شدید از دست دادن بینایی می تواند منجر به کمتر قضاوت دقیق از فاصله نزدیک برای تلفن های موبایل: محققان

آموزش محافظت از افراد مسن و به خصوص زنان در برابر از دست دادن حافظه, محققان می گویند. PixabayEducation به نظر

توسط ABDOOSNEWS در 16 خرداد 1399
women
آموزش محافظت از افراد مسن و به خصوص زنان در برابر از دست دادن حافظه, محققان می گویند. Pixabay

Education به نظر می رسد برای حفاظت از افراد مسن و به خصوص زنان در برابر از دست دادن حافظه می گویند محققان نشان می دهد که کودکان به خصوص دختران که حضور در مدرسه برای دیگر خواهد شد که بهتر توانایی های حافظه در سن پیری.

مطالعه منتشر شده در مجله پیری نوروسایکولوژی و شناخت تست حافظه اعلانی در 704 افراد مسن (58-98 سال سن). حافظه اعلانی اشاره به توانایی ما برای به یاد داشته باشید حوادث و حقایق و کلمات مانند که در آن شما با قرار دادن کلید خود را و یا نام است که همسایه جدید.

"شواهد نشان می دهد که دختران اغلب بهتر حافظه اعلانی از پسران بنابراین آموزش و پرورش ممکن است منجر به دانش بیشتری سود در دختران" گفت: مطالعه محقق ارشد مایکل Ullman از دانشگاه جورج تاون در ایالات متحده است.

دنبال NewsGram در Facebook به خودتان نگه دارید به روز شد.

"آموزش و پرورش ممکن است در نتیجه به خصوص به نفع توانایی حافظه در زنان و حتی سال بعد در سن" آلمن اضافه شده است. شرکت کنندگان نشان داده شد نقاشی از اشیاء و سپس تست شد و چند دقیقه بعد در حافظه خود را از این اشیاء. نتايج نشان داد که عملکرد حافظه شد به تدریج بدتر با پیری است.

اما سال بیشتر از اوایل زندگی آموزش و پرورش در مقابله با این زیان به خصوص در زنان است. در مردان, حافظه دستاوردهای مرتبط با هر سال از آموزش و پرورش دو برابر بزرگتر از ضرر و زیان با تجربه در طول هر سال از پیری است. اما در زنان, دستاوردهای شد پنج برابر بزرگتر است. برای مثال حافظه اعلانی توانایی های از 80 سال با مدرک لیسانس خواهد بود به خوبی به عنوان کسانی که از 60 سال با تحصیلات بالا. پس از چهار سال فوق العاده از آموزش و پرورش را تشکیل می دهند برای حافظه زیان از 20 سال از پیری است.

women
اوایل زندگی آموزش و پرورش را بهبود می بخشد حافظه و شمارنده از دست دادن حافظه در زنان است. Pixabay

نتایج نشان می دهد که دختران که حضور در مدرسه برای دیگر خواهد شد که بهتر توانایی های حافظه در سن پیری. این ممکن است پیامدهای برای از دست دادن حافظه در بیماری آلزایمر و دیگر dementias. "آموزش و پرورش نیز یافت شده است که به تاخیر در شروع آلزایمر بیماری است. ما بر این باورند که یافته های ما ممکن است روشن که چرا این اتفاق می افتد" آلمن گفت.

همچنین بخوانید: بازگشت گردشگران به ونیز ایتالیا بازگشایی مرز

"پس از یادگیری اطلاعات جدید در حافظه اعلانی آسان تر است اگر آن را مربوط به دانش ما در حال حاضر بیشتر دانش از آموزش و پرورش باید در نتیجه بهتر حافظه و توانایی و حتی سال ها بعد گفت:" مطالعه منجر نویسنده جانا Reifegerste.

"این یافته ها ممکن است به خصوص با توجه به سرعت پیری جمعیت در سطح جهان است. نتایج استدلال می کنند برای تلاش بیشتر برای افزایش دسترسی به آموزش و پرورش" Reifegerste اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب