دوش اضافی مراقبت از پوست خود را با میوه های تابستانی

مصرف میوه های مختلف را فراهم می کند ما با تعداد زیادی از مزایای بهداشت و درمان. Pixabay With طولانی مدت در مست

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399
fruits
مصرف میوه های مختلف را فراهم می کند ما با تعداد زیادی از مزایای بهداشت و درمان. Pixabay

With طولانی مدت در مستند آمده است این فرصت را به صرف زمان اضافی برای سلامتی شخصی. به عنوان آلودگی سطح به نظر می رسد حذف و بسیاری از مردم در حال محافظت از نور خورشید خشن, استفاده در این زمان به دنبال پوست درخشان و در صورت راهنمایی و پوست خود مراقبت بیشتری با میوه های تابستانی است.

میوه های فصلی مانند هندوانه و انبه و کیوی و غیره. نه تنها ما ارائه متعدد مزایای بهداشت و درمان از طریق مصرف آنها نیز خوب برای پوست ما در راه های مختلفی. هر دالی کومار, Founder & مدیر Skinella اینجا است که چگونه به ترکیب آنها به محصولات مراقبت از پوست خود را معمول است.

مصرف بیشتر میوه ها را در رژیم غذایی خود را

درست است که پوست خود را منعکس کننده آنچه شما غذا خوردن. این به این معنی اگر شما غذا خوردن سالم, پوست خود را نشان خواهد داد آن همه است. تهیه یک کاسه سالاد میوه با ویژه تابستان میوه مانند; پاپایا سرشار از ویتامین ها مانند A, B و C و مواد معدنی مانند منیزیم ، مس و پتاسیم; انبه – یک منبع غنی از ویتامین های A, C, E و K, بتا-کاروتن, فلاونوئیدها, polyphenolics, xanthophylls و فیبر و هندوانه سرشار از ویتامین های A, B1, B6 و C همراه با مقادیر کافی از لیکوپن فلاونوئیدها و کاروتنوئیدها.

fruits-basket
اضافه کردن مقدار زیادی از میوه ها را در رژیم غذایی خود را برای کمک به پوست خود را تب و تاب بودن. Pixabay

هندوانه DIY بسته

هندوانه یک برکت و رحمت برای پوست, به خصوص برای کسانی که مستعد ابتلا به آکنه یا پوست های حساس است. به غیر از گرفتن آب هندوانه به صورت روزانه, شما می توانید درخواست آن را بر روی پوست به عنوان یک ماسک با اضافه کردن 2 قاشق چای خوری ماست 1 قاشق چای خوری از آب هندوانه. درخواست این مخلوط را روی صورت خود نگه دارید و آن را برای 10-15 دقیقه و سپس شستشو با آب. با استفاده از این طراوت ماسک صورت روزمره می تواند به صورت خود را تر تب و تاب بودن.

توت فرنگی تبادل نظر بدن اسکراب لهستانی

توت فرنگی می تواند نگه داشتن پوست تمیز و روشن است. این ellagic acid موجود در آنها را کمک می کند تا در جلوگیری از چین و چروک, کلاژن تخریب و همچنین محافظت پوست از اشعه uv. شما می توانید یک خانه اسکراب بدن با مخلوط کردن یک تعداد انگشت شماری از توت فرنگی رسیده پوره را با 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون 5 قاشق غذاخوری شکر و فشار در نیمی از یک لیمو. اعمال این اسکراب بدن خود را و اجازه دهید آن را برای 10-15 دقیقه قبل از شستشو. این همه حذف سلول های مرده پوست از پوست خود را.

strawberry fruits
توت فرنگی می تواند نگه داشتن پوست تمیز و روشن است. Pixabay

ادامه مطلب: انتظارات نوپا باید در ماه آینده

کیوی تبادل نظر صورت اسکراب

کیوی می تواند انجام شگفتی برای پوست خود را با صرفه جویی در آن را از آسیب رادیکال های آزاد جلوگیری چین و چروک و ترویج سنتز کلاژن. خمیر کیوی و خمیر فشار آب ، مخلوط آب با مقداری روغن زیتون و به آرامی ماساژ صورت خود را با آن با استفاده از سکته مغزی به سمت بالا و در یک حرکت دایره ای. اجازه دهید پوست خود را خیس خوردن آن را در برای 20-30 دقیقه و سپس شستشو آن را خاموش. پوست خود را احساس خواهد شد هیدراته نور و فورا pepped ،

grape fruits
از محتوای تغذیه ای بالا و رایحه ای از گریپ فروت باعث می شود آن را یک مورد محصولات مراقبت از پوست مواد تشکیل دهنده. Pixabay

گریپ فروت DIY لوسیون

از محتوای تغذیه ای بالا و رایحه ای از گریپ فروت باعث می شود آن را یک مورد محصولات مراقبت از پوست مواد تشکیل دهنده برای بسیاری از. غنی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها و عصاره این میوه زمانی که موضعی ارائه می های متعدد ضد پیری مانند شب پوست و مبارزه با رادیکال های آزاد. شما می توانید از مخلوط 2 قاشق غذاخوری عصاره گریپ فروت را با یک چهارم فنجان کره درخت روغن قلم و یک چهارم فنجان روغن نارگیل را به آن را به یک لوسیون. درخواست آن را به نگه داشتن پوست خود را مرطوب و انعطاف پذیر است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن