سبک های ماساژ ارزان ترین مرکز ماساژ غرب تهران

درگذشته به علت سبک صحیح زندگی افراد کمتر به دردهای مزمن دچار می‌شدند اما امروزه وجود آلودگی‌های مختل

توسط مدیر سایت در 9 آذر 1402

درگذشته به علت سبک صحیح زندگی افراد کمتر به دردهای مزمن دچار می‌شدند اما امروزه وجود آلودگی‌های مختلف آب و هوایی دردها را یکی پس از دیگری مهمان بدن افراد نموده که گاه قصد رفتن را به‌هیچ‌وجه ندارند ازاین‌رو آشنایی با روش‌هایی که بتوان به‌صورت منظم از آن‌ها استفاده کرد و با تمامی این دردها برای همیشه خداحافظی نمود قابل‌توجه است، سبک‌های مختلف ماساژ که در مرکز ماساژ تخصصی در تهران به علاقه‌مندان توسط ماساژور خانم یا آقا ارائه می‌شود طرفداران زیادی را جذب کرده و در رسیدن به آرامشی واقعی بسیار مؤثراند.

ماساژ امری تازه و نو نبوده و از هزاران سال پیش شناخته‌شده است اگرچه امروزه بیشتر موردتوجه قرارگرفته و در میان افراد زبان زد گشته است، سال‌ها است در گوشه و کنار جهان روشی برای تسکین دردها و تسکین اضطراب‌ها بوده است و تنوع آن آدمی را به حیرت وامی‌دارد اما سبک‌هایی بیشتر رونق یافته و از این نظر شناخته‌شده‌تر هستند و مورداستفاده بیشتر قرار می‌گیرند و توسط انواع ماساژور خانم و آقای متخصص و کار بلد در انواع مرکز ماساژ به مورداجرا درمی‌آیند.

انواع مختلف ماساژ:

سبک‌های مختلف ماساژ باهدف تمرکز بر قسمت‌های مختلف بدن، شیوه‌های مختلف بهبود دهندگی، فشار، حرکات، تکنیک‌ها، مالش، دست‌کاری عضلات و… به وجود آمد و به کاهش درد و معضلات اندام‌ها پرداخته و به بهبود مشکلات مختلف اقدام می‌نماید، ازاین‌رو دارای سبک‌ها متنوع است که می‌توانید آن‌ها را در بهترین مرکز ماساژ یافته و مورداستفاده قرار دهید.

ماساژ ریلکسی و فوایدش:

هنگامی‌که فشارهای عصبی کل نقاط بدن را درگیر نمایند ماساژ ریلکسی می‌تواند با تأثیر مثبت خود بر کل بدن به آرامش و دور نمودن تنش‌ها کمک نماید، در این نوع ماساژ از تأثیر بر روی پوست کمک گرفته می‌شود تا بتوان به کمک آن به آرام نمودن ماهیچه‌ها و سیستم عصبی پرداخت، پوست قدرت بسیار زیادی بر آرام نمودن تنش عضلات داشته زیرا حرکات و ضربه‌های ریتمیک و کوتاه بر روی پوست می‌توانند گردش خون را در بدن افزایش داده و بدین ترتیب اکسیژن‌رسانی به بافت‌ها را سرعت بخشد شما می‌توانید با حضور در مرکز ماساژ از مزایای کم‌نظیر ماساژ در سالن استفاده نمایید از فواید ماساژ ریلکسی می‌توان به این موارد اشاره نمود.

  • دفع سموم بدن:

بالا رفتن سرعت گردش خون خود به حمل مواد زائد کمک کرده و مانع تجمع آن‌ها در خون می‌گردد.

  • ایجاد آرامش:

در ماساژ لذت‌بخش با فشارهای ملایم در کنار روغن‌های ماساژ به تلقین عمقی آرامش و تمرکز کامل ذهنی در فرد می‌پردازند.

  • رفع استرس

این ماساژ با کاهش ضربان قلب، کاهش کلسترول خون، آرامش ماهیچه، کنترل هورمون استرس و… عضلات را شل کرده و استرس را از بین می‌برد.

  • بازگشت حس جوانی

با فعال نمودن قسمت چپ مغز طی ماساژهای خاص و ترشح هورمون دوپامین هر دوعاملی بر نشاط‌بخشی مفرط در فرد می‌شود.

  • تقویت سیستم ایمنی

ماساژ با از بین بردن هورمون کورتیزن که عامل نابودی گلبول‌های سفید است به بالا بردن قدرت دفاعی بدن کمک می‌کند.

ماساژ تایلندی و فوایدش:

ماساژ تایلندی نقطه عطفی برای رهایی از دردهای ورزشی و آرتروزی است که سال‌ها شریک بهترین لحظات زندگی شما شده‌اند و ماهیچه‌ها و اعصاب نزدیک به آن را تحت تأثیر قرار داده و حرکات را با کندی مواجه می‌نمایند در این صورت فرد انعطاف کافی را در خود احساس نکرده و خشکی تمامی عضلات و مفاصل او را درگیر می‌کند این امر خود به‌تنهایی می‌تواند درجات بالای استرس را برای افراد به وجود آورد، شما می‌توانید در بهترین مرکز ماساژ با رها شدن ذهن و جسم از تمامی این اضطراب‌ها کاهش دردهای بدن و کاهش اضطراب‌های مزمن را تجربه نمایید.

یک ماساژور خانم یا آقا در ماساژ در تهران  جریان انرژی، حس جوانی و نیرویی مضاعف را بعدازاین ماساژ در تک‌تک سلول‌های فرد جاری می‌سازد و دامنه حرکت بدن را گسترش می‌دهد از دیگر مزایای این ماساژ می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • کاهش درد کمر

تأثیر شگرفت ماساژ تایلندی بر کاهش درد در بیماران نسبت به دیگر روش‌ها بسیار زیاد و نتیجه تا حد قابل قبولی سریع‌تر ظاهر می‌شود.

  • بهبود حال روحی بیمار

این ماساژ علاوه بر از بین بردن تنش‌ها تأثیر خارق‌العاده‌ای در کاهش بیماری‌های روحی چون گیجی و سردرگمی و بهبود خلق‌وخوی افراد دارد.

  • تسکین میگرن

حساسیت‌های زیاد ماهیچه‌های گردن گاه باعث ایجاد دردهای میگرنی می‌شود ماساژ از یک‌سو با بالا بردن تحمل درد و از سوی دیگر با کاهش فشار بر ماهیچه‌های گردن به کاهش دردهای میگرنی کمک می‌کند.

  • توان‌بخشی پس از سکته مغزی

تأثیر ماساژ تایلندی بر روی این سری افراد با حل مشکلات حرکتی، نقص‌های فیزیکی، کاهش درد، رفع افسردگی، مشکلات احساسی، بهبود خلق‌وخو، کاهش گرفتگی عضلانی، بهبود مشکلات راه رفتن، وقوع سریع‌تر علائم بهبودی، خود را نشان می‌دهد.

ماساژ سوئدی و فوایدش:

در بین انواع ماساژ، ماساژ سوئدی به سراغ ماهیچه‌ها رفته و با انواع مالش‌های طولانی، ضربه‌ها، تکان‌ها و فشار سعی دربازگرداندن خون به قلب دارد این فعالیت که باعث بهبود گردش خون می‌شود به‌سرعت ماهیچه‌ها را از سموم خالی نموده و اکسیژن را جایگزین آن می‌نماید شما طی فرآیند ماساژ سوئدی و در مرکز ماساژ با مجموعۀ کاملی از افلوراژ، خم کردن، لرزش و اصطکاک مواجه خواهید شد که به افزایش گلبول‌های سفید خون و کاهش هورمون‌های استرس کمک می‌نماید از دیگر مزایای ماساژ سوئدی می‌توان به این موارد اشاره نمود.

  • ریلکسیشن:

ضرباتی که همگی در این ماساژ وجود دارند به کاهش فشار بر عروق، تنظیم سرعت گردش خون، منظم نمودن ضربان قلب، کاهش فشارخون، دفع سموم، بهبود جریان خون کمک کرده و این به معنای آرام نمودن عضلات و رگ‌های خونی بدن و دور کردن التهابات از آن‌ها می‌باشد.

  • تسکین درد:

دردها ممکن است مزمن یا آرتروزی بوده و یا براثر ضربات ایجادشده باشند ماساژور با تمرکز برافزایش گردش خون به مدیریت درد می‌پردازد.

  • تسکین استرس:

کنترل هورمون استرس با کاهش فشارخون که به کاهش بیماری‌هایی چون سکته قلبی و مغزی و شل شدن عضلات و دور کردن انقباضات عصبی منجر می‌شود در سایۀ ماساژ سوئدی فراهم می‌شود.

ماساژ ترکیبی و فوایدش:

در مرکز ماساژ تخصصی در تهران ماساژ ترکیبی باهدف انجام چند نوع ماساژ بر روی فرد انجام می‌شود و دلیل اصلی آن رفع مشکلات مختلف موجود در بدن افراد است که ممکن است آن‌ها را گرفتار نموده باشد و درواقع نوعی ماساژ تکمیلی است که به کمک آن می‌توان ماساژهای مختلف را برای فرد ایجاد نمود و به تسکین مجموعه‌ای از بیماری‌های در فرد اقدام کرد.

  • درد کمر
  • درد کتف
  • دیسک کمر
  • سیاتیک
  • رفع سلولیت
  • میگرن
  • باز کردن عضلات پیچ‌خورده
  • بهبود زخم‌ها
  • تسکین دردهای زنانه
  • پوستی صاف و شفاف

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین مرکز ماساژ تهران به لینک زیر مراجعه کنید.

https://aramkadehtaravatjavani.com/

آخرین مطالب