دانشمندان کشف دیگر مشکلات سلامتی ناشی از COVID-19

Scientists فقط شروع به درک آرایه وسیعی از مشکلات سلامتی ناشی از رمان coronavirus که برخی از آنها ممکن است اثرا

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399

Scientists فقط شروع به درک آرایه وسیعی از مشکلات سلامتی ناشی از رمان coronavirus که برخی از آنها ممکن است اثرات طولانی در بیماران و نظام سلامت برای سال آینده با توجه به پزشکان و کارشناسان بیماری های عفونی.

علاوه بر مسائل تنفسی که ترک بیماران برای نفس نفس نفس زدن, ویروس است که باعث COVID-19 حملات بسیاری از سیستم های بدن در برخی موارد باعث آسیب فاجعه بار.

"تصور ما این بود که تنها یک ویروس تنفسی. معلوم آن می رود پس از لوزالمعده است. آن می رود پس از قلب است. آن می رود پس از کبد و مغز و کلیه و سایر ارگان ها. ما درک نیست که در آغاز گفت:" دکتر اریک Topol, یک متخصص قلب و عروق و مدیر موسسه تحقیقات ابتدایی موسسه در لا Jolla, California.

در علاوه بر این به ديسترس تنفسی بیماران مبتلا به COVID-19 تجربه می تواند اختلالات انعقادی خون که می تواند منجر به سکته مغزی و التهاب است که حملات سیستم های مختلف بدن. این ویروس همچنین می تواند باعث عوارض عصبی است که طیف وسیعی از سردرد و سرگیجه و از دست دادن طعم و مزه یا بوی آن به تشنج و سردرگمی است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

و بازیابی را می توان آهسته و ناقص و پر هزینه با تاثیر بسیار زیادی در کیفیت زندگی است.

گسترده و متنوع تظاهرات COVID-19 تا حدودی منحصر به فرد دکتر گفت: Sadiya خان, یک متخصص قلب و عروق در نورث وسترن پزشکی در شیکاگو است.

با آنفلوآنزا در افراد با زمینه بیماری قلبی هستند نیز در معرض خطر بالاتر عوارض خان گفت. آنچه تعجب آور در مورد این ویروس این است که میزان این عوارض رخ می دهد خارج از ریه ها.

Scientists Just Beginning to Understand Many Health Problems Caused by COVID-19
خطوط اتومبیل صبر در coronavirus تست سایت در خارج از راک, ورزشگاه, ژوئن 26 سال 2020 در میامی گاردنز فلوریدا. فردا

خان معتقد است که وجود خواهد داشت یک مراقبت های بهداشتی هزینه و بار برای افرادی که جان سالم به در COVID-19.

طولانی نوتوانی برای بسیاری از

بيمار در بخش مراقبت های ويژه و یا در یک هفته نیاز به صرف زمان گسترده در ناتوانی برای به دست آوردن تحرک و قدرت است.

"می توانید آن را تا هفت روز برای هر یک روز که شما بستری برای بازیابی این نوع قدرت" خان گفت. "این سخت تر و مسن تر از شما هستند و شما ممکن است هرگز به عقب بر گردیم به همان سطح از عملکرد."

در حالی که بسیاری از تمرکز شده است در اقلیت از بیمارانی که تجربه بیماری شدید پزشکان به طور فزاینده ای به دنبال نیازهای بیمارانی که نمی شد بیمار به اندازه کافی به نیاز به بستری شدن اما هنوز هم رنج می برند ماه پس از تبدیل شدن به آلوده.

مطالعات فقط در جریان است به درک اثرات طولانی مدت از عفونت جی باتلر معاون مدیر بیماری های عفونی در مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری به خبرنگاران گفت: در یک تلفن جلسه توجیهی در روز پنج شنبه.

"ما از شنیدن گزارش های موردی از افرادی که مداوم و خستگی و تنگی نفس" باتلر گفت. "چه مدت است که در گذشته سخت است برای گفتن."

در حالی که coronavirus علائم به طور معمول حل و فصل در دو یا سه هفته حدود 1 در 10 تجربه طولانی مدت علائم دکتر هلن Salisbury از دانشگاه آکسفورد نوشته در مجله پزشکی بریتانیا در روز سه شنبه.

Salisbury گفت: بسیاری از بیماران عادی اشعه X قفسه سینه و هیچ نشانه ای از التهاب, اما آنها هنوز هم به حالت عادی بازگشت.

Scientists Just Beginning to Understand Many Health Problems Caused by COVID-19
بیماران عادی اشعه X قفسه سینه و هیچ نشانه ای از التهاب, اما آنها هنوز هم به حالت عادی بازگشت. Wikimedia Commons

"اگر شما قبلا زد 5k سه بار در هفته و در حال حاضر احساس تنگی نفس بعد از یک پرواز از پله ها و یا اگر شما سرفه های بی وقفه و بیش از حد خسته به بازگشت به کار پس از آن می ترسند که شما ممکن است هرگز دوباره خود را با قبلی سلامت است," او نوشت.

دکتر ایگور Koralnik رئیس مغز و اعصاب-بیماری های عفونی در شمال غربی, پزشکی, مرور زمان ادبیات علمی و در حدود نیمی از بیماران بستری با COVID-19 تا به حال عوارض عصبی مانند سرگیجه ، کاهش هوشیاری ، اشکال در تمرکز و اختلالات بو و طعم تشنج سکته مغزی و ضعف و درد عضلانی.

همچنین بخوانید: برنده Rs 26 لاخ از ناسا با طراحی یک فضای توالت برای ماه

Koralnik که یافته های منتشر شده در حافظهی مغز و اعصاب آغاز شده است یک درمانگاه برای COVID-19 بيمار به مطالعه و بررسی اینکه آیا این مشکلات عصبی موقتی هستند یا دائم.

کان می بیند تشابه با اچ آی وی (ویروس عامل بیماری ایدز است. خیلی زود تمرکز بر مرگ و میر.

"در سال های اخیر بوده ایم بسیار متمرکز قلبی-عروقی ناشی از HIV شفعه," کان گفت. (VOA)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن