اسکات Turow مورد علاقه وکیل دعوا هر کس خود را شامل برای 'آخرین محاکمه'

هریت Howard Heithaus ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:15 PM EDT مه 6 2020ما در زندگی ابدی در حال حاضر. که حکیم رصد

توسط ABDOOSNEWS در 18 اردیبهشت 1399

ما در زندگی ابدی در حال حاضر.

که حکیم رصد می آید از اسکات Turow جدید هیجان انگیز حقوقی "آخرین دادگاه" که شخصیت ها انجام داده اند برخی از فاسد همه چیز را در خود, شخصی, تقویم اثبات fogs. آنها نمی درک که آنها در حال تیرگی آینده خود و تبدیل خود را میراث به دود عنوان کتاب برای یک روز شنبه, مارس 12 انتشار میسازد به طور چشمگیری.

"آخرین دادگاه" weds صفحه-ترنر ضرورت معتبر محاکمه تخصص است که در خدمت Turow طریق نه سال به عنوان دستیار آمریکا وکیل و یکی دیگر از 34 به عنوان یک طرفدار بونو وکیل مدافع. آن را نیز به عنوان سنگ بستر به بسیاری از Turow 11 رمان شروع با فیلم "برائت" که شد ضربه فیلم های هریسون فورد در سال 1990.

این کتاب نوشته شده بود — شاید — قطعی قو آهنگ برای یک مورد علاقه در میان Turow را دادگاه شخصیت های Alejandro "سندی" استرن. استرن بالا-قدرت وکیل کسی است که تقریبا در تمام ناپل زمستان مقیم کتاب. شخصیت خود را در حال توسعه سرطان ریه در سال 2010 به عنوان "گناه"; چشم انداز نگاه شوم.

اما Turow گفت که او نگه داشته شدن اعتراض ایمیل از خوانندگان.

"وجود دارد بسیاری از خوانندگان که به من نوشت: 'می گویند این طوری نیست — شنی استرن نیست مرگ! '" Turow به یاد می آورد. "من خودم همین سوال را پرسید.

"من به عنوان تمایلی به خوانندگان بودند که برای دیدن اتفاق می افتد. که من مجبور به فکر کردن در مورد شرایطی که تحت آن او می خواهم هنوز هم زنده است. به زنده 11 سال پس از شما شده ام مبتلا به سرطان ریه خواهد بود واقعا هجوم شانس."

در یک لحظه دراماتیک ما محدودیت

وارد کردن داروی معجزه طراحی و توسعه توسط دوستان خود مساوى Pafko. "من مرتب از حمایت به طرح این کتاب" Turow منعکس شده است.

کسانی از ما پناه در خانه ممکن است به راحتی در آن Turow شده است پناه نیز در ناپل تا خود شهر شیکاگو است که در مسیر رو به پایین از COVID-19 منحنی.

در واقع او به احتمال زیاد خواندن برخی از galleys برای "آخرین دادگاه" در اینجا — و به جاست ناپل باعث ظاهر cameo در این کتاب است. همچنین جاست قهرمان آن در است آشنا گروه سنی برای جنوب غربی فلوریدا. استرن کشویی به اواسط 80s, با بهترین روز خود به عنوان یک وکیل در آینه دید عقب.

وجود مجازی بوی بن-گی در اطراف استرن. او نگرانی خود را در مورد حافظه خود تحمل در دادگاه— که آن هم نگران کننده خود را شریک قانون و قاضی و هشیاری از غرایز خود را.

"این کاملا یک شوک که همه چیز در حال بیرون آمدن از دهان او است که او می شده اند به اندازه کافی هوشمند می گویند زمانی که او جوانتر بود" Turow گفت. "این یک قطعه از این کتاب است که من واقعا دوست دارم که او در این واقعیت است که او را به خوبی او را صالح او بهترین او می تواند برای دوست خود. اما او تنها نیست که او یک بار بود."

استرن است منجر به entreaties از Pafko یک دارویی نجیب زاده و دوست دیرین به دفاع از او در برابر تقلب و اتهام قتل بیش از یک Pafko مواد مخدر است که به کشته شدن تعدادی از بیماران آن را به معنای صرفه جویی در. که به خودی خود می تواند نشانه ای از لغزش با توجه به Turow.

"اینکه کسی را وکیل مدافع جنایی است که به ندرت راه برای بهبود نظر خود را از آنها گفت:" Turow, که گفت که او نمی به طور کلی موارد مربوط به شخصی دوستان است. او به خاطر خود را با قلم مو است که در یک تیم سال پیش به نمایندگی از یک دوست که در نهایت pled گناه به اتهام. Turow خود گفت که هم تیمی او برنامه ریزی شده به دنبال بیش از قبل از صدور حکم تحقیق و تفحص در زمانی که جوان تر خود را شریک او متوقف شده است.

"او گفت:" آن را انجام نمی. شما شناخته شده این مرد تمام زندگی خود را. شما فقط نمی خواهید به خواندن برخی از این مسائل است.'"

استرن آگاه است که اصل و احتیاط بخواند آن را در کتاب "اما حتی او تعجب آنچه که او می آموزد در مورد دوست خود مساوى Pafko," Turow گفت.

داشتن marshaled خود تمایلی دختر خالکوبی خود را تا حدودی دانشمند نوه استرن است که در پرسه زدن برای exonate Pafko برای او انجام داده است. و Pafko مشارکتهای شده اند به اندازه کافی قوی به برنده Pafko جایزه نوبل — و استرن زندگی خود را. Pafko مبارزه با مواد مخدر کمک کرد تا او را نجات از سرطان ریه است.

در 80 برخی از چیزهایی را تغییر دهید; برخی نمی

برای استرن Turow چیزی از یک مدل در یک ستاره شیکاگو وکیل مدافع Harry J. Busch که تمرین تا زمانی که او نزدیک شد 90.

یک بار به عنوان "Toscanini از دادگاه" Busch حتی در بر داشت راه را به استخدام خود در سن. Turow به یاد می آورد یکی دیگر از وکیل huffing به دفتر خود را پس از یک دادگاه برخورد با Busch. او تا به حال فقط داده خود را باز استدلال و Busch تا به حال به طور کامل به سرقت رفته دادگاه با گفتن داوران این بود که آخرین بار او را محاکمه.

"من گفت:" مشکل چیست؟'" Turow به یاد می آورد.

پاسخ خود خشمگین دوستان "من در دادگاه ماه گذشته و او را شنیده به همان چیز لعنتی به یک هیئت منصفه!"

سندی استرن است که تا حدودی کمتر زرق و برق دار. اما او نه ایمنی بدن به یک معوج تبصره: فلوریدا, او معتقد است "یک penal colony برای سالمندان" ساخته شده قابل زندگی با خورشید خیره کننده چشمان خود را به واقعیت آنها نه در بهشت.

و نه سندی ایمنی بدن به جاذبه جنسی در نقره سال است. به ویژه در آن می آید از حلقههای Pafko سابق که ریاست بیش از یک پورت رویال canalfront cameo آنها به عنوان دایره یکدیگر شفاهی.

این یک داستان است که التماس برای یک تور کتاب اما Turow محتوا است به ماندن با خیال راحت در ناپل ایمنی او بخواهد برای هر کس دیگری.

"کل COVID تجربه است مانند در اختیار داشتن کسی بازی — و من قصد دارم به تاریخ خودم با این مرجع آن مانند کسی بازی خارش ضبط در اتاق دیگر. و آن را به پرش و شما می توانید خطوط همان دوباره و دوباره.

"وجود دارد یک تخلیه آگاهی در شناخت شما در خصوص آسیب پذیر زمان — و نه فقط برای خود بلکه برای خانواده خود و همه شما را دوست دارم."

"آخرین محاکمه' (Grand Central انتشار; $20.49 پوشش سخت $14.99 e-book) در دسترس است در قبل از سفارش برای 12 ماه مه در اکثر کتابفروشی ها و آنلاین.

هریت Howard Heithaus را پوشش می دهد هنر و سرگرمی برای ناپل اخبار روزانه/naplesnews.com. رسیدن به او را در 239-213-6091.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب