دانشمندان پیدا کردن یک زمین Blackest مواد را در یک ماهی

محققان کشف کرده اند یکی از سیاهترین مواد در زمین – ماده ای که نشان دهنده کمتر از .5 درصد از نور است که بازدید

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1399

محققان کشف کرده اند یکی از سیاهترین مواد در زمین – ماده ای که نشان دهنده کمتر از .5 درصد از نور است که بازدید از آن – بر روی پوست از اعماق دریا ماهی است که با استفاده از آنها به عنوان سیاهی استتار از شکارچیان.

ما را دنبال کنید در Facebook به ماندن بگیرید به روز در آخرین اخبار!!

ماهی را از پوست خود و برنامه های کاربردی ممکن است در بالای آب جهان شرح داده شده در یک مطالعه پنج شنبه منتشر شده در مجله علمی زیست شناسی کنونی. نویسنده سرب از مطالعه اسمیتسونین موزه تاریخ طبیعی جانور شناس کارن Osborn گفت: در تحقیقات او نگه داشته که در سراسر blackfish که او کاملا می تواند عکس — او فقط می تواند خود را ضبط شبح.

fish
اقیانوس آرام black dragon (Idiacanthus antrostomy) یکی دیگر از انواع فوق العاده سیاه در اعماق دریا ماهی دیده می شود در این تصویر منتشر شده در واشنگتن است. فردا

این الهام بخش او برای گرفتن نمونه از ماهی ها و بررسی آنها. در اعماق دریا ماهی از این طبیعت او گفت: استفاده از سیاهی برای فرار از شکارچیان. در محیط زیست خود را که در آن نور خورشید نمی تواند رسیدن به بسیاری از ماهی ها را توسعه داده اند تابی — خود بیولوژیکی منبع نور — که با استفاده از آنها به شکار طعمه خود را. طعمه خود را به نوبه خود در تکامل خود را blacker-از-پوست سیاه و سفید.

همچنین بخوانید: عفونت گوارشی در افزایش طول همه گیر

Osborn در بر داشت ماهی در حال توسعه یک آرایش منحصر به فرد از پوست رنگدانه در پوست متمرکز در یک لایه نازک در نزدیکی سطح پوست است. آن است که بسیار متمرکز, او گفت:, که مانع از آن نور از ترک این لایه از پوست است. این اجازه می دهد تا با کیفیت ماهی به نامرئی به شکارچیان و خود را طعمه به طور یکسان.

این مطالعه نشان می دهد وجود دارد 16 گونه از ماهی و برخی کاملا نامربوط با این سیاهی صفت در پوست خود. محققان گفتند یافته های خود را می تواند کاربردهای عملی در طراحی تلسکوپ دوربین و استتار برای انسان و تجهیزات خود را. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن