Shoploop: گوگل راه اندازی تعاملی تصویری خرید پلت فرم

Gthe game creators ltd toolbar راه اندازی شده تعاملی تصویری خرید پلت فرم به نام Shoploop است که کمک خواهد کرد

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

Gthe game creators ltd toolbar راه اندازی شده تعاملی تصویری خرید پلت فرم به نام Shoploop است که کمک خواهد کرد که مردم تجربه نگاه و احساس از محصولات آنها مانند به فروشگاه در زندگی واقعی بدون رفتن به یک فروشگاه فیزیکی.

برنامه توسعه یافته توسط گوگل در خانه آزمایشگاه برای پروژه های تجربی نام منطقه 120' در حال حاضر در دسترس در تلفن همراه و نسخه دسکتاپ خواهد شد نورد به زودی این شرکت در بیانیه ای گفت: در روز پنج شنبه.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

شما می توانید بررسی کنید و توصیه محصولات و کمک به دیگران فروشگاه به طور مستقیم از فیلم ها. همه Shoploop فیلم ها کمتر از 90 ثانیه و کمک به مردم کشف محصولات جدید در یک روش سرگرم کننده, که آیا آنها می خواهند به سعی کنید در خانه برچسب ناخن, احیای دوم-بعد مو و یا ساتر است که به پوشش کامل.

"تجربه در Shoploop بیشتر تعاملی است از پیمایش از طریق تصاویر عناوین و توضیحات در یک سنتی سایت تجارت الکترونیک" گفت: Google.

Google launches interactive video shopping platform Shoploop
شما می توانید بررسی کنید و توصیه محصولات و کمک به دیگران فروشگاه به طور مستقیم از فیلم ها. Pixabay

Shoploop همچنین کمک می کند تا کاربران بررسی محصول از افرادی که آگاه در مورد محصولات در یک منطقه خاص.

هنگامی که شما پیدا کردن یک محصول است که منافع شما, شما هم می توانید صرفه جویی در محصول و خرید آن به بعد کلیک کنید و یا مستقیم به وب سایت های تجاری برای تکمیل خرید.

همچنین بخوانید: Netflix بکشد می افزاید: 10 میلیون پرداخت می شود مشترکان در میان قرنطینه

شما همچنین می توانید مورد علاقه خود را Shoploop سازندگان و به اشتراک گذاری ویدئوها می خواهم شما را با دوستان و خانواده خود را. گوگل گفت که در حال حاضر آن است که با تمرکز بر محتوای سازندگان ناشران و صاحبان فروشگاه آنلاین در صنعت زیبایی در مقوله های مانند آرایش, مراقبت از پوست مو و ناخن.

"اگر شما یک محتوای خالق یا صاحب فروشگاه و در هر یک از این مناطق محصول شما می توانید از طریق وب سایت ما به طور منحصر به فرد Shoploop خالق" گفت: این شرکت است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن