باید فلوریدا رستوران کارگران ماسک می پوشند? — درخواست JLB

ژان لو Boeuf JLEBOEUF@NEWS-PRESS.COMمنتشر شده 11:00 AM EDT مارس 19 سال 2020من یک سوال در نیش به SWFL Facebook,

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399

من یک سوال در نیش به SWFL Facebook, گروه هفته گذشته است.

من فکر نمی کنم زیاد در مورد آن زمانی که من آن را نوشتم. تنها آن چیزی بود که دو ماه پیش من هرگز نمی توانست fathomed فکر. من پست شده به پرس و جو و رفت و در مورد من شب جمعه. دو ساعت و 150-برخی از نظرات متوجه شدم که من می خواهم به یک عصب.

سوال: آیا شما احساس می کنید راحت غذا خوردن در یک رستوران که در آن سرور نمی ماسک می پوشند?

من به احساسات شخصی در یک بیت اما نبود خیلی منطقه خاکستری در نیش به SWFL گروه پاسخ. مردم هم خواستار ماسک یا اهمیتی نمی دهند.

بیشتر: چگونه برای تمیز کردن استفاده مجدد یا هک coronavirus ماسک صورت

و: فورت مایرز شرکت می رود از ساخت کمربند ایمنی برای ساخت ماسک صورت

در نرم افزار-ماسک اردوگاه جینی Bachner:

"به هیچ وجه نه برای مدتی به هر حال. من یک ماسک هر وقت من قدم زدن به بیرون درب جلو من. من حدود 10 و آنها را بشویید w/سفید کننده و شوینده در وزش چرخه و سپس پرتاب آنها را در خشک کن. من در بیمارستان بستری شد در تابستان گذشته با آنفلوانزا و این وحشتناک بود. نمی خواهید را به هر گونه شانس.

"و من با توجه به توصیه کسانی که با عنوان دکتر یا دکتر و CDC. این ظالمانه است چگونه سیاسی تبدیل شده است. آن است که غیر حزبی مسئله است. ما همه انسان در سراسر جهان با همان ویروس مرگبار باعث بی حد و حصر میر. بیایید دعا استدلال می کنند نیست. ماسک و اجتماعی فاصله بهترین چیزهایی که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر برای همه است."

بیشتر: استاد نشان می دهد که چگونه به درستی پوشیدن ماسک صورت

جینا Gatto-Jewell می بیند ماسک متفاوت است.

"من احساس راحتی در هر نقطه که هیچ کس می پوشد یک ماسک!," او نوشت. "من احساس ناراحت کننده زمانی که به کسی است که می پوشند(ing) ماسک!"

از 75 نظرات به وضوح بیان کرد بله-ماسک و بدون ماسک و 53 می خواستم رستوران کارگران به پوشیدن ماسک در حالی که 22 احساس خوب و بدون آنها.

همانطور که برای افکار من: من ترجیح می دهم من سرور به پوشیدن ماسک.

من می دانم که ماسک ایدهآل نیست. من می دانم که آنها نیاز به تکمیل کامل شستن دست و بهداشتی روش. اما من خوانده مطالعه پس از مطالعه (این یکی از کلینیک کلیولند این یکی از جدید مجله پزشکی انگلستان این یکی از کلینیک مایو; من می توانم) نشان دادن اثربخشی ماسک — بله, حتی, در خانه, پارچه ماسک در کاهش تعداد ذرات ویروسی گسترش از طریق هوا.

همچنین: یک لیست در حال اجرا از دائمی رستوران تعطیلی اطراف SWFL

اگر یک سرور ایستاده است بیش از من توضیح گرفتن از روز و یا تفاوت های ظریف از یک محلی آبجو من شخصا احساس می کنم بیشتر در سهولت در صورتی که سرور ملبس به ماسک.

چند بار من به رستوران من نیز فرسوده یک ماسک. من آن را نگه داشته تا نوشیدنی من آمد آن را در یک زیپ-tog baggie تا پس از من خوردند و سپس قرار دادن آن را به عقب قبل از اینکه راه رفتن را از طریق پاسیو مناطق ناهار خوری و پشت به ماشین من. من نمی لمس صورت از ماسک فقط گوش حلقه. من عینک ماسک کمتر برای محافظت از خودم نسبت به محافظت از دیگران است.

تصور کنید سرفصل: بدون علامت منتقد رستوران گسترش coronavirus از طریق رستوران پاسیو.

این سناریو بعید است اما این که چگونه مغز من کار می کند.

من فکر می کنم آن را چگونه رستوران' مغز باید کار بیش از حد. فلوریدا ممکن است نیاز به ماسک برای رستوران کارگران اما CDC طرفداران آنها را به عنوان بخشی از یک جامع بهداشت و ایمنی پروتکل. به عنوان با خانم Bachner من بیشتر تمایل به گوش دادن به سی دی.

که گفت:, من یک انتخاب است.

همه ما انجام دهد.

53 pro-ماسک گاز به SWFL نظر می توانید راه رفتن از رستوران ها که در آن کارکنان نیست پوشیدن آنها. آنها می توانید انتخاب برای بایگانی اطلاعات به جای نشستن به پایین خدمات. آنها می توانند در خانه بمانند و حفظ پخت و پز. ما لازم نیست که به ناهار خوردن اما اگر رستوران می خواهید کسب و کار بیشتر آنها نیاز به شام به آنها اعتماد.

در حال حاضر برای هر آنچه در آن ارزش, بسیاری از مردم اعتماد ماسک.

ژان لو Boeuf است نام مستعار استفاده شده توسط یک غذای محلی عاشق که dines در رستوران به صورت ناشناس و بدون هشدار با وعده های غذایی برای پرداخت های خبری-مطبوعات. ایمیل منتقد در jleboeuf@news-press.com. چرا ما بود دوستان ؟ دنبال من در facebook.com/jeanleboeufswfl یا @JeanLeBoeuf در Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب