اما با یک بسته بندی شده برنامه کار می کند او احساس می کنید که زندگی شخصی خود او را به عقب?

Rajkummar که قدمت بازیگر Patralekhaa گفت: "آره. من آرزو می کنم من می تواند زمان بیشتری را به زندگی شخصی من, اما من واقعا درک مردم و آنها می دانند که ما همه آمد به شهر برای انجام این کار. شما باید به درک درستی با دوستان خود و عزیزان." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب