SARS-CoV-2 می تواند به طور مستقیم آلوده کردن سلول های قلب از Covid-19 بيمار

یک تیم از دانشمندان ما به رهبری هند-منبع محقق نشان داد که SARS-CoV-2 (coronavirus) ویروس پشت Covid-19 می تواند

توسط ABDOOSNEWS در 11 تیر 1399

یک تیم از دانشمندان ما به رهبری هند-منبع محقق نشان داد که SARS-CoV-2 (coronavirus) ویروس پشت Covid-19 می تواند به آلوده کردن سلول های قلبی در آزمایشگاه ظرف.

این نشان می دهد ممکن است برای سلول های قلب در Covid-19 بيمار به طور مستقیم توسط ویروس آلوده.

کشف امروز منتشر شده در مجله Cell Reports پزشکی ساخته شده با استفاده از سلول های عضله قلب است که تولید شده توسط فن آوری سلول های بنیادی.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

"ما نه تنها به کشف که این سلول های بنیادی مشتق شده از سلول های قلب را مستعد ابتلا به عفونت با یک رمان coronavirus اما این ویروس همچنین می توانید به سرعت تقسیم در سلول های عضلانی قلب" گفت: مطالعه محقق آرون شارما از Cedars-Sinai حکام پزشکی احیا کننده موسسه در ایالات متحده است.

"قابل توجه تر آلوده سلول های قلب نشان داد که تغییرات در توانایی خود را به ضرب و شتم پس از 72 ساعت از عفونت" Sharma اضافه شده است.اگر چه بسیاری از COVID-19 بیماران دچار مشکلات قلبی دلایل نامشخص باقی می ماند. از قبل موجود شرایط قلبی و یا التهاب و محرومیت از اکسیژن ناشی از عفونت باید همه دخیل دانسته شده است.

Coronavirus may infect heart cells of Covid-19 patients: Study
این مطالعه نشان می دهد که سلول های بنیادی مشتق شده از سلول های قلب را مستعد ابتلا به عفونت با یک رمان coronavirus اما این ویروس همچنین می توانید به سرعت تقسیم در سلول های عضله قلب. Pixabay

اما وجود دارد تا به حال شده است تنها محدود شواهد SARS-CoV-2 ویروس به طور مستقیم می تواند در فرد سلول های عضلانی قلب است.این مطالعه همچنین نشان داد سلول های بنیادی مشتق از سلول های قلب آلوده به ویروس SARS-CoV-2 خود را تغییر بیان ژن مشخصات.این ارائه می دهد تایید بیشتر این سلول ها می تواند به طور فعال آلوده به ویروس و فعال ذاتی سلولی 'دفاع مکانیسم' در تلاش برای کمک به روشن کردن ویروس.

"این ویروسی همه گیر است که عمدتا تعریف شده توسط تنفسی, علائم, اما هم وجود دارد عوارض قلبی از جمله آریتمی و نارسایی قلبی و میوکاردیت ویروسی" گفت: مطالعه همکاری نویسنده Clive Svendsen.

"در حالی که این می تواند ناشی از التهاب در پاسخ به این ویروس اطلاعات ما نشان می دهد که قلب نیز می تواند به طور مستقیم تحت تاثیر این ویروس در Covid-19," Svendsen اضافه شده است.

همچنین بخوانید: COVID-19 تهدید صلح و توسعه در سطح جهان هشدار رئیس بخش حقوق بشر سازمان ملل متحد

محققان همچنین دریافتند که درمان با یک ACE2 آنتی بادی قادر به بلانت تکثیر ویروس در سلول های بنیادی مشتق از سلول های قلب نشان می دهد که ACE2 گیرنده می تواند مورد استفاده قرار گیرد توسط SARS-CoV-2 به انسان وارد سلول های عضلانی قلب.

"با مسدود کردن ACE2 پروتئین با یک آنتی بادی ضد ویروس است که به راحتی قادر به اتصال به ACE2 پروتئین و در نتیجه به راحتی نمی تواند وارد سلول" گفت: شارما. "این نه تنها کمک می کند تا به ما در درک مکانیسم چگونه این ویروس عملکرد, اما همچنین نشان می دهد روش های درمانی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک درمان بالقوه برای SARS-CoV-2, عفونت," او توضیح داد.

در این مطالعه مورد استفاده بشر ناشی از سلول های بنیادی پرتوان (iPSCs) یک نوع از سلول های بنیادی است که ایجاد شده است در آزمایشگاه از خون یک فرد و یا سلول های پوست. IPSCs می توانید هر نوع سلول موجود در بدن هر یک حامل DNA فرد. "این کار نشان می دهد قدرت که قادر به مطالعه بافت انسانی در یک ظرف" نویسندگان نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن