دانشمندان نقشه برداری نوار چمن در Caloosahatchee رودخانه امید کمک به گونه های بازیابی

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 25, 2020یک گروه محلی دانشمندان در

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

یک گروه محلی دانشمندان در حال نقشه برداری از بحرانی دریایی زیستگاه در Caloosahatchee رودخانه در امیدوار است که نوار چمن شکوفا خواهد شد در اینجا دوباره.

این Sanibel-Captiva حفاظت از بنیاد و دانشگاه بین المللی چابهار امن $264,000 دو سال کمک مالی از ایالات متحده آمریکا سازمان حفاظت محیط زیست به نقشه نوار چمن زیستگاه در لایو بخشی از رودخانه است.

"ما به دنبال در چمن دریا و جلبک پوشش و صدف و صدف گفت:" ریک Bartleson شیمیدان و کیفیت آب دانشمند برای SCCF. "ما در حال تلاش برای تقسیم نمونه به صورت 100 سایت از سن کارلوس خلیج تا جزیره زیبا."

یک چتر گونه استفاده می شود به عنوان یک چوب اندازه گیری برای رودخانه, محیط زیست, نوار چمن (Vallisneria americana) تحت پوشش بیش از 1000 هکتار در سیستم چند دهه پیش.

"'90s آخرین هورا برای آنها" Bartleson گفت. "وجود دارد یک شوری بالا رویداد در اطراف 2000 و ریشه درگذشت و آنها فقط شناور از پایین و پوشش داده شده روی سطح آب. ما به حال خوب مثل سال پس از."

Bartleson و دیگران امیدوارند که این نقشه برداری همراه با کار در حال حاضر انجام می شود و یا در آثار دیگر دانشمندان کمک خواهد کرد که پایه و اساس رشد مجدد.

"ما تخمین زده می شود وجود دارد بیش از 1000 هکتار از نوار چمن با توجه به (1994 پروژه نقشه برداری) اما ما لازم نیست که هر هکتار از انبوه پوشش در حال حاضر" Bartleson گفت. "ما پراکنده پوشش در برخی از مناطق وجود دارد اما فقط به اندازه کافی نیست گیاهان به اثر کیفیت آب و تغییر زیستگاه ماهی."

جیمز داگلاس است منجر دانشمند برای FGCU.

"وجود دارد چند مکان ما هنوز هم آن را در بر داشت و ما در حال رفتن به سعی کنید برای پیدا کردن آنچه کمک به آنها را قطع," او گفت:. "چگونه ما می تواند کمک به آن را به عقب؟"

داگلاس گفت: بالا سطوح شوری و کمبود نور نگه داشته نوار چمن از دوره نقاهت.

آب در Caloosahatchee رودخانه به طور طبیعی رنگ آمیزی با تانن وجود دارد نبود یک مقدار زیادی از نور به گیاهان در وهله اول.

اضافه کردن در سطوح شوری بسیار از شرایط خشک و شما از دست دادن نوار چمن.

جزئیات: آب شور پشه فعال در امتداد ساحل هنوز در انتظار آب شیرین انواع

به علاوه: گروه های زیست محیطی ستایش رژیم صهیونیستی است. DeSantis کابینه برای رای دادن به خرید پلنگ زیستگاه

Bartleson گفت: بازسازی نوار چمن مناطق کمک خواهد کرد با کیفیت آب و بهبود زیستگاه برای برخی از جنوب غربی فلوریدا حفاظت شده ساحلی گونه است.

"یکی از دلایل این مهم این است که نوار چمن است که زیستگاه ماهی ها و لارو" Bartleson گفت. "گوسفند آبی عشق نوار چمن و آن را خوب خواهد بود اگر وجود دارد نوار چمن دارد و طول سردتر بار."

توسط "وجود دارد" Bartleson با اشاره به بخش فوقانی خور که امتداد از فورت مایرز منطقه شرق به W. P. فرانکلین قفل و سد در الوا.

نوار چمن نیز یکی از مولفه های کلیدی برای ارزیابی جریان از دریاچه اوکیچوبی و فوقانی حوضه که عمدتا Hendry شهرستان است.

U. s. Army Corps of Engineers انجام منتشر شده از دریاچه اوکیچوبی از طریق فرانکلین قفل و به مرکز شهر فورت مایرز منطقه است.

Calusa Waterkeeper جان Cassani گفت: نوار چمن عملی اندازه گیری استیک برای بسیاری از کارشناسان محلی او می داند.

"آن برداشت شد چرا که بخش مهمی از خور برای جریان آب شیرین است قسمت بالایی خور" Cassani گفت. "این بیشتر وابسته به پایین سطوح شوری. و آن را بسیار مهم برای مهاجر آب مرغ."

داگلاس گفت: عدم وجود نوار چمن در رودخانه مورد حتی غم انگیز است.

"این واقعی بود افسرده در برخی از راه, اما خیلی باحال بود پیدا کردن آن مناطق که در آن نوار چمن هستند بنابراین شما می توانید یک نگاه اجمالی از پتانسیل آن به چسبیدن به در" داگلاس گفت. "اما ما شاهد تعداد زیادی از صدف و صدف که تحت پوشش پایین در برخی از مناطق. کسانی که واقعا مهم برای زیستگاه و کیفیت آب بیش از حد. آن را یک کل اکوسیستم است که ما می خواهیم به عقب در خلیج پایین و صدف و صدف نقش مهمی در آن بیش از حد."

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب