Shiv Khera سهام 'نکاتی در پیدا کردن سلامت, کار و زندگی متعادل در میان همه گیر

Renowned سخنران انگیزشی Shiv Khera در یکشنبه مشترک 'نکاتی در پیدا کردن سلامت, کار و زندگی متعادل میان COVID-19

توسط ABDOOSNEWS در 1 تیر 1399

Renowned سخنران انگیزشی Shiv Khera در یکشنبه مشترک 'نکاتی در پیدا کردن سلامت, کار و زندگی متعادل میان COVID-19 همه گیر در یک وبینار سازمان یافته در اینجا به مناسبت های بین المللی یوگا در روز است.

زبان به عنوان سخنران کلیدی در این وبینار او گفت: "هر فرد قبل از اینکه این مستند در حال اجرا بود سریع با اولویت ثابت نشده. این مستند ناگهان آنها را متوقف و آنها در حال حاضر می توان تنظیم اولویت های خود را."

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

این نوع از زمان صرفه جویی در دستگاه های ما امروز استفاده می شد هرگز با ما هر زمان در تاریخ, با این حال, با وجود این, ما هم برای خودمان. دلیل این است که ما باید messed تا اولویت های ما و این اولویت ها در واقع مبتنی بر ارزش. در زمان ما فراموش می کنیم چه مهم و چه غیر مهم. اگر ما چشم پوشی از آنچه که مهم است آن را توسعه استرس است. بنابراین ما نیاز به تنظیم اولویت های ما راست گفت.

Shiv Khera shares 'tips' on health, work and life
زبان به عنوان سخنران کلیدی در این وبینار او گفت: "در این مستند دوره ما نیاز به بیرون آمدن قوی تر اگر ما متعهد به خودمان است.". (تصویر نماینده). Pixabay

Khera افزود: "در این مستند دوره ما نیاز به بیرون آمدن قوی تر اگر ما متعهد به خودمان است."

همچنین بخوانید: جهان خواهد بود یک جای سالم با افراد بیشتری تمرین یوگا: Shivraj

Takeaways کلیدی از وبینار شامل برخورد با استرس در COVID بار ایجاد تعادل بین زندگی شخصی و حرفه ای اولویت بندی مراقبت از خود و مراقبت های بهداشتی با حداقل منابع و زمان دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را در مورد شیوه زندگی, پزشکی و اهمیت آن در حدود جامع سلامتی و مورد برخورد افسردگی است.

در این مناسبت Pehla Sukh هند – ابتکار سلامتی نیز راه اندازی شد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن