دانشمندان کشف نپتون مانند سیاره

Scientists کشف یک سیاره در مورد به عنوان بزرگ به عنوان نپتون که دور یک ستاره نزدیک است که هنوز هم احاطه شده تو

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

Scientists کشف یک سیاره در مورد به عنوان بزرگ به عنوان نپتون که دور یک ستاره نزدیک است که هنوز هم احاطه شده توسط یک دیسک باقی مانده در سمت چپ بیش از شکل گیری آن است.

با استفاده از داده های ناسا را Transiting Exoplanet Survey Satellite (تس) و بازنشسته اسپیتزر تلسکوپ فضایی کشف در مجله Nature منتشر شده باعث می شود سیستم یک سنگ محک برای درک چگونه ستاره ها و سیارات تشکیل و تکامل است.

این سیاره دور ستاره جوان, AU, Microscopii در بیش از یک هفته است.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

سیستم شناخته شده به عنوان AU میکروفن برای کوتاه را فراهم می کند یک-از-نوع آزمایشگاهی برای مطالعه چگونه سیارات و اتمسفر شکل تکامل و ارتباط برقرار کردن با ستاره های خود را.

Scientists spot rare Neptune-like planet
این کشف شده بود با استفاده از داده های ناسا را Transiting Exoplanet Survey Satellite و بازنشسته اسپیتزر تلسکوپ فضایی. (بازنمودی تصویر). Pixabay

"AU میکروفون است که یک جوان در نزدیکی M ستاره کوتوله. آن را احاطه گسترده ای باقی مانده هارد دیسک که در آن در حال حرکت توده گرد و غبار شده است دنبال کرده و در حال حاضر به لطف تس و اسپیتزر آن را به یک سیاره با لینک مستقیم, اندازه, اندازه گیری," گفت: مطالعه همکاری نویسنده Bryson Cale دانشجوی دکتری در دانشگاه جرج میسون در Fairfax, ویرجینیا, ایالات متحده.

"وجود دارد هیچ دیگر سیستم شناخته شده است که بررسی همه این مهم جعبه."

AU میکروفن سرد ستاره کوتوله قرمز با سن حدود 20 میلیون به 30 میلیون سال آن را یک ستارگان نوزاد در مقایسه با خورشید ما است که حداقل 150 بار بزرگتر است.

ستاره بسیار جوان است که آن را در درجه اول می درخشد از حرارت تولید شده به عنوان گرانش خود می کشد و آن را به سمت داخل و فشرده آن است.

کمتر از 10 درصد از انرژی از همجوشی هیدروژن به هلیوم در هسته, روند که قدرت های ستاره مانند خورشید ما است.

سیستم واقع شده است 31.9 سال نوری دور در جنوب صورت فلکی Microscopium.

این بخشی از یک نزدیکی مجموعه ای از ستاره ها به نام Beta Pictoris در حال حرکت است که طول می کشد نام خود را از یک بزرگتر و داغتر یک نوع ستاره است که در بنادر دو سیاره و نیز احاطه شده توسط یک باقی مانده هارد دیسک.

اگر چه سیستم های هم سن و سال خود سیارات به طور قابل توجهی متفاوت است. این سیاره AU میکروفن b تقریبا در آغوش آن ستاره های تکمیل یک مدار هر 8.5 روز.

وزن آن کمتر از 58 برابر زمین جرم قرار دادن آن در رده نپتون مانند جهان است.

Scientists spot rare Neptune-like planet
وزن آن کمتر از 58 برابر زمین جرم است. (بازنمودی تصویر). Pixabay

Beta Pictoris b و c هستند که هر دو حداقل 50 بار عظیم تر از AU میکروفن b و 21 و 3.3 سال به ترتيب به مدار ستاره خود را.

همچنین بخوانید: Covid-19 بیماران نشان می دهد تغییرات در رفتار دیگر مسائل مربوط به مغز

"ما فکر می کنیم AU میکروفن b تشکیل شده دور از ستاره و مهاجرت به سمت داخل به آن زمان مدار چیزی است که اتفاق می افتد به عنوان سیارات تعامل گرانشی با یک گاز دیسک و یا با دیگر سیارات" گفت: همکاری نویسنده توماس بارکلی یک دانشیار پژوهش دانشمند در دانشگاه مریلند بالتیمور کانتی است.

"در مقابل Beta Pictoris b مدار به نظر نمی رسد به مهاجرت کرده اند خیلی در همه. تفاوت بین این مشابه سالخورده سیستم می تواند به ما در مورد چگونه سیارات شکل و مهاجرت گفت:" بارکلی که همچنین یک دانشمند پروژه کاردانی برای تس در پرواز فضایی گودارد ناسا در مرکز Greenbelt, Maryland. (IANS)

آخرین مطالب