Sanibel جدید آکواریوم: زنده اختاپوس, صدف, نادر junonia و بیشتر در پوسته موزه

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:41 PM EDT Jul 14, 2020مردم عاشق دریا پوسته. آنها عشق به دنب

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

مردم عاشق دریا پوسته. آنها عشق به دنبال در آنها جمع آوری آنها و پیدا کردن آنها را در ساحل.

آنها زیبا و جذاب بدیهی است. اما چه چیز دیگری از مردم در مورد پوسته ؟

نه زیاد می گوید Dorrie Hipschman مدیر اجرایی Bailey-ماتیوز ملی پوسته موزه.

و او امیدوار به تغییر است.

"بسیاری از مردم است که ما به صحبت بسیاری از مردم در جهان نمی دانم که در آن یک پوسته می آید از" Hipschman می گوید. "آنها دوست پوسته. ما باید این میل برای پوسته و ارتباط عاطفی برای آنها.

"اما تقریبا هیچ کس نمی داند که یک پوسته است که بخشی از یک موجود زنده است. و آن را به یک بخش دائمی از یک موجود زنده مانند ستون فقرات شما."

Coronavirus اخبار: چه رویدادی باید لغو شود به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 در فورت مایرز شهر ناپل در جنوب غربی فلوریدا?

به همین دلیل Sanibel جزیره موزه باز جدید خود را 6 میلیون دلار آکواریوم نمایشگاه در ماه مارس است. این نمایشگاه را نمایش می دهد و 11 مخازن آکواریوم — هر کدام بین 100 تا 900 گالن — نشان می دهد هر دو پوسته دریا و موجودات زنده که در داخل آنها در غیر این صورت شناخته شده به عنوان نرم تنان.

که گروهی از حیوانات شامل conchs, whelks, حلزون اسکالوپ, دریا راب nautiluses و صدف غول پیکر — همه بر روی صفحه نمایش در جدید دائمی نمایشگاه. به علاوه نرم تنان است که یا باید داخلی پوسته (مانند ده پا) و یا دیگر پوسته در همه (مانند اختاپوس).

این نمایشگاه به دو اختاپوس (مشترک اختاپوس غول پیکر اقیانوس آرام هشت پا). مانند دیگر پوسته-کمتر نرم تنان صدف در نهایت ناپدید شد و پس از میلیون ها سال تکامل Hipschman می گوید.

موزه اختاپوس غول پیکر یکی از بزرگترین ستاره های جدید نمایشگاه — اگر چه او همیشه تا خود را برای دیدار با ستایش ، هشت پا می خوابد تا 18 ساعت در روز Hipschman می گوید.

وقتی که او بیدار, اما, هشت پا است که معمولا درگیر و کنجکاو در مورد بازدید کنندگان خود را فراتر از شیشه است. او بازی می کند با یک اسباب بازی توپ oozes در سراسر بزرگ خود را مخزن و نگه می دارد یک چشم نزدیک بر روی بازدید کنندگان موزه در خارج از آبکی جهان است.

هشت پا اغلب به وجد بازدید کنندگان با تغییر بافت و رنگ با آن "خلق و خو" می گوید: آموزش و پرورش هماهنگ لی گی.

"شما می توانید بگویید که او عصبانی است. شما می توانید بگویید که او را کنجکاو" گی می گوید. "آنها تغییر رنگ بر اساس چگونه آنها احساس."

عصبانی است عمیق ، کنجکاو است که یک لکه لکه و سبک قرمز با لکه های تیره. "و هنگامی که آنها در حال خواب آنها به نوبه خود این واقعا رنگ سفید فقط کمی نارنجی یا قرمز در آنها" گی می گوید. "و آنها اساسا حرکت نمی کند برای ساعت."

نمایشگاه — "فراتر از پوسته: جهان مرموز از نرم تنان" — افتتاح مارس 1, اما به سختی کسی رو به آن را ببینید. با تشکر از همه گیر موزه بسته فقط 16 روز بعد است.

که ناامید کننده بود بدیهی است. آنها می شده است برنامه ریزی آکواریوم نمایشگاه از سال 2016 و هیجان زده بودند برای جهان برای دیدن آن Hipschman می گوید.

"آه که سخت بود!" او می گوید. "این سخت بود. اما آن چیزی که حق انجام دهد. ما در واقع بسته زودتر از بسیاری از مکان در Lee County است."

این موزه در نهایت بازگشایی مارس 23 و پس از آن را شاهد بوده متوسط جمعیت 150 تا 200 نفر در روز. جاذبه های توریستی عامل 50 درصد ظرفیت و ماسک مورد نیاز — همراه با بقیه Sanibel جزیره است. آکواریوم می شود عمیق تمیز دو بار در روز قبل از افتتاح و پس از افتتاح.

5000 فوت مربع "فراتر از پوسته" نمایشگاه طول می کشد تا کل طبقه اول موزه — چه قبلا فقط فضای ذخیره سازی. که دو برابر مقدار فضای عمومی در این موزه که شامل یک طبقه دوم پر از پوسته نمایشگاه.

و آن را به همه اختصاص داده شده به نرم سالم مخلوقات در شاخه Mollusca علمی طبقه بندی که شامل اختاپوس, ماهی مرکب, صدف, صدف, حلزون اسکالوپ, صدف chitons و خیلی بیشتر. وجود دارد بیش از 50,000 شناخته شده صورت گونه در جهان است.

بازدید کنندگان می توانید ببینید که بسیاری از موجودات در موزه و لمس برخی از آنها در دو لمس مخازن: یکی برای آب گرم موجودات دیگر برای آب سرد.

یکی از بزرگترین ستاره های آکواریوم و نمایشگاه زنده است junonia یک حلزون دریایی شناخته شده برای آن کرم رنگ پوسته با لکه های قهوه ای. آنها شایع در آب های عمیق خلیج مکزیک اما پوسته خود هستند و به ندرت دیده می شود کل در سرزمین اصلی ،

"این junonia است که مرتب کردن بر اساس از جام مقدس miami gardens, توپخانه," Hipschman می گوید. "هنگامی که شما در حال توپخانه در ساحل Sanibel این چیزی است که شما دنبال آن هستید."

موزه علمی و کارکنان به دنبال آنها بیش از حد او می گوید:. آنها رفت و در یک زن و شوهر از اعزامی و به پایان رسید تا با آوردن چند زنده junonias. در حال حاضر این موزه تنها جایی در جهان برای نمایش یک زندگی نسخه.

یکی دیگر از جاذبه های محبوب است که در کالیفرنیا دریایی خرگوش دریایی مثل حلزون حرکت کردن با دو ساقه بر سر آن شبیه گوش خرگوش. و شما حتی می توانید با لمس آنها را در آب سرد را لمس کنید ،

"آنها دوستداشتنی" گی می گوید. "آنها دو چیز کمی که شبیه گوش چسبیده خاموش در بالای سر خود را. اما آنها نه گوش. آنها واقعا به نام rhinophores و آنها با استفاده از آنها را به صورت بو."

البته وجود دو اختاپوس. مشترک هشت پا کوچکتر از دو و می توان آن را سخت تر به نقطه در آن مخزن Hipschman می گوید.

"هنگامی که ما او آنقدر کوچک ما حتی مطمئن شوید که در آن او بود," او می گوید. "اما ما می دانستیم که او زنده بود به خاطر همه چیز, صدف, و چیزهایی که ما را در آنجا نگه داشته و ناپدید می شود. و او بسیار رشد کرده پس ما به او کردم."

غول پیکر اقیانوس آرام هشت پا است که بسیار بزرگتر و دوستانه. او انتظار می رود در نهایت وزن تا 50 کیلوگرم است.

"او بسیار خوش مشرب حیوانات" Hipschman می گوید. "هنگامی که شما می آیند تا به شیشه او خواهد آمد و صحبت به شما."

فقط مطمئن شوید که شما را خاموش کلاه خود را.

"او نمی مانند کلاه بیسبال" Hipschman می گوید. "ما نمی دانیم چرا. اما او تمایل دارد به مانند کلاه بیس بال."

این اختاپوس غول پیکر دیده می شود دست زدن به اسباب بازی و یا دیگر اشیاء با آن هشت اسلحه (آنها به نام شاخکهای ، که یک ماهی مرکب).

"آنها بسیار باهوش حیوانات" Hipschman می گوید. "و از آنجا که ما در حال به طور مداوم انجام غنی سازی با آنها. او باید برای باز کردن چیزی به دریافت مواد غذایی خود را و یا مواد غذایی خود را خواهد شد در یک توپ است."

Hipschman امیدوار جدید آکواریوم نمایشگاه کمک می کند تا مردم بهتر درک اکولوژی و آنها را ویژه می سازد. آنها بسیار بله. اما وجود دارد مقدار زیادی بیشتر به آنها را از پوسته خود.

"ما در آغاز یک سال پیش تنها با چند لمس مخازن" Hipschman می گوید: در مورد آکواریوم و نمایشگاه. "اما پس از آن ما متوجه ما نیاز به گسترش این پس مردم حس وسعت این شاخه از حیوانات است."

بیشتر: Nonprofits تلاش برای پیدا کردن جای پای خود در حال انجام coronavirus بحران

بیلی-ماتیوز ملی پوسته موزه است که ایالات متحده تنها موزه اختصاص داده شده به طور انحصاری به پوسته و نرم تنان است که آنها را ایجاد کنید. موزه ارائه می دهد و نمایشگاه های مختلف و برنامه ها و همچنین پشتیبانی از تحقیقات علمی در نرم تنان و صدف.

می خواهم به دانستن بیشتر در مورد نرم تنان? در اینجا برخی از حقایق بیشتر از این موزه:

  • نرم تنان هستند و موجودات دریایی است که ایجاد پوسته که دائم بخش هایی از بدن خود را.
  • وجود دارد بیشتر نرم تنان در اقیانوس از همه ماهی و پستانداران دریایی ترکیب شده است.
  • نرم تنان هستند و دوم متنوع ترین گروه از حیوانات بر روی این سیاره در پشت حشرات. آنها در حال حاضر تقریبا در تمام جهان را به محیط های طبیعی از کوهستان سرد چشمه به جنگلهای انبوه و عمیق ترین اقیانوس ترانشه.
  • بسیاری از نرم تن گونه های در معرض خطر و انقراض سریع تر از پژوهشگران می تواند توصیف و آنها را به نام. و چون آنها چنین گسترده گروه اثرات به نرم تنان هستند قادر به تغییر این سیاره برگشت ناپذیر.
  • غول پیکر اقیانوس آرام اختاپوس یک جانور نرم تن, بیش از حد. آن را مربوط به حلزون اسکالوپ, صدف حلزون و راب, اما آن را دیگر یک پوسته. که ناپدید شد و پس از میلیون ها سال تکامل است.

اگر شما بروید

چه: "فراتر از پوسته: جهان مرموز از نرم تنان"

که در آن: بیلی-ماتیوز ملی پوسته موزه 3075 Sanibel Captiva جاده Sanibel جزیره

ساعت: باز ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر روزانه

پذیرش: $23.95 برای بزرگسالان $21.95 برای سالمندان $14.95 برای کودکان سنین 12 تا 17 یا دانش آموزان با ID, $8.95 برای کودکان سنین 5 تا 11 رایگان برای کودکان زیر 5 و فعال نظامی است.

اطلاعات: 395-2233 یا shellmuseum.org



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب